Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    giOvanNi 200 ve ustunu gorebilecek kadar sansli olamadi cunku


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2
    Hiç unutmam bigün çeşme otobanındayız giovanni kontrolü bende murat abinin tüm engellemelerine rağmen giovanni 180km leri görmüştür zaten engellemese önümde jcw haktan gidiyormuş falan pehh hikaye geçip gidicem zaten

    Bir yorum yaz:


  • byrioo
    yanıtladı
    owwww cok sert

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    tamam nazlı ben anlamıom g*t ettın tamam

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    farkederse kahrolayım ) 1.6 D dıyelım o zmn
    MINI One 1.6D de TRde yok. R56 ve R60 cooper'da manuel sanziman olarak mevcut.


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Neden bu '200 km ustu' konusu benim ilgimi cekmiyor bir turlu ?

    P.S: Yanlis anlama CSS, yazdigim seninle ilgili degil, tamamen kisisel bir problem ki daha sonra anlayacaksindir. :-)

    Wishslowmotionman
    giOvanNi 200 ve ustunu gorebilecek kadar sansli olamadi cunku


    Sent from my MIELE davlumbaz using Tapatlk yagkokusunuiyiceker v2

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    farkederse kahrolayım ) 1.6 D dıyelım o zmn

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    abı ben fullesemde bısey deısmıokı en fazla 2 gun gezıo ne kadar alırsam o kadar gezıyorum sımdı yarım depo koydum hava fıltresını cıkarttım yıkadım hava fıltresı alta nın aır kıtı cıkmadı dandık bısey cıktı da borularda alta yazıyordu fıltrenın ustunu okumadıgım ıcın akşam yarışlar vardı yolların genelı halen ıslak oldugundan dolayı ıptal oldu yoksa denıcektım neyse deneyınce yazarım noldunu

    gökhan - abı arabayı makıneye baglatmadım cunku ne bı arıza ısıgı nede baska bısey var gidişide guzel 200 lere cıkmadım daha henuz .
    wishman- abi hızı sevıyorum yarısmayı sevıyorum genclıgın bı etkısı olabılır ama basmıcak olsamda gıdıp jcw almazdım one alır tın tın gezerdım oh 1.4 mıs gıbı )
    ( bu arada yakın zamanda 2011 cooper otomatık vıtes alıyorum bıtane daha annemde kıskandı benı cooper alıyor )
    ps. turkiyede artik one 1.4 motor yok.

    Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    abı ben fullesemde bısey deısmıokı en fazla 2 gun gezıo ne kadar alırsam o kadar gezıyorum sımdı yarım depo koydum hava fıltresını cıkarttım yıkadım hava fıltresı alta nın aır kıtı cıkmadı dandık bısey cıktı da borularda alta yazıyordu fıltrenın ustunu okumadıgım ıcın akşam yarışlar vardı yolların genelı halen ıslak oldugundan dolayı ıptal oldu yoksa denıcektım neyse deneyınce yazarım noldunu

    gökhan - abı arabayı makıneye baglatmadım cunku ne bı arıza ısıgı nede baska bısey var gidişide guzel 200 lere cıkmadım daha henuz .
    wishman- abi hızı sevıyorum yarısmayı sevıyorum genclıgın bı etkısı olabılır ama basmıcak olsamda gıdıp jcw almazdım one alır tın tın gezerdım oh 1.4 mıs gıbı )
    ( bu arada yakın zamanda 2011 cooper otomatık vıtes alıyorum bıtane daha annemde kıskandı benı cooper alıyor )

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Kardeşim arabayı makinaya bağlattınmı acaba soruna baktırmak adına yada o günden sonra dikkatini çeken bi durum oldumu gidişinde arabanın ?

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Neden bu '200 km ustu' konusu benim ilgimi cekmiyor bir turlu ?

    P.S: Yanlis anlama CSS, yazdigim seninle ilgili degil, tamamen kisisel bir problem ki daha sonra anlayacaksindir. :-)

    Wishslowmotionman
    200>90 desek anlam katarmıyız abi

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Benimde bi anim yok degil

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
    aynen haktan hıc degısmedı kararlılıkla devam edıyorum aynen

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    depo konusunda kımseyı tanımam
    Benimde bi anim yok degil

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Neden bu '200 km ustu' konusu benim ilgimi cekmiyor bir turlu ?

    P.S: Yanlis anlama CSS, yazdigim seninle ilgili degil, tamamen kisisel bir problem ki daha sonra anlayacaksindir. :-)

    Wishslowmotionman

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Bi tanidik vardi depoyu fullememektn deponun ust kismi pas tutmustu

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Siyir sen siyir )

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
    depo konusunda kımseyı tanımam

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X