Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
2014 r58s
Çöküş
X
-
Ufak bir güncel gelsin o zaman konuya , ilk bakımından sonra dp yapma düşüncem var. Mevcut haliyle bir video koyayım before/after yaparız diye düşündüm 😃
Üzerinde komple jcw exhaust var şu an, sport mode da açıkhttps://vimeo.com/160546471
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Jant tartışmasında yeni soluk😃Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterjantlar tam sehpalik :P
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
jantlar tam sehpalik :P
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Çok çok teşekkürler , o zaman gelirse duyururum burdan 😃Aslı Erhan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah güle güle, güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Jantları ben çok beğendim, sevabına veriyorsan ben alırım jantları
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Maşallah güle güle, güzel günlerde kullanman dileğiyle.
Jantları ben çok beğendim, sevabına veriyorsan ben alırım jantları
Bir yorum yaz:
-
Gozuma tam olarak o zaman kestirmistim hahahahahAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli ugurlu olsun Ozan
Bir donem masamin yaninda duruyordu neyse dondu dolasti yine yabancida kalmadi 
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Geldi yine antistripeAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok cok guzel bir renk, jcw kitle hayal edemiyorum
serit iptali disinda hicbisey icin acelesi yok bence
gule gule kullan kazasiz belasiz
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Off topic ama Ek bilgi: aldigim son havadislere gore Ozan cabrioyu satti, yerine A3 sedan aldiydi, simdi ise 1.16i sahibiAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterPiyanist kardeşim Ozan
Aracının rengine bayıldım, tüm Ozan'larda bu renk olması müthiş tesadüf
Kardeşim güzel araç, jantları sevabına okut, bodykit tak şerit iptal et, ekol ol
Hayırlı sürüşler..
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Hayirli ugurlu olsun Ozan
Bir donem masamin yaninda duruyordu neyse dondu dolasti yine yabancida kalmadi 
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
+1Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbence seritler de guzel jantlarda bozma simdilik

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
2014 r58s
Herkese çok çok teşekkürler 😃 şimdi şeritler konusunda forum büyük ayrıma düştü ben de çok beğenirken acaba mı demeye başladım 😃 jantlar konusunda haklısınız değişmesi gerekebilir 😃😃😃
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Ozan hayırlı olsun kazasız belasız. çok güzel bir araç aldın. Yapılacak birçok şeyi de eski sahibi yapmış zaten. Bence şerit iptali yapmalısın 😀
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Masallahh.. Yine R58 alasim geldi resimleri gorunce
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: