seritsiz cok guzel olmus
Ama bazı arabalara yakısıyor[emoji23] r59 a yakısmamış
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
seritsiz cok guzel olmus


tesekkur ediyorum
BT'den sonra ilaç gibi gelecek konfor, hız ve masraf olarak 




serit sokme konusunda uzmanlastim, senin arabayi bigun seritsiz bulabilirsin garajinda hahahaha
hayırlı olsun, imzada yer kalmayacak bu gidişle [emoji23]
burdanda tebrik edeyim guzel hareket oldu
gule gule kullan 



BT'den sonra ilaç gibi gelecek konfor, hız ve masraf olarak
burdanda tebrik edeyim guzel hareket oldu
gule gule kullan
hayırlı olsun, imzada yer kalmayacak bu gidişle [emoji23]


Bir yorum yaz: