
Herkese teşekkürler, et mangal bahane dostluk şahane
inşallah hep birlikte nicelerine.AYN Auto ekibine de teşekkürler.
Bidahaki mangalı daha pahalı yapıp sonrasında göz muayenesine gitmeyi planlıyorum

inşallah hep birlikte nicelerine.


güzel bir oganizasyon oldu. (katılabildiğim ilk ve tek buluşma bu arada
)
emeği gecen herkese teşekkürler. Gelen bütün üyelerimizin de ayaklarına sağlık. Nice organizasyonlarda görüşmek üzere.










Bir yorum yaz: