Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 White Silver JCW Project - 34 NSB 44 by Onur-oto.net

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah kazasiz belasiz... Intercooler ve methenol çok iyi sonuc alırsınız inanın hele bu sıcakta.
    Kanka daha dur geceleri hava soguk asil haziranda sicaklar iyice bastirinca minikler baya zorlanicak intercooler olmayan birde ozellikle kapagi olmayan R53 lerin vay haline

    Onur bey araciniz gercekten cok hizli

    Yorum Yap


      #17
      Ben arabanın kimin olduğunu profile girip bakınca anladım ha hayırlı olsun abi güzel olmuş araba

      Yorum Yap


        #18
        Motor cok guzel gorunuyor resimde... Firsat olursa birde AEM kitin kaput altinda kalan goruntusu ile beraber paylasim yapabilirmisiniz?
        Paylasilan 4 dyno resminde elde edilen gucleride yazarsaniz grafik okuyamayan arkadaslara yardimci olur gibime geliyor...

        P.S: AEM Heat Shealth (oyle olsa gerek) cok guzel durmus ayrica.

        Wishman

        Yorum Yap


          #19
          Masallah pazartesi bende sanayideym bi ugrarim yaniniza 10 gibi ordaysanz.

          GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
          sigpic

          Yorum Yap


            #20
            Tabii ki gel tanışmış oluruz

            Yorum Yap


              #21
              grip bir egri değilmi ? 5500 de 216 5600 de 205 lerde garip geldil bana biraz


              anlık güç olmuş bu
              En son düzenleyen oz`; 14-05-13, 01:20.

              Yorum Yap


                #22
                Aynen oz' bende...grafikte bi gariplık var diyecektım polemik vs olsun istemedım

                Yorum Yap


                  #23
                  Aslı oz` tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  grip bir egri değilmi ? 5500 de 216 5600 de 205 lerde garip geldil bana biraz


                  anlık güç olmuş bu
                  Evet bunun cevabımı aslında BMW-MINI muhendıslerınden almak lazım cunku stock yazılım

                  Yorum Yap


                    #24
                    beb ndaha hiç görmedim öyle de ondan dolayı sormak istedim

                    Yorum Yap


                      #25
                      Uploaded with ImageShack.us
                      Uploaded with ImageShack.us

                      Kanka google dan 2 tane grafık ındırdım benzer oldugunu goreceksın.Bu grafıklerın hepsı normal sebebı ise aşağıda koydugum grafıkte anlatıyorum

                      Uploaded with ImageShack.us

                      Araç 3000 devırde 0.8 bar basıyor.Basıncı dusuk tutmuslar tork lımıtlı olsun dıye(pembe çızgi)fakat 0.8 bar basmaya devam ederlerse araç istenılen gucu uretemıcek.O yuzden basıncı devırlendıkce arttırıyorlar 5300 devırde de ıstedıklerı beygırı 1.4 bar basarak elde edıyorlar.Sonrada basıncı kısmak zorundalar cunku ıntake temp 72 dereceye cıkıyor aracın ıntercoolerı soğutması yetersiz kalıyor.O yuzden de grafık aşağıya ınıyor.Herşey BMW nın ıstediği standartlarda.vaad ettıklerı gucte torkta var

                      Yorum Yap


                        #26
                        sende yaazılımmı var? mini cooper dediğin araba S ler workler olsun 1 basar yoluna da öyle dewam eder
                        a

                        ayrıca senin koyduğun dynolar okey seninki böyle değilki

                        buyrun kendi ölçtüğüm kurcaladığım birçok minidenbiri

                        2013 imini R56 GP







                        buda KOmple Stock yazılım exhaust filitre DV



                        bunların hiçbirinde öyle bir düşüş görmedim seinin egrinde garip lik var bunda bunlarda internetten bulduklarm



                        Eklenen Dosyalar

                        Yorum Yap


                          #27
                          [/QUOTE]
                          Araç 3000 devırde 0.8 bar basıyor.Basıncı dusuk tutmuslar tork lımıtlı olsun dıye(pembe çızgi)fakat 0.8 bar basmaya devam ederlerse araç istenılen gucu uretemıcek.O yuzden basıncı devırlendıkce arttırıyorlar 5300 devırde de ıstedıklerı beygırı 1.4 bar basarak elde edıyorlar.Sonrada basıncı kısmak zorundalar cunku ıntake temp 72 dereceye cıkıyor aracın ıntercoolerı soğutması yetersiz kalıyor.O yuzden de grafık aşağıya ınıyor.Herşey BMW nın ıstediği standartlarda.vaad ettıklerı gucte torkta var [/QUOTE]

                          Abi gerçekten bir hata var OEM JCW 1.4 asla basmaz

                          Yorum Yap


                            #28
                            Baba bence sen jcw ye hakim değilsin burdan bunu anlıyorum.gülücük koyarak benım sahtekarlık yaptığımı mı ima etmeye çalışıyorsun?Aracın stok olduğunu belirttiğim halde..bu araç standartta 1.4 bar basıyor iddia edıyorum.aksini inkar eden varsa aynı araçtan yarın getirir dynoya çıkartırım basınç saati bağlarım log alırım görürüz..eğerki 1.4 basmazsa 5000 tl veririm.ama basarsa 2000 liranızı alırım..bir günde 5000 tl iyi para

                            Yorum Yap


                              #29
                              ben sana yalancısınmı deidm ? insan gibisoru sordum dimi ? bence basmaz dedim ben hakim değilim özür dilerim slak iş yapıyorum ben


                              pekibizim gpler nedenböyle çıkıyor onu söylermisin egri olarak1-2--4 değil hemen hepsi basınc umrumda değil ki benim kim ne basarsa basssın diyorumki egrinde gariplik var sence doğrumu diyorum ? bmw mühendisleri yanlışmı yapmış bizimkileri


                              http://img40.imageshack.us/img40/348...boostvsiat.JPG
                              En son düzenleyen oz`; 15-05-13, 01:31.

                              Yorum Yap


                                #30
                                Evet arkadaşlar aracım STG 1 olarak bitmiş durumdadır.Öncesını bılmeyenler için aracımda forge DV Forge ıntercooler aem fıltre kiti vede stg1 yazılım var.Stock kat ve orjınal egzosu uzerındedır..

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X