Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Basıklık Hakkında

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R56 Basıklık Hakkında

    Merhabalar. Önceki arabalardan kalma bir heves lastik çamurluk arası boş olunca araba gözüme bir kötü geliyor nedenini bilmediğim şekilde. Şuanda spor yay var aracımda. Ne marka kaçlık bilmiyorum ama lastik çamurluk arası 2 parmak rahat giriyor. Bu arayı kapatmak için ne önerirsiniz? Kesme, biçme çok yaptım ama bu araca kıyamıyorum. Bir yerinden ses gelir falan uyayamam gece o derece Soğuk press önerir misiniz 2 cm civarında? Coilover fiyatlarına bakıyorumda aşırı uçuk vaziyette, bu kadar para vermeye gerek yok gibi görüyorum. Bir de araç altı durumu nedir R56larda? Kater muhafazası yoktu gördüğüm kadarıyla takılıyor mu? Coilover kullananlar varsa veya aşırı basık kullanan varsa sürüş konforu vs nasıldır? Şimdiden çok teşekkürler.

    #2
    Karter muhavazası takılıyor, coilover yaydan daha güvenli ve konforlu, soguk pres yapma yazık olur, bu şekilde aksların fazla zarar görmez ama aşırı basıklıgın sonu akslara kadar uzanıyor seçim senin.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Karter muhavazası takılıyor, coilover yaydan daha güvenli ve konforlu, soguk pres yapma yazık olur, bu şekilde aksların fazla zarar görmez ama aşırı basıklıgın sonu akslara kadar uzanıyor seçim senin.
      Aks çıkarıyor dediler bu doğrudur yani abi? R53e Ta Tecnix takılmıştı onu kullanmıştım, benim custom coilli cliodan bile daha sertti. R53-R56 farkeder mi bu kadar yoksa coilover markası mı farkeder? Bir de aksların belli bir limiti var mıdır?

      Yorum Yap


        #4
        Bu kısımdan sonrasına @Yekta @Grkm @Arenimo ve @Kekuti daha iyi cevap verebilirler beni aşar
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #5
          Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Bu kısımdan sonrasına @Yekta @Grkm @Arenimo ve @Kekuti daha iyi cevap verebilirler beni aşar
          Büyüklerden destek bekliyorum Yardımların için çok teşekkürler abi

          Yorum Yap


            #6
            Yapisi itibariyle sert bir araba oldugu icin coiloverlı kullanımlarda konforlu demek yanlıs olur ancak sadece yaylı araca göre salınımları yok ve cok net tepkiler veriyor.

            Ben HR cup kit kullanmıstım, tatlı sertti ama iyi yol tutması icin cok basık kullanmadım. Daha cok bassam biraz daha yumusayabilirdi diye tahmin ediyorum..

            Sertligi bir de runflatlerden kurtularak gecirebilirsin...

            Yorum Yap


              #7
              Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Yapisi itibariyle sert bir araba oldugu icin coiloverlı kullanımlarda konforlu demek yanlıs olur ancak sadece yaylı araca göre salınımları yok ve cok net tepkiler veriyor.

              Ben HR cup kit kullanmıstım, tatlı sertti ama iyi yol tutması icin cok basık kullanmadım. Daha cok bassam biraz daha yumusayabilirdi diye tahmin ediyorum..

              Sertligi bir de runflatlerden kurtularak gecirebilirsin...
              Spor yay pressine ne dersiniz peki? Ben sadece 2 cm civarında basmak istiyorum o da görüntüsü değişsin, lastik çamurluk arasın kapansın diye?

              Yorum Yap


                #8
                yay'ı tak kullandıkça basar zaten uzun km'lerce kullanılsan.

                Presleme işine girme. Bu arabaya yapacağın en büyük kötülük.

                arabada birşeye para harcayacaksan, mutlaka amortisör olsun. yada git coil al.. Verdiğin her kuruş helal
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  yay'ı tak kullandıkça basar zaten uzun km'lerce kullanılsan.

                  Presleme işine girme. Bu arabaya yapacağın en büyük kötülük.

                  arabada birşeye para harcayacaksan, mutlaka amortisör olsun. yada git coil al.. Verdiğin her kuruş helal
                  Yay var zaten Kerem. Ben sadece biraz daha basayım diyorum, bir yandan da dokunmayayım diyorum aşırı kararsızım coiloverları fiyatı çok tatminkar

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Yay var zaten Kerem. Ben sadece biraz daha basayım diyorum, bir yandan da dokunmayayım diyorum aşırı kararsızım coiloverları fiyatı çok tatminkar
                    Yayları presletmen ne olursa olsun aklından geçmesin ilk andan itibaren pişman olursun yay varmış bence onlarla devam et tabi alabileceğin durum olursada coil al en doğrusu bu şekilde hareket etmendir bence .
                    IS IT LOVE?

                    www.MINIClubTR.com

                    sigpic

                    Yorum Yap


                      #11
                      yil olmus 2013 hala yay presletme isitma sogutma buharlastirma mi kalmis yau .. kasapliga gerek yok , bu araba ucuz isleri kaldiracak araba degil .. Limitleri yuksek, bu tip islemler yuksek bildigimiz limitlerde buyuk kazalara yol acar

                      Yorum Yap


                        #12
                        Benim onceki arabamin onceki sahibi yapmis o isi ah neler cektim kw yayi takinca mercoya dondu araba bozulan direksiyon aci sensorumu saymiyorum bile. Sakin 3 kurustan kacarken 19 kurusluk ilursun ayrica konfor yol tutus bye bye bile demez sana

                        GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Yayları presletmen ne olursa olsun aklından geçmesin ilk andan itibaren pişman olursun yay varmış bence onlarla devam et tabi alabileceğin durum olursada coil al en doğrusu bu şekilde hareket etmendir bence .
                          Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          yil olmus 2013 hala yay presletme isitma sogutma buharlastirma mi kalmis yau .. kasapliga gerek yok , bu araba ucuz isleri kaldiracak araba degil .. Limitleri yuksek, bu tip islemler yuksek bildigimiz limitlerde buyuk kazalara yol acar
                          Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Benim onceki arabamin onceki sahibi yapmis o isi ah neler cektim kw yayi takinca mercoya dondu araba bozulan direksiyon aci sensorumu saymiyorum bile. Sakin 3 kurustan kacarken 19 kurusluk ilursun ayrica konfor yol tutus bye bye bile demez sana

                          GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
                          Yapılan yorumlara çok teşekkürler. Arabanın bu tip ucuz işlemleri kaldırmayacağını bende biliyordum da içimde kalacağına sorayım dedim Coilover alma durumu çok çok zayıf. O paralar büyük paralar benim için. Böyle devam edicez çok teşekkürler

                          Yorum Yap


                            #14
                            Melihcim coılovera verılen parayı sokağa atıyorum diye düşünme aracını satacağın zaman anında musteri bulursun..ben kendi aracıma hafif olsun diye alumınyum H&R coil getiriyorum fırsatın olursa binmeni isterim

                            Yorum Yap


                              #15
                              Hatta benim onceki arabadab kalan preslenmis yaylar mini auto da duruyor hala dip basiyor arabayi yere )

                              GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X