Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
maşallahı var orti Bey gerçekten araba çok yakışıklı ve sürüş zevki olarak inanılmaz oldu spacer ve yay ile kapalamlar detaylı özellikle eksoz sesi ve kafaların orda tam doldurması ben aşırı beğendim çok yakışıklı oldu güzel bir iş çıktı herkesin emeğine sağlık arabayı Antalyadan bu arada almamızda yardımcı olan Nihat abimede kocaman bir alkış bence
maşallahı var orti Bey gerçekten araba çok yakışıklı ve sürüş zevki olarak inanılmaz oldu spacer ve yay ile kapalamlar detaylı özellikle eksoz sesi ve kafaların orda tam doldurması ben aşırı beğendim çok yakışıklı oldu güzel bir iş çıktı herkesin emeğine sağlık arabayı Antalyadan bu arada almamızda yardımcı olan Nihat abimede kocaman bir alkış bence
Far içlerini de siyah yaparsanız cok agresif olur bence
Arac gayet guzel sorunsuz yuruyor.Aractan daha fazla guc ve tork alınabılırdı fakat manuel olmadığı otomatık olduğu ıcın sanzuman ıcerısındekı tork lımıtoru kısıtlayıcı etken oluyor ozellıkle 5500 devırden sonra şanzumanı korumak ıcın vites atmasını ıstemıyor.Zaten grafıktende anlasılacağı gıbı guc bandı yukarı dogru fakat devır kesıcısı 6200 gıbı olduğu ıcın daha fazla guc uretmesını engellıyor.Bundan daha fazla performans bekleyenlerin kesınlıkle MANUEL almasını tavsıye ederım...
Onur dun senin dukkana ugradigimizda bahsetmistin bu aractan ve manuel vites olmayisindan dolayi yasanan sikintilardan. Ben de epey merak etmistim dogrusu. Fotolari ve detaylari paylasarak merakimizi giderdigin icin sagol mukemmel bi is cikmis ortaya. Emeklerinize saglik
YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
Onur dun senin dukkana ugradigimizda bahsetmistin bu aractan ve manuel vites olmayisindan dolayi yasanan sikintilardan. Ben de epey merak etmistim dogrusu. Fotolari ve detaylari paylasarak merakimizi giderdigin icin sagol mukemmel bi is cikmis ortaya. Emeklerinize saglik
YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
Arac gayet guzel sorunsuz yuruyor.Aractan daha fazla guc ve tork alınabılırdı fakat manuel olmadığı otomatık olduğu ıcın sanzuman ıcerısındekı tork lımıtoru kısıtlayıcı etken oluyor ozellıkle 5500 devırden sonra şanzumanı korumak ıcın vites atmasını ıstemıyor.Zaten grafıktende anlasılacağı gıbı guc bandı yukarı dogru fakat devır kesıcısı 6200 gıbı olduğu ıcın daha fazla guc uretmesını engellıyor.Bundan daha fazla performans bekleyenlerin kesınlıkle MANUEL almasını tavsıye ederım...
Yapılan işlemleri ilk sayfaya topladım, halısahadan sonra devam edeceğiz
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Yorum Yap