Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 BIG 49 - Mini Cooper S GP 0765 Project

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #31
    ben arenınde luaınınde fükirlerine saygı duyuyorum her zaman en doğrusunu ve ıyısını yapmaya çalışıyorlar wıshmanınde dediği gibi farklı yollardan ileliyorlar.Aslında bır yöndende ıyı oluyor düşünsenız ya herkes aynı işçilik aynı malzeme aynı garaj çalışsa ortaya çıkan sonuçta aşağı yukarı aynı olur.Bence güçlerimizi birleştirip woltran woltran gibi bir adım daha yol ilerlemiş oluruz.Luaı tekrar hayırlı olsun projen kardeşim emın ol arenınde kötü bir niyetı yok sadece fıkırlerını sunuyor bazen tatlı sert olabılır sıkıntı yok hepimişz aklı selım ınsanlarız...Bu arada 240 yapılanlara göre az bı veri-sonuç olmayacak mı?Ben stock turboyla 235hp çıkarmıştım dynodynamıcsde o yüzden sordum affına sığınarak
    En son düzenleyen NHT39; 11-03-13, 18:25.

    Yorum Yap


      #32
      Merhaba projende sıkıntısız güç alman dileğiyle.

      Kapak konusunu şimdi okudum gördüm rmw tabiki ar-ge sini kapak üzerinde yapmış verilen paralar boşa değil.Ancak bizim kulvarımız biraz farklı rmw thumper gibi firmalar head porting adı altında yapıyorlar bu işi bizim yaptığımız ise race port, port yapısını değiştiriyoruz bizim farkımız bu.

      Fazla genişlik volume-cfm ama bunun yanında fps (hava hızı) düşüyor cfm arttıkca işte bu esnada race portun farkı cıkıyor ortaya biz port dinamiğine doğrudan uyguladığımız bazı işlemler mevcut buda fps in %20 denilen sihirli rakamı koruyarak bol cfm li kapaktan fps desteği ile = fazla güç.

      Beni yanlış anlamayın reklam amaçlı kesinlikle bir şey yazmıyorum buraya tamammen bilgi amaçlı yazdıklarım öte yandan luai bizde kapak sadece türkiye sınırları içersinde yapmıyoruz Ar-Ge olarak mini kapağında oldukça fazla çalışma saatimiz mevcut.

      Yorum Yap


        #33
        Aslı PPR engineering tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Merhaba projende sıkıntısız güç alman dileğiyle.

        Kapak konusunu şimdi okudum gördüm rmw tabiki ar-ge sini kapak üzerinde yapmış verilen paralar boşa değil.Ancak bizim kulvarımız biraz farklı rmw thumper gibi firmalar head porting adı altında yapıyorlar bu işi bizim yaptığımız ise race port, port yapısını değiştiriyoruz bizim farkımız bu.

        Fazla genişlik volume-cfm ama bunun yanında fps (hava hızı) düşüyor cfm arttıkca işte bu esnada race portun farkı cıkıyor ortaya biz port dinamiğine doğrudan uyguladığımız bazı işlemler mevcut buda fps in %20 denilen sihirli rakamı koruyarak bol cfm li kapaktan fps desteği ile = fazla güç.

        Beni yanlış anlamayın reklam amaçlı kesinlikle bir şey yazmıyorum buraya tamammen bilgi amaçlı yazdıklarım öte yandan luai bizde kapak sadece türkiye sınırları içersinde yapmıyoruz Ar-Ge olarak mini kapağında oldukça fazla çalışma saatimiz mevcut.
        abı zaten reklama ıhtıyacın yok diğer forumdan da takıp edıyorum sızı ve çalışmalrınızı yoksa derdım zaten ılk başta bı kendınızı tanıtsaydınız dıye iyi çalışmalar başarılarınızın devamını dılıyorum

        Yorum Yap


          #34
          Luai yuz yuze ve telefonda anlasabiliyoruz sitede yazismalar anlasilmiyo sana asla art niyetle yazmadim bazi seyleri darkli anlayosun yine soyluyorum allah utandirmasin basarilar kardesim ben bu gune kadar herkese elmden geldgince yardimci oldum oluyorumda ha yardima ihtyacin var yok bilmem bir telefon etmen yeter her zaman elmden gelenin ustunu yapmaya calisirim

          28000 km sorunsuz kullanman hos ama bu arabayi nasil kullandgin ne limitte kullandiginla alakali

          Mekanik isi 1000 km de 3. Kez motor yapanda var limite ne kadar yaklasirsan risk o kadar farkli tekrar hayirli olsun kazasiz belasiz

          Yorum Yap


            #35
            Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            ben arenınde luaınınde fükirlerine saygı duyuyorum her zaman en doğrusunu ve ıyısını yapmaya çalışıyorlar wıshmanınde dediği gibi farklı yollardan ileliyorlar.Aslında bır yöndende ıyı oluyor düşünsenız ya herkes aynı işçilik aynı malzeme aynı garaj çalışsa ortaya çıkan sonuçta aşağı yukarı aynı olur.Bence güçlerimizi birleştirip woltran woltran gibi bir adım daha yol ilerlemiş oluruz.Luaı tekrar hayırlı olsun projen kardeşim emın ol arenınde kötü bir niyetı yok sadece fıkırlerını sunuyor bazen tatlı sert olabılır sıkıntı yok hepimişz aklı selım ınsanlarız...Bu arada 240 yapılanlara göre az bı veri-sonuç olmayacak mı?Ben stock turboyla 235hp çıkarmıştım dynodynamıcsde o yüzden sordum affına sığınarak
            nihat o setupla genelde 270-290 hp aralığında güç alınıyor amerikanlara göre dynamics de yüzde 12-13 az ölçtüğünden top rakam 250 gibi duruyor şimdilik methanolle beraber

            ama zaman göstericek tabi herşeyi hele bir bitsinde o zaman rakamları görücez hayırlısı ile

            genelde stroker hp vermez tork sağlar derler bence eski setup gibi 280 civarı diğer dynolara göre sıkıntı yok demektir

            Yorum Yap


              #36
              sakin gençler aren kanka lui nin dedikleri yanlış anlaşımış heralde biraz.. saygı duymuyorum gibi birşey demiyor, ki yazıyı da beraber yazdık öyle yanlış anlaşılacak birşey olsaydı düzeltirdik.. onun mantığına hazır almak daha çok yatıyor tek olay bu, hem beklemek istemiyorum diyor hem de onun gözünde rmw mini üzerine daha tecrübeli olduğundan onu tercih ettim diyor.. nasıl isteyen crower isteyen rmw isteyen schrik tercih ediyorsa onun gibi birşey.. herkese göre hepsinin iyi veya kötü yanları var.. bunda saygısızlık olacak birşey yok bence.. ayrıca benim luai de gördüğüm pek custom işleri sevmiyor, bu da tercih sebebi olabilir.. supercharger kitini de rmw den alacağı için hepsinin tek bir elden çıkma ve daha önceden tr de olmasa da en azından yurtdışında denenmiş sonuçları bilinen birşey yapmak istemiş, ki bence de mantıklısı bu her ne kadar ben custom işi sevsem de
              ayrıca adam milliyetçi davranacak olsa arabistana götürmesi lazım arabayı türk ustalarını beğenmese zaten kendisi de demiş mantar da yaptırmazdı arabasını..ben de isterim türk ustalarımız kazansın paramız bizde kalsın, ama herşeyi de üretmek zaten mümkün olmuyor, olsa bile nasıl güveneceksin ki hiç denenmemiş birşeye.. tamam çok güzel işler yapan insanlar var gerçekten kaan olsun ustalarımız olsun özgün olsun, dünya markalarına çalışan mal veren birçok firmamız olsun ama yine de bir yerde illaki yurtdışına bağlılığımız olacak çok uzunca bir süre..

              @luai: hayırlı olsun kanka tekrar, sonucu merakla bekliyorum valla inşallah alırsın emeğinin karşılığını..

              Yorum Yap


                #37
                Valla Luai cok arastiriyor bunun yaninda nerdeyse Miniyle yasayan Jan var ve gercekten zaman harciyor bu is icin Turkiyede ki sorun insanlarin oldu bu diyip gecmesi uzun gazlamalar sonucunda kirilmayan araba yok gibi. Gerekli Arge yapip bu ise ciddi paralar yatirilirsa hersey esit olursa flow degerleri vs ozaman Tr deki islere guveniriz cunku tr de bi standart tutturulmuyor. He bu arada Amerikada veya yurt disinda custom is yapan yok demekte yanlis.

                Tabi ki Aren'de bu isin cok icinde ve birseyler yapiyor cok sey deniyor. Onun bilgisi de tartisilmaz.
                [LEFT][CENTER]'06 Mini Cooper S 245.2 HP@Dyno Dynamics W/ 97 Octane Pump Fuel [/CENTER][/LEFT]
                [LEFT][CENTER]May the supercharger be with you[/CENTER][/LEFT]

                Yorum Yap


                  #38
                  Rmw ve PPR race port arasındaki flow değerlerini burda yayınlayabilirim akşam saatlerinde işim hafiflediğinde cok basit oem ve ppr race port kapağınkinide yayınlayabilirim.isterseniz.

                  Yorum Yap


                    #39
                    yayınla tabıı kı de kardeşim sonuçta bılgı paylaşımı yapıyoruz

                    Yorum Yap


                      #40
                      buyuk sc için hangini tercıh edeceksiniz??
                      Rotrex in sc lerinden 450 500 hpler cıkarılms cok guzel araclar var.sizde rotrex mı kullanacaksınız?

                      Yorum Yap


                        #41
                        Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Gule gule kullan Luai. (strut bar lazim mi satabilirim? :-) )
                        Kac km'de aldin GP'yi?
                        Projen icin basarilar, hersey istedigin gibi olsun. (Koltuklari benden mi kiskandin?)
                        Cikan parcalari ne yapacaksin, icinden yeni bir motor cikabilir...
                        Sen ve Aren iki ayri yoldan bir amac icin ilerliyorsunuz, umarim ikinizin MINI'si de sahibini mutlu eder. :-)
                        Guzel fotograflarini bekliyor olacagiz.

                        P.S: Su plakadaki BIG, sex & the city'de ki Mr.Big'in Big'i? (kesin bu kismi Luai anlamiyacak, Yekta yardimmmmm)

                        Wishthesaksiman
                        Cok Saol Whishman (strut brace var bizde gerek yok )
                        GP 36 binde.
                        Insallah istedigimiz gibi olur cok saol yine fakat sende o koltuklar var diye baska recaro alicam


                        Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Luai hayırlı olsun allah utandırmasın özellikle ben resimli anlatımı sevdiğimden azcık fazla resmi benim için ekle.Aralarındaki farkları gösteren resimler çok güzel olmuş.
                        Cok saol Gokhan. Resimli olunca daha kolay anlasiliyor bence

                        Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Bende fazla resim seviyorum Luai bol resim bol resim benim gibi bilmeyenlerin de fikri olsun
                        Estahfurullah niye bilmeyesiniz bol bol cekicem

                        Aslı SERKAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        luai allah kaza bela vermesin md iyi takıp etmiştim gp ile özgürde çok uğraştı ama istedgi gbi sonuç alamadı inş sen emeklerinin karşılgını alırsn allah utandırmasn ,mantarında ellerine sağlık
                        Amin cok saol dileklerin icin Serkan.

                        Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        ben arenınde luaınınde fükirlerine saygı duyuyorum her zaman en doğrusunu ve ıyısını yapmaya çalışıyorlar wıshmanınde dediği gibi farklı yollardan ileliyorlar.Aslında bır yöndende ıyı oluyor düşünsenız ya herkes aynı işçilik aynı malzeme aynı garaj çalışsa ortaya çıkan sonuçta aşağı yukarı aynı olur.Bence güçlerimizi birleştirip woltran woltran gibi bir adım daha yol ilerlemiş oluruz.Luaı tekrar hayırlı olsun projen kardeşim emın ol arenınde kötü bir niyetı yok sadece fıkırlerını sunuyor bazen tatlı sert olabılır sıkıntı yok hepimişz aklı selım ınsanlarız...Bu arada 240 yapılanlara göre az bı veri-sonuç olmayacak mı?Ben stock turboyla 235hp çıkarmıştım dynodynamıcsde o yüzden sordum affına sığınarak
                        Nihat daha fazla olacak insallah ben sadece UZMAN'la ugrasiyorum bana alamasin fln diyor

                        Aslı PPR engineering tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Merhaba projende sıkıntısız güç alman dileğiyle.
                        Kapak konusunu şimdi okudum gördüm rmw tabiki ar-ge sini kapak üzerinde yapmış verilen paralar boşa değil.Ancak bizim kulvarımız biraz farklı rmw thumper gibi firmalar head porting adı altında yapıyorlar bu işi bizim yaptığımız ise race port, port yapısını değiştiriyoruz bizim farkımız bu.

                        Fazla genişlik volume-cfm ama bunun yanında fps (hava hızı) düşüyor cfm arttıkca işte bu esnada race portun farkı cıkıyor ortaya biz port dinamiğine doğrudan uyguladığımız bazı işlemler mevcut buda fps in %20 denilen sihirli rakamı koruyarak bol cfm li kapaktan fps desteği ile = fazla güç.

                        Beni yanlış anlamayın reklam amaçlı kesinlikle bir şey yazmıyorum buraya tamammen bilgi amaçlı yazdıklarım öte yandan luai bizde kapak sadece türkiye sınırları içersinde yapmıyoruz Ar-Ge olarak mini kapağında oldukça fazla çalışma saatimiz mevcut.
                        Sagol Kaan, sizin yaptiginiz islerde guzel gördüm bi kaç şey ama yanlış anlamayin beni ben kimsenin isine bok atmak istemiyorum. Ben sadece RMW Mini de cok tecrübeli oldugu icin ve beklemek istemedigim icin oyle yaptim tercihimi, hem buyuk valflari da var yoksa sizde CNC yapiyorsunuz oda guzel bişey bence. Ben tabi pek anlamam bu işten nasıl hisaplanır siz daha iyi bilirsiniz cfm yada fps den.
                        RMW tuned.... is yours?

                        Yorum Yap


                          #42
                          Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Luai yuz yuze ve telefonda anlasabiliyoruz sitede yazismalar anlasilmiyo sana asla art niyetle yazmadim bazi seyleri darkli anlayosun yine soyluyorum allah utandirmasin basarilar kardesim ben bu gune kadar herkese elmden geldgince yardimci oldum oluyorumda ha yardima ihtyacin var yok bilmem bir telefon etmen yeter her zaman elmden gelenin ustunu yapmaya calisirim

                          28000 km sorunsuz kullanman hos ama bu arabayi nasil kullandgin ne limitte kullandiginla alakali

                          Mekanik isi 1000 km de 3. Kez motor yapanda var limite ne kadar yaklasirsan risk o kadar farkli tekrar hayirli olsun kazasiz belasiz
                          Saol dileklerin icin.

                          28000 KM kullanmamı cok temizdi vallah arabayi sadece kalkışlarda ve tek baişıma iken devire sokmak ve acısını çıkartıyordum İzmir ve İstanbul pistlerinde. Sende piste girsen iyi olur

                          Bi kişi 3 kez motoru 1000km kırıldı ise bence suçu motoru yapanda. Sence anormal değilmi?

                          Aslı uzman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          nihat o setupla genelde 270-290 hp aralığında güç alınıyor amerikanlara göre dynamics de yüzde 12-13 az ölçtüğünden top rakam 250 gibi duruyor şimdilik methanolle beraber

                          ama zaman göstericek tabi herşeyi hele bir bitsinde o zaman rakamları görücez hayırlısı ile

                          genelde stroker hp vermez tork sağlar derler bence eski setup gibi 280 civarı diğer dynolara göre sıkıntı yok demektir
                          +1 Uzmana

                          Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          sakin gençler aren kanka lui nin dedikleri yanlış anlaşımış heralde biraz.. saygı duymuyorum gibi birşey demiyor, ki yazıyı da beraber yazdık öyle yanlış anlaşılacak birşey olsaydı düzeltirdik.. onun mantığına hazır almak daha çok yatıyor tek olay bu, hem beklemek istemiyorum diyor hem de onun gözünde rmw mini üzerine daha tecrübeli olduğundan onu tercih ettim diyor.. nasıl isteyen crower isteyen rmw isteyen schrik tercih ediyorsa onun gibi birşey.. herkese göre hepsinin iyi veya kötü yanları var.. bunda saygısızlık olacak birşey yok bence.. ayrıca benim luai de gördüğüm pek custom işleri sevmiyor, bu da tercih sebebi olabilir.. supercharger kitini de rmw den alacağı için hepsinin tek bir elden çıkma ve daha önceden tr de olmasa da en azından yurtdışında denenmiş sonuçları bilinen birşey yapmak istemiş, ki bence de mantıklısı bu her ne kadar ben custom işi sevsem de
                          ayrıca adam milliyetçi davranacak olsa arabistana götürmesi lazım arabayı türk ustalarını beğenmese zaten kendisi de demiş mantar da yaptırmazdı arabasını..ben de isterim türk ustalarımız kazansın paramız bizde kalsın, ama herşeyi de üretmek zaten mümkün olmuyor, olsa bile nasıl güveneceksin ki hiç denenmemiş birşeye.. tamam çok güzel işler yapan insanlar var gerçekten kaan olsun ustalarımız olsun özgün olsun, dünya markalarına çalışan mal veren birçok firmamız olsun ama yine de bir yerde illaki yurtdışına bağlılığımız olacak çok uzunca bir süre..

                          @luai: hayırlı olsun kanka tekrar, sonucu merakla bekliyorum valla inşallah alırsın emeğinin karşılığını..
                          Çok saol Yekta beraber yazmamız rağmen gene yanlış anlaşıldı. Ben tek yazsam katliyem olurdu
                          Yekta sadece sen beni anlıyorsun bu durumlarda ve milliyetçilik örneiğin güzeldi ve iyi anlatın teşekürler gene.

                          Aslı MCS tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Valla Luai cok arastiriyor bunun yaninda nerdeyse Miniyle yasayan Jan var ve gercekten zaman harciyor bu is icin Turkiyede ki sorun insanlarin oldu bu diyip gecmesi uzun gazlamalar sonucunda kirilmayan araba yok gibi. Gerekli Arge yapip bu ise ciddi paralar yatirilirsa hersey esit olursa flow degerleri vs ozaman Tr deki islere guveniriz cunku tr de bi standart tutturulmuyor. He bu arada Amerikada veya yurt disinda custom is yapan yok demekte yanlis.

                          Tabi ki Aren'de bu isin cok icinde ve birseyler yapiyor cok sey deniyor. Onun bilgisi de tartisilmaz.
                          Araştırmaya devam
                          Arabanda göster artık.

                          Aslı ScoopeR53 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Rmw ve PPR race port arasındaki flow değerlerini burda yayınlayabilirim akşam saatlerinde işim hafiflediğinde cok basit oem ve ppr race port kapağınkinide yayınlayabilirim.isterseniz.
                          Sıkıntı yok yayınlayın nolacaki… RMW Jan'da üye yapıp girsin yorumunu yazsın vakti varsa yada yolarım ona bakar ve yorumunu yazar sana. Ben gene memnunum

                          Aslı Twstrr tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          buyuk sc için hangini tercıh edeceksiniz??
                          Rotrex in sc lerinden 450 500 hpler cıkarılms cok guzel araclar var.sizde rotrex mı kullanacaksınız?
                          Şimdi onun için daha karar veremedim Rotrex ve TVS var.

                          Rotrex altları çok zayıf ama üstleri zevkli ama TVS bildiğimiz normal superchager bizdeki gibi aynı mantık fakat ondaki model daha keskin dişleri var ve fazla hava akışı olacak tabi rotrexten daha az güçsüz.
                          RMW tuned.... is yours?

                          Yorum Yap


                            #43
                            Luai, hayirli ugurlu olsun.
                            Keyifle kullan! Kazasiz belasiz!

                            ps. Caddede pistilerim affetmem!


                            Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2
                            sigpic

                            IT'S TIME

                            Yorum Yap


                              #44
                              Cok saol Ayhan insallah istedigimiz gibi olur bi gorusemedik ama [/QUOTE]
                              Evet
                              Kismet olmadi gorusmek tanismak insallah yakin bir zamanda olur .Ama emin ol istedigin gibi olur .Egzoz olarak ne kullanmayi planliyorsun JCW yeter mi diyorsun yoksa .Headers sonrasina .
                              sigpic

                              Yorum Yap


                                #45
                                Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Luai, hayirli ugurlu olsun.
                                Keyifle kullan! Kazasiz belasiz!

                                ps. Caddede pistilerim affetmem!
                                Çok saol Nazlı, piştile ozaman

                                Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Cok saol Ayhan insallah istedigimiz gibi olur bi gorusemedik ama
                                Evet
                                Kismet olmadi gorusmek tanismak insallah yakin bir zamanda olur .Ama emin ol istedigin gibi olur .Egzoz olarak ne kullanmayi planliyorsun JCW yeter mi diyorsun yoksa .Headers sonrasina .
                                JCW egzoz ortada düz boru düşüniyorum. görüşmek üzere
                                RMW tuned.... is yours?

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X