Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Ayvalikta inceledimde bu arac bi acayip dostum bagajda koca bi dj kabini ve plastik bi haydar, arka koltuklar sokulmus, orda envai cesit hoparlorler vs. Koltuklar gp koltugu, yan camda cilgin ikonlar falan, kaputun altinda gergiler, arabanin heryani gergi dolu. Sen ne gergin bi adamsin yea
YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
Anilin kalemi sabah terapisi geliyo kaninda editorluk var 😄😄😄😄
Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki
Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki
Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah
Eee, bizde 'custom' yaptirtmistik ya shortshifter!! O zamanlar yurtdisi getirmeyi dusunmedigimizden R50 icin bulamamistik. Vites kolu assagidan kesildi, 1,2 cm uzatildi. (Craven 1,5 cm civari uzatir.) Kendimize gore vites aralarini kisaltmistik.
Note: R50/53 ler ile R56 larin vites kollarinda farklilik vardir, birbirine uymaz maalesef.
O zaman yine Yusuf'un hunerli elleri degmisti. Cubuk uzayinca onu korumak icin (altindan ekzost korumasi gecer.) eski bir xenon'un arka kapagindan ona kap yapmisti korumaya surtmesin diye.
Esas sen kiskan, el freni tutamagimizi craven yaptik, once kendimle bile dalga gecmistim bir tutamaga bu kadar harcama diye amma takinca gercekten yahsi oldu. Dank diye kendini gosteriyor.
Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki
Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah
şu anki setupla bile r50 yi cok iyi tanıyan ve kullanan biri olarak pisste size güzel bir derece cıkartırım Talibim
Bu sekilde kalmasinin amortisore fln bir zarari yok mu yaw ??
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Haklisiniz, bu sekilde de amortisorler kuruyabilir.
Ama tahta palet koyarsamda bu sefer lastikler yatacak diye korkuyorum. On lastikler yerden 1 parmak yukarida. Arka lastikler yere degiyorlar.
Esasinda en dogrusu lastikleri cikartmak, ama Karsiyaka'nin malum su basma problem oldugu icin o yontem cok cok daha tehlikeli.
N'apalim bole olsun. Artik gun gelecek amortisorler de degismek isteyecek.
P.S: Benim bu is yuzunden o kadar cok 'kullanmamaktan' bozulan esyam varki inanamassiniz.
Yorum Yap