Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R59 White Silver JCW Roadster '14
Çöküş
X
-
hahaha tesekkur ederim kankaAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBir bilmecem var çocuklar haydi sor sor
Yolda aynde görülür
Mini diyince akla
Tamam şimdi buldum
Doa Doa Doa
Kanka çok çok güzel olmuş ama keşke aynalar kırmızı kalsaydı.Güle güle kazasız belasız kullan.
Nokia 3310 ile Gönderildi
ben de normalde begenmiyordum bt'den sonra alistimAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok guzel olmus abi [emoji3] Dodikleri normalde sevmem ama cok yakismis
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
tesekkur ediyorumAslı Murat tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah Doğa güzel dokunuşlar olmuş, aynalar konusunda doktor'a katılıyorum [emoji1318]
Sent from my iPhone using Tapatalk
aynalar 3. renk gibi kaldi o yuzden degistirdim 
bodykit!!!!!!!Aslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMüthişşşş
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
hahahaha
tesekkur ederimAslı taner21 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMasallah cok guzel olmus
SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Masallah cok guzel olmus
SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
ahahahahAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraynalari da siyah yapinca tam panda gibi oldu ya bakip bakip guluyorum hahaha
maxresdefault.jpg
Bir yorum yaz:
-
Maşallah Doğa güzel dokunuşlar olmuş, aynalar konusunda doktor'a katılıyorum [emoji1318]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Cok guzel olmus abi [emoji3] Dodikleri normalde sevmem ama cok yakismis
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Bir bilmecem var çocuklar haydi sor sor
Yolda aynde görülür
Mini diyince akla
Tamam şimdi buldum
Doa Doa Doa
Kanka çok çok güzel olmuş ama keşke aynalar kırmızı kalsaydı.Güle güle kazasız belasız kullan.
Nokia 3310 ile Gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Senin panda çok güzeldi ama yaAslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAhanda panda [emoji23][emoji23] lutfeeenn !

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vj bendeyken caddede karşılaşıp selamlaşmıştık seninle, çok güzel gözüküyordu araban
Bir yorum yaz:
-
bu panda da guzelmis abiAslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAhanda panda [emoji23][emoji23] lutfeeenn !

Sent from my iPhone using Tapatalk
hahaha takma dusuncem var gostergeyi o yuzden vermemislerdirAslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı gösterçok güzel olmuş güle güle kullan, geçen hafta ayn deydim. Aem wideband vardı bir tane, ben bunu alayım dedim, Doğa nın dediler vermediler

tesekkur ederimAslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÇok iyi olmuş, güle güle kullan abi.
kasaptan bol birsey yok abi biliyorsun hahahaAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterPlakasız çok güzel duruyormuş ama 7 tane vida deliği nasıl bir kasaplıktır yahu
Kırmızı dash yerine siyah çok güzel olmuş

sagol kankacimAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaaşallahı var valla güncel halinin. Allah kaza bela vermesin kardom

abi valla bilemedim ama katliyam yapmislar yaniAslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterValla ben gp2 yi aldigimda bende de benzer hadise vardi. Kasaplik borusanin ne yazikki
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Valla ben gp2 yi aldigimda bende de benzer hadise vardi. Kasaplik borusanin ne yazikkiAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterPlakasız çok güzel duruyormuş ama 7 tane vida deliği nasıl bir kasaplıktır yahu
Kırmızı dash yerine siyah çok güzel olmuş
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Maaşallahı var valla güncel halinin. Allah kaza bela vermesin kardom
Bir yorum yaz:
-
Plakasız çok güzel duruyormuş ama 7 tane vida deliği nasıl bir kasaplıktır yahu
Kırmızı dash yerine siyah çok güzel olmuş
Bir yorum yaz:
-
çok güzel olmuş güle güle kullan, geçen hafta ayn deydim. Aem wideband vardı bir tane, ben bunu alayım dedim, Doğa nın dediler vermediler
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: