Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Hayret, diger arkadaslarin resimleri acilip seninkiler acilmayinca sorun senden diye dusunmustum.
Eger baska bir uyeden bu sekilde bir sikayet yok ise sorun bendedir.
P.S: Son iki resmide goremiyorum.
Wishman
sn adminler murat abimin görmesi gerek lütfen bir el atın
murat abicim bence bir sorun yok senin için iki tane daha yükledim bak bakalım
Hayret, diger arkadaslarin resimleri acilip seninkiler acilmayinca sorun senden diye dusunmustum.
Eger baska bir uyeden bu sekilde bir sikayet yok ise sorun bendedir.
P.S: Son iki resmide goremiyorum.
Wishman
Maşallah cidden çok güzel.. Lip kullanırken sıkıntı yaşamıyormusun yaww
çok istiyorumda heralde kullanılamaz hale gelir İstanbulda
teşekkürler kerem. lip'de sıkıntı kaucuk zaten küçük sürtmeler oluyoda önemli deil. sen gelde manisanın yollarını bir görsen istanbulun yolları otaban dersin
Resimlerin gorunmuyor. Diger arkadaslarinkini gorebildigime gore sanirim senin yuklemede bir sorun olabilir. Okuduguma gore her yukledigimiz resmin altina bir kelimede olsa birsey yazmamiz gerekiyor sanirsam. Bir bilene danis derim.
Bir yorum yaz: