Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
R59 White Silver JCW Roadster '14
Çöküş
X
-
sagol kardesimAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAbi cok guzel olmus acilmis araba sanki [emoji2]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
isiktandir isiktanAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göstergüzel olmuş ama renk tutmamış ki ? kaplama mı bu ?
nasil birsey yapilabilir abi?Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSu bolgeye bi sekil yapilabilir belki
Sent from my iPhone using Tapatalk
abi siyahken heryeri siyah gibi duruyordu arabanin, boyle biraz acildiAslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster+1 kerem.. ton farkı var gövde ile arasında. ayrıca @DOA29 neden piano black daha tok dururdu sanki bence galiba...
tesekkur ederimAslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbence bu şekilde güzel olmuş,güle güle kullan.
yok be abi kirmizi hic olmuyoduAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGüzel olmuş kanka ama kırmızı kalsaydı keşke.☺
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
sagol kankaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBende böyle çok beğendim. Güzel seçim
Bir yorum yaz:
-
estağfirullah kardeşim
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göstertesekkur ediyorum abim, sayende
Bir yorum yaz:
-
R59 White Silver JCW Roadster '14
Güzel olmuş kanka ama kırmızı kalsaydı keşke.☺
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
+1 kerem.. ton farkı var gövde ile arasında. ayrıca @DOA29 neden piano black daha tok dururdu sanki bence galiba...Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göstergüzel olmuş ama renk tutmamış ki ? kaplama mı bu ?
Bir yorum yaz:
-
Su bolgeye bi sekil yapilabilir belki

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Abi cok guzel olmus acilmis araba sanki [emoji2]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:
-
tesekkur ediyorum abim, sayendeAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim çok yakışıklı oldu; güle güle en güzel günlerde kullan
Bir yorum yaz:
-
Kardeşim çok yakışıklı oldu; güle güle en güzel günlerde kullan
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAynalar sonunda govde rengine dondu
musa abiye burdan da tekrar tesekkur ediyorum



Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Aynalar sonunda govde rengine dondu
musa abiye burdan da tekrar tesekkur ediyorum



Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
oyle bi gectik gittik merhabalasamadik bileAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok guzel olmus abi canli gormek nasip oldu gecen [emoji2]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
tesekkur ederim abimAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoa çok iyi olmuş kardeşim maşallah demeden geçmeyeyim

tesekkurlerAslı askinbatur tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDaha guzel olmus gule gule kullan bakalım.
M. Kemal ATATÜRK
İnstg™ askin.batur
™R55 Clubman 2009
bastikca buyuyor araba hahahaAslı ömür tarafından gönderilmiş Mesajı gösterR59 zaten çok güzel, bastıkça daha da güzelleşiyor maşallah
Bir yorum yaz:
-
tesekkur ederimAslı Savago35 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSüper olmuş [emoji106] Yakında bende biraz daha basıcam sanırım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
dagitamayanlar dusunsun @erhanaksoz hahahahaAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAdalet dagitiyor adam!
hahahaha aynen kankaAslı drcapaburro tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVayyyy makine fişek,şimdi yunanlılar düşünsün.☺☺
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: