Aslı ömür tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
2014 r58s
Çöküş
X
-
Kısmet işi işte ben de satamasaydım geçen hafta kaçırmış olacaktım.. çok teşekkürler
-
Özellikle renk bu aracı almamdaki önemli faktörlerden benim içinAslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun hayranı olduğum bi renk almışsın kazasız belasız kullan
Keremin ufak tavsiyelere kesinlikle uymanı öneririm 
dinlemeye başlıyorum hemen
Bir yorum yaz:
-
[QUOTE=Kekuti;96070]Piyanist kardeşim Ozan
Aracının rengine bayıldım, tüm Ozan'larda bu renk olması müthiş tesadüf
Kardeşim güzel araç, jantları sevabına okut, bodykit tak şerit iptal et, ekol ol
Hayırlı sürüşler..[/QUOTE ]
Çok sağol kanka , abi jantlar o kadar kötü mü ya
Şerit iptali yapıcam biraz kullandıktan sonra ama body kit için zaman lazım bana
Ekol dediğin nedir ki ya oluruz desteğinizle
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun, Ağustos'ta bu aracı almaya niyetlenmiştim o ara benim aracı satamayınca kısmet olmamıştı kazasız belasız güle güle kullanın
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun hayranı olduğum bi renk almışsın kazasız belasız kullan
Keremin ufak tavsiyelere kesinlikle uymanı öneririm
Bir yorum yaz:
-
Piyanist kardeşim Ozan
Aracının rengine bayıldım, tüm Ozan'larda bu renk olması müthiş tesadüf
Kardeşim güzel araç, jantları sevabına okut, bodykit tak şerit iptal et, ekol ol
Hayırlı sürüşler..
Bir yorum yaz:
-
Sağol Alen abicim😃Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHarika bir arac almissin gule gule kullan Ozancim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Çok sağol Burç 😊Aslı clv2lGl tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun Ozan kazasiz belasiz kullan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Harika bir arac almissin gule gule kullan OzancimAslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHerkese merhaba, geçen hafta bildiğiniz üzere 2011 Jcw aracımı satmıştım. İlk çıktığı günden beri çok beğendiğim bir aracı almış bulunuyorum😃 Araç 2014 model Mini Cooper S coupe . 8k kmde spice orange renginde kendileri. Ekstra olarak üzerinde orjinal ön kule gergisi, KW coilover, komple jcw egzost ,daylight ve driving light var. Opsiyon olarak da beni mutlu edecek kadar dolu😃 Aracı dün sabah teslim aldım ve dün yaklaşık 250 km yaptım içinden inmek istemiyorum çok farklı bir hissiyatı var😃😃 umarım uğurlu gelir diyelim😃


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Daha çok yeni ya biraz bin de zamanla ufak ufak başlarsınAslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÇok Teşekkürler Onurum valla ben de çok istiyorum da ne zaman yapabilirim tam kestiremiyorum😃😃 abi jantlar bir güzel farklı geliyor bir abu ne laaan diyorum araftayım 😃
Sent from my iPhone using Tapatalk
Keyfini çıkart
Bir yorum yaz:
-
Teşekkürler tavsiyeler için, şeritler hoşuma gitti işin açıkçası ama onu deneyebilirim tabi 😃 bu gp sinyalin jcw sinyelden bir farkı var mı tam bilmiyorum o parçayıAslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGp2 sinyal seti ve serit iptali yapilabilir bence 😄 Bide izgara da ki logolari ben pek begenmiyorum ek farda oldugu icin biraz fazla bogmus araci.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Gp2 sinyal seti ve serit iptali yapilabilir bence 😄 Bide izgara da ki logolari ben pek begenmiyorum ek farda oldugu icin biraz fazla bogmus araci.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Çok teşekkürler 😃Aslı YEKEN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun hocam, kazasiz belasiz keyifli surusler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Çok Teşekkürler Onurum valla ben de çok istiyorum da ne zaman yapabilirim tam kestiremiyorum😃😃 abi jantlar bir güzel farklı geliyor bir abu ne laaan diyorum araftayım 😃Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösteroooo Ozanım hayırlı olsun
Çok tatlı duruyor valla Arenin elinde son bir Jcw body kit var alabiliyorsan kaçırma çok yakışır valla. Çok beğendim maaşallah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: