Genel olarak çoğu kişi Run On Flat tercih etmiyor. Yanakları normal lastiklerine oranla 3 kat kalın olduğu için aşırı sert lastikler. Yol tutuşunda da dezavantajı olduğu söyleniyor. Lastik patladığında 100km sürüşe izin vermesi ise büyük avantaj. Benim en çok korktuğum şey yüksek hızlarda lastik patlamasıdır. TEM'de yüksek hızda lastiği patladığı için takla atan otomobile şahit oldum. Run On Flat böyle bir durumda da daha güvenli midir?
Fabrika çıkışı Run On Flat 'ler ile gelen araçlarımızın süspansiyonların bu çok sert lastiklere göre tasarlanarak üretildiği, bundan dolayı normal lastik kullanıldığında yol tutuşta kayıp yaşandığı, normal lastik kullanılacaksa süspansiyonlarında değişmesi gerektiği yurtdışı forumlarda sıklıkla okuduğum bir konu.
Tüm bunlar için ne dersiniz? Tüm bunların ışığında bugün olsa aracınıza 205 45 17 Run On Flat lastik mi? Yoksa 205 45 17 veya 215 45 17 veya 215 40 17 normal lastik mi alırdınız?
Fabrika çıkışı Run On Flat 'ler ile gelen araçlarımızın süspansiyonların bu çok sert lastiklere göre tasarlanarak üretildiği, bundan dolayı normal lastik kullanıldığında yol tutuşta kayıp yaşandığı, normal lastik kullanılacaksa süspansiyonlarında değişmesi gerektiği yurtdışı forumlarda sıklıkla okuduğum bir konu.
Tüm bunlar için ne dersiniz? Tüm bunların ışığında bugün olsa aracınıza 205 45 17 Run On Flat lastik mi? Yoksa 205 45 17 veya 215 45 17 veya 215 40 17 normal lastik mi alırdınız?
Yorum Yap