Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
belli bir süre sesi çıkmaz .
sesi solugu cikmiyor haftalardir, wishmani de ozledik 
belli bir süre sesi çıkmaz .
sesi solugu cikmiyor haftalardir, wishmani de ozledik
inş.. hiç ayrılmak zorunda kalamassın gio'dan
... 
inş.. hiç ayrılmak zorunda kalamassın gio'dan
...







Bir yorum yaz: