nazar degmesin
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
2014 r58s
Çöküş
X
-
masallah cok guzel
kazasiz belasiz.. baya da kilometre yapmis senden once
Bir yorum yaz:
-
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullanin ilk defa soylicem bunu ama bencede seritleri iptal ettir cok bozuyo bu modelde seritler
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayirli olsun Ozan renk cokguzel cok begendim
seritler de yakisio bence masallah diyelim keyifle bin yavas yavas kafandaki degisiklikleri yaparsin ama ilk sirada jantlara bir el at
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bari scoop dan sok yaAslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterŞeritler konusunda kararsızım henüz bakıcaz zamanla olacak şeyler belli zaten 😃 çok teşekkürler kankacım
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://instagram.com/minicooperaksesuar/
Bir yorum yaz:
-
Jcw kit gelince sokmek sart olcak amaAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSizi gidi şerit katilleri, düşmanları sizi
Bence şeritleri çok güzel bir bütünlük içerisinde. Kesinlikle sökülmemeli
Yapma etme kıyma
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Sizi gidi şerit katilleri, düşmanları siziAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok cok guzel bir renk, jcw kitle hayal edemiyorum
serit iptali disinda hicbisey icin acelesi yok bence
gule gule kullan kazasiz belasiz
Bence şeritleri çok güzel bir bütünlük içerisinde. Kesinlikle sökülmemeli
Yapma etme kıyma
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Şeritler konusunda kararsızım henüz bakıcaz zamanla olacak şeyler belli zaten 😃 çok teşekkürler kankacımAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok cok guzel bir renk, jcw kitle hayal edemiyorum
serit iptali disinda hicbisey icin acelesi yok bence
gule gule kullan kazasiz belasiz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Cok cok guzel bir renk, jcw kitle hayal edemiyorum
serit iptali disinda hicbisey icin acelesi yok bence
gule gule kullan kazasiz belasiz
Bir yorum yaz:
-
Drifttayfffa çeşitleniyor😃 valla ben de şimdilik böyle kullanma taraftarıyım ama zamanla neler olur bilemeyizz😎 çok teşekkürlerrAslı dims tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOzaaannn çok sevindim ve çok beğendim
Drifttayfın yeni üyesi aramıza hoşgelmiş! Renk harika ve şeritleri çok beğendim, bence sökme. Jantlar da kötü değil, güzel gözüküyor. Araç çok çok güzel
Maşallah! Yavaş yavaş yaparsın istediklerini tadına doya doya, her seferinde yenilik hissi
Kazasız, belasız kullanman dileğiyle; hayırlı uğurlu olsun yeni MINI'n
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Ozaaannn çok sevindim ve çok beğendim
Drifttayfın yeni üyesi aramıza hoşgelmiş! Renk harika ve şeritleri çok beğendim, bence sökme. Jantlar da kötü değil, güzel gözüküyor. Araç çok çok güzel
Maşallah! Yavaş yavaş yaparsın istediklerini tadına doya doya, her seferinde yenilik hissi
Kazasız, belasız kullanman dileğiyle; hayırlı uğurlu olsun yeni MINI'n
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Çok teşekkürler 😃 ben de tam anlayamadım biraz daha kullanınca heralde netleşir ama şimdilik duracak 😃Aslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun kazasız belasız. Renk efsane; jantlar konusunda acele etmeyim bence. CMlerde de kullanıyorlar. Bence 4/4lük
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun kazasız belasız. Renk efsane; jantlar konusunda acele etmeyim bence. CMlerde de kullanıyorlar. Bence 4/4lük
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: