Arkadaşlar asıl projem 1970 Mını clubman 1300 gt ye B16A1 montajlamaktı ancak kasasını ve şasesini bulduğum MINI yi maalesef yedek parçaların hepsinin Avrupadan gelecek olması ve maalesef yeni gümrük kanunları ile bir çoğunun gümrükte takılacağından ötürü iptal oldu.Maalesef projenin tüm adımlarını planlamıştım ancak Türkiye'de böyle şeyler yapmak için daha çok erkenmiş onu anladım.Projemiz illaki MINI olacaksa admin arkadaşlar konuyu silebilirler sıkıntı yapmam.uzun yıllardır MINI sahibi olarak bu sefer gençlik aşkım olan 205 1.9 gti ve CRX üzerine birşeyler yapayım dedim.Artık MINI yi eşime veriyorum.Zaten o kullanacak diye r55 almıştım.laf arasında r55 den inanılmaz mutluyum.zaten SW araçları hep zevkle kullanmışımdır ama MINI olunca daha bir güzel oluyor.
Neyse artık eski aşkıma vakit ayıracağım.Seçimim CRX den yana oldu.Bu araçların fabrika çıkış ağırlıkları 900 kg civarı ben bunu 750 kg hedefliyorum.Tabi bu rakama rollbar dahil.Nasıl yapaçaksınız demeyin camlar bie fiber olacak .Eğer yapabilirsem homologasyonlu olacak .Standart D16A9 130 hp bide eaton m45 0,7-0,8 bar,tabi üst kapak oldukça işlem görecek subaplara kadar büyültcez.hedef 200 hp civarı bu şekilde 266hp/ton olacak.tabi şu anda tamamen yüzeysel anlattım.Proje ilerledikçe beraber fikir paylaşımları yaparız.herkese selam
Neyse artık eski aşkıma vakit ayıracağım.Seçimim CRX den yana oldu.Bu araçların fabrika çıkış ağırlıkları 900 kg civarı ben bunu 750 kg hedefliyorum.Tabi bu rakama rollbar dahil.Nasıl yapaçaksınız demeyin camlar bie fiber olacak .Eğer yapabilirsem homologasyonlu olacak .Standart D16A9 130 hp bide eaton m45 0,7-0,8 bar,tabi üst kapak oldukça işlem görecek subaplara kadar büyültcez.hedef 200 hp civarı bu şekilde 266hp/ton olacak.tabi şu anda tamamen yüzeysel anlattım.Proje ilerledikçe beraber fikir paylaşımları yaparız.herkese selam
Yorum Yap