Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • istanbulluyuz
    yanıtladı
    maşallah hayırlı ugurlu olsun

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Mal ceviz hahaha

    Bir yorum yaz:


  • HLK
    yanıtladı
    Artık konunun güncelleme zamanı gelmiş CET cipinin kukutim maşallah JET'e

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aha Six dedi )


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Wuuuuu keremım maşallah yüzbinkere...
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kerem cok guzel bir arac almissin bu arac gecen sene satiliyordu benim dv yi almadan once satildi cok heveslenmistim ama nasip olmadi bana. Tr deki temiz 3 5 aractan biri.ALLAH kaza bela vermesin nazarlardan korudun resmen derle ya degerini bilicek bir adama gitsin diye bitmis namussuz
    Çok teşekkürler abiler.. Değerini bilmeye çalışıyoruz abiler

    NHT; hala piç Fatihin yaptığı katliamı düzeltmeye çalışıyorum

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Kerem cok guzel bir arac almissin bu arac gecen sene satiliyordu benim dv yi almadan once satildi cok heveslenmistim ama nasip olmadi bana. Tr deki temiz 3 5 aractan biri.ALLAH kaza bela vermesin nazarlardan korudun resmen derle ya degerini bilicek bir adama gitsin diye bitmis namussuz


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Wuuuuu keremım maşallah yüzbinkere...

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı ozsimav tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Masallah yeni gordum kazasiz belasiz bin... Her minicinin hayalindeki araba...
    teşekkür ederim abim.. 1 tane çekmişim haftasonu, güncelling
    @A.Y.N Auto Service

    Bir yorum yaz:


  • ozsimav
    yanıtladı
    Masallah yeni gordum kazasiz belasiz bin... Her minicinin hayalindeki araba...

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Bas keke bas

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Görsel eksik kalmadı sadece spacer almam gerekiyor abi arabayı az daha basayım çekicem resimleri
    Bas bakalım bro bas ne kadar basılıyormuş görek

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Güncel foto isteriz ara ara başkan
    Görsel eksik kalmadı sadece spacer almam gerekiyor abi arabayı az daha basayım çekicem resimleri

    Bir yorum yaz:


  • CenkİLBANTEKİN
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    teşekkür ederim..


    ilk takılan mercekli far oldu.. Sağolasın


    Sağol kardesim



    Cenkcim çok teşekkürler.. Scooplarda çok güzel uyum sağladı. Ellerine sağlık seninde..

    Allah daha iyilerini herkese nasib etsin arkadaslar, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..
    Ben teşekkür ederim Kerem. Aracını güzelliştrmek adına az da olsa emek verdiğimiz işi beğendiysen ne mutlu bana

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Güncel foto isteriz ara ara başkan

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı OAtes tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bugun A.Y.N. de gordum gercekten aracin cok guzel kazasiz belasiz gule gule kullan
    teşekkür ederim..

    Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun Kerem bir ara bizim muhitteydi sık sık görüyorduk bizde de jet plakalar varken selam veriyorduk. Çok iyi görünüyor Maşallah şu gp'lerin tek eksiği mercekli farlar planların arasında yeri vardır belkide
    ilk takılan mercekli far oldu.. Sağolasın

    Aslı orcun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kazasız belasız baskan hayırlı olsun
    Sağol kardesim

    Aslı CenkİLBANTEKİN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yakından çok daha güzel gözküyor kesinlikle.. Hani derler ya değerini bilene... Sonuna kadar değerini bilen biri olarak önce seni tebrik ediyorum.. Ayrıca her gördüğümde maşallahı esirgememe rağmen bir kez daha maşallah diyorum..
    Cenkcim çok teşekkürler.. Scooplarda çok güzel uyum sağladı. Ellerine sağlık seninde..

    Allah daha iyilerini herkese nasib etsin arkadaslar, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X