Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

07 nos 77

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı shemsy tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maşallah ali abi güzel olmuş,, dynoya çıkardın mı arabayı ne çıktı bu halde varmı 240 felan
    allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin,,
    Kardesim; gecen hafta takıldı egzantrik,debraji değişti. Yazılımdan sonra dynoya cikicam bakalım artık ne çıkacak merak ediyorum

    Bir yorum yaz:


  • shemsy
    yanıtladı
    maşallah ali abi güzel olmuş,, dynoya çıkardın mı arabayı ne çıktı bu halde varmı 240 felan
    allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin,,

    Bir yorum yaz:


  • Erhan.Demirisci
    yanıtladı
    maşallah . çok yakışıklı

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aman da aman, hem gercegini hem kendisini gordum. Guzel cok guzel ali'cim. Zaten senin sectigin hersey guzel :-)
    sonunda abicim fotolarımı göremiyordun zevklerimiz aynı abi farkındaysan arabalarımız aynı renk

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı serhan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    geçen gün çiftlikköy'de gördüm arabanı Allah kaza bela vermesin, maşallah
    teşekkürler serhan. hafta sonları ordayım hemen hemen ugrasaydın keşke yol üstü zaten ev beklerim her zaman.

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    alcım özlettın kendını kardeşim kazasız belasız cezasız ıyı gunlerde kullan tekrar
    Kardeşim benim teşekkür ederim. buluşma yok mu daha

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı Yasin Mavi tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah en sevdiğim renk.
    teşekkürler yasin...

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah kazasız belasız kullan
    cümlemizinkini inşallah

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı aliiner tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maaşallah ali kazasız belasız inşallah
    saolasın ali

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aman da aman, hem gercegini hem kendisini gordum. Guzel cok guzel ali'cim. Zaten senin sectigin hersey guzel :-)

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    geçen gün çiftlikköy'de gördüm arabanı Allah kaza bela vermesin, maşallah

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    alcım özlettın kendını kardeşim kazasız belasız cezasız ıyı gunlerde kullan tekrar

    Bir yorum yaz:


  • Yasin Mavi
    yanıtladı
    Maşallah en sevdiğim renk.

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Maşallah kazasız belasız kullan

    Bir yorum yaz:


  • aliiner
    yanıtladı
    maaşallah ali kazasız belasız inşallah

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X