Aslı NDG tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
) 1.6 D dıyelım o zmn 
) 1.6 D dıyelım o zmn
ne kadar alırsam o kadar gezıyorum
sımdı yarım depo koydum
hava fıltresını cıkarttım yıkadım hava fıltresı alta nın aır kıtı cıkmadı dandık bısey cıktı da borularda alta yazıyordu fıltrenın ustunu okumadıgım ıcın
akşam yarışlar vardı yolların genelı halen ıslak oldugundan dolayı ıptal oldu yoksa denıcektım
neyse deneyınce yazarım noldunu
ama basmıcak olsamda gıdıp jcw almazdım one alır tın tın gezerdım oh 1.4 mıs gıbı
)
ne kadar alırsam o kadar gezıyorum
sımdı yarım depo koydum
hava fıltresını cıkarttım yıkadım hava fıltresı alta nın aır kıtı cıkmadı dandık bısey cıktı da borularda alta yazıyordu fıltrenın ustunu okumadıgım ıcın
akşam yarışlar vardı yolların genelı halen ıslak oldugundan dolayı ıptal oldu yoksa denıcektım
neyse deneyınce yazarım noldunu
ama basmıcak olsamda gıdıp jcw almazdım one alır tın tın gezerdım oh 1.4 mıs gıbı
)


)

Bir yorum yaz: