bence de kesinlikle coil over al, fk veya kw v1 gibi ucuz yollu birşey de olsa hem en sağlıklısı hemde en konforlusu olur..
yay kesme bir kere spor yay da çok daha kötü sonuç verir çünkü spor yaylar genellikle progressive dir yani yayın alt ve üst kısmının açıklıkları ve karakterleri birbirinden farklıdır.. neresinden kesersen kes bi şekilde karakterini bozacaksın.. ayrıca orjinal amortisörlerle kullanılınca da çok ciddi sekme yapıyor..
pres en azından bıraz daha mantıklısı ama yine tavsiye etmem hiç bi şekilde.. sürekli yavaş giderim dersen bi nebze ama bırak konforu, viraj kabileyetini, frenajı bile ciddi şekilde etkiliyor bozuk yolda.. gerçi eski arabadan zaten tecrübelisindir ama bence miniye yapma araba yol tutmaya programlanmış bence bozmaya hiç gerek yok
r56 lar nispeten daha iyi karşılıyor ama bastığın anda akslar titremeye başlayacak ve lalelerden de yemeye başlayacaksın haberin olsun
ayrıca iç mekanda bakalitlerden gelen seslerde bi anda artıcaktır kesinlikle geçemezsin önüne..
yay kesme bir kere spor yay da çok daha kötü sonuç verir çünkü spor yaylar genellikle progressive dir yani yayın alt ve üst kısmının açıklıkları ve karakterleri birbirinden farklıdır.. neresinden kesersen kes bi şekilde karakterini bozacaksın.. ayrıca orjinal amortisörlerle kullanılınca da çok ciddi sekme yapıyor..
pres en azından bıraz daha mantıklısı ama yine tavsiye etmem hiç bi şekilde.. sürekli yavaş giderim dersen bi nebze ama bırak konforu, viraj kabileyetini, frenajı bile ciddi şekilde etkiliyor bozuk yolda.. gerçi eski arabadan zaten tecrübelisindir ama bence miniye yapma araba yol tutmaya programlanmış bence bozmaya hiç gerek yok
r56 lar nispeten daha iyi karşılıyor ama bastığın anda akslar titremeye başlayacak ve lalelerden de yemeye başlayacaksın haberin olsun
ayrıca iç mekanda bakalitlerden gelen seslerde bi anda artıcaktır kesinlikle geçemezsin önüne..
Yorum Yap