Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01
Çöküş
X
-
Artık konunun güncelleme zamanı gelmiş CET cipinin kukutim
maşallah JET'e
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiAha Six dedi
)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterWuuuuu keremım maşallah yüzbinkere...Çok teşekkürler abiler.. Değerini bilmeye çalışıyoruz abilerAslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKerem cok guzel bir arac almissin bu arac gecen sene satiliyordu benim dv yi almadan once satildi
cok heveslenmistim ama nasip olmadi bana. Tr deki temiz 3 5 aractan biri.ALLAH kaza bela vermesin nazarlardan korudun resmen derle ya degerini bilicek bir adama gitsin diye bitmis namussuz 
NHT; hala piç Fatihin yaptığı katliamı düzeltmeye çalışıyorum
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiKerem cok guzel bir arac almissin bu arac gecen sene satiliyordu benim dv yi almadan once satildi
cok heveslenmistim ama nasip olmadi bana. Tr deki temiz 3 5 aractan biri.ALLAH kaza bela vermesin nazarlardan korudun resmen derle ya degerini bilicek bir adama gitsin diye bitmis namussuz 
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
teşekkür ederim abim.. 1 tane çekmişim haftasonu, güncellingAslı ozsimav tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMasallah yeni gordum kazasiz belasiz bin... Her minicinin hayalindeki araba...
@A.Y.N Auto Service
Bir yorum yaz:
-
Masallah yeni gordum kazasiz belasiz bin... Her minicinin hayalindeki araba...
Bir yorum yaz:
-
Bas bakalım bro basAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGörsel eksik kalmadı sadece spacer almam gerekiyor abi
arabayı az daha basayım çekicem resimleri 
ne kadar basılıyormuş görek
Bir yorum yaz:
-
Görsel eksik kalmadı sadece spacer almam gerekiyor abiAslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGüncel foto isteriz ara ara başkan
arabayı az daha basayım çekicem resimleri
Bir yorum yaz:
-
Ben teşekkür ederim Kerem. Aracını güzelliştrmek adına az da olsa emek verdiğimiz işi beğendiysen ne mutlu banaAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterteşekkür ederim..
ilk takılan mercekli far oldu.. Sağolasın
Sağol kardesim
Cenkcim çok teşekkürler.. Scooplarda çok güzel uyum sağladı. Ellerine sağlık seninde..
Allah daha iyilerini herkese nasib etsin arkadaslar, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..
Bir yorum yaz:
-
teşekkür ederim..Aslı OAtes tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbugun A.Y.N. de gordum gercekten aracin cok guzel kazasiz belasiz gule gule kullan
ilk takılan mercekli far oldu.. SağolasınAslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun Kerem bir ara bizim muhitteydi sık sık görüyorduk bizde de jet plakalar varken selam veriyorduk.
Çok iyi görünüyor Maşallah şu gp'lerin tek eksiği mercekli farlar planların arasında yeri vardır belkide 
Sağol kardesimAslı orcun tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkazasız belasız baskan hayırlı olsun
Cenkcim çok teşekkürler.. Scooplarda çok güzel uyum sağladı. Ellerine sağlık seninde..Aslı CenkİLBANTEKİN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYakından çok daha güzel gözküyor kesinlikle.. Hani derler ya değerini bilene... Sonuna kadar değerini bilen biri olarak önce seni tebrik ediyorum.. Ayrıca her gördüğümde maşallahı esirgememe rağmen bir kez daha maşallah diyorum..
Allah daha iyilerini herkese nasib etsin arkadaslar, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: