Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 AT 991 R53 MINI Cooper S Project

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Kekuti
    yanıtladı
    Peki oncesindeki modifiye asamalari neydi bu aracta? Yani sebep neydi kirilmasinin ? Kotu yakit, yanlis mod, sogukken gazlama mi vs ?

    Edit: kapak isli deil, egt problemimi klasik ?

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aslı Haluk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    O kolay os izmir veya ankarada bi bulusmaya gittik geldik say ))
    şehir içi yapıcaz kanka uzun yol rodajı bize faydasız sen bana bırak o konuyu hayırlısıyla bir çıkalım

    Bir yorum yaz:


  • Haluk
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kanka sorun yok 1 aracın setup ının oturması zaman alıyor motor yapıldıktan sonra daha 1300 km + 200 KM daha beraberiz rodajı çok ama çok iyi yapmalıyız
    O kolay os izmir veya ankarada bi bulusmaya gittik geldik say ))

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aslı Haluk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Amin kardesim

    Bu arada simdiden emegi gecen herkeze tesekkur insallah guzel bisey cikaricaz ortaya
    Kanka sorun yok 1 aracın setup ının oturması zaman alıyor motor yapıldıktan sonra daha 1300 km + 200 KM daha beraberiz rodajı çok ama çok iyi yapmalıyız

    Bir yorum yaz:


  • Haluk
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayirli olsun, guzel setupla yeni bir R53'umuz daha olcak. Hayirlisi olsun Haluk, Allah sorundan stressten korusun..
    Amin kardesim

    Bu arada simdiden emegi gecen herkeze tesekkur insallah guzel bisey cikaricaz ortaya

    Bir yorum yaz:


  • Haluk
    yanıtladı
    Allah utandirmasin eline saglik aren detaylar ilerleyen zamanlarda

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Hayirli olsun, guzel setupla yeni bir R53'umuz daha olcak. Hayirlisi olsun Haluk, Allah sorundan stressten korusun..

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    bir konu başlattı 34 AT 991 R53 MINI Cooper S Project

    34 AT 991 R53 MINI Cooper S Project

    [CENTER][SIZE=5]34 AT 991[/SIZE][/CENTER]

    Araç sitemizden Haluk arkadaşımızın , başından geçen buji meselesini sanırım hepimiz biliyorduk , bende sitemizde birçok arkadaşımızda özde elimden gelen her yardımı yaptım sonuçta teknik mod olarak yardımcı olmak boynumuzun borcu

    Olabilicek en iyi garajarı ve parçaları seçmeye çalıştık bittiğinde keyifli bir gerginimiz daha olacak

    Projemiz başlıyor ...

    Araç Öncelikle AYN auto ya çekilmesi ile başladı macerası

    Sağolsun Yusuf ve Ahmet usta hemen aracımıza giriştiler , bir kompresyon testine soktular 2. silindirde hayat yok

    Hemen üst kapak söküldü ve görüntü





    Egzost tarafında ufak çaplı bir pencerimiz oluyor , kopan parça pistonu ve gomleği biraz hırpaladıktan sonra egzosttan dışarı atılıyor ,

    Üst kapağımız bir miktar ısıya maruz kaldığı için kapağımızda çatlaklar meydana geliyor , rektifiye işinde hızlı rektifiye Mustafa abi ile çalıştık kendisi bu konuda Türkiye'de sayılı ustalardandır

    Kapağın risk taşıdığını ve bu kapak ile yolumuza devam etmesek daha iyi olacağı konusunda bilgiyi aldıktan sonra Haluk ile görüşüp durumu anlattım

    Kendisine kapak çok kolay bulabiliceğimizi söyledim ve aynı gün içerisinde sevdiğimiz bir abimiz Erhan abiyi arayıp çok makul rakama sıfırdan hiç bir farkı olmayan kapağımızı aldık

    Mustafa abi kapağı çok beğenmesine rağmen kapaığımızı basınç testine gönderdik ve tam not ile testimizden geçti

    Kapak Race head işlemi için PPR Motorsport Kaan'ın ellerine teslim edildi , yine aynı gün içerisinde bu işlemin yanında gaz kelebeği emme manifoldu ve intercooler boruları da portlanıcağına karar kılıp Kaana race head kapak fiyatına bu parçaları da dahil ettirdik ( buradan kendisine çok teşekkür ederiz gerçekten çok uygun bir rakama yaptığı için , yakında kısmetse kendisi sitemize sponsor olarak katılacak ve oldukça faydalı olacağına eminim kendisi makine mühendisi olduğu için birçok bilgisinden yararlanabileceğiz)


    Aynı gün içerisinde motor üzerinden alınıyor motor içi ve araç güzelce yıkanıyor işler bir parça hızlı ilerliyor ( sökülürken resimleri AYN de sanırım olmalı , eğer varsa yarın onları da isteyeceğim )


    Motoru söküldükten sonra tam anlamı ile EMG nin kardeş setup ı Haluk'un aracına aynı şekilde uygulanılmasına karar veriliyor , gizli tuttuğum birkaç şey dahil hiçbirşey saklamaksızın hepsi araca uygulanacak

    parça listesini hemen ben orada çıkarttım ve Haluk'a teslim ettim kendisininde Ebayden ve usa fiyatlarını araştırmasını istedim ,

    Parça tedarikte USA de uzun süre kalmış ve birçok garaj ile yakın ilişkisi olan bir arkadaşım bana bu konuda yardımcı oldu

    Tüm parçalarımızı USA de tek 1 noktada toparlıyoruz çünkü subap piston vs. gibi şeyleri tek tek buradan aldığımız takdire tüm firmalar tam fatura olarak adresimize göndereceği için ve hepsinin gümrük bedelleri yüksek olacağından hem her parçaya kargo ve vergi ödiyecektik fakat burada biz Floridada tek bir adreste tüm parçalarımızı toplayıp tek seferde Türkiye'ye kargolanacak buda bize oldukça avantajlar sağlamakta

    pazartesi günü Masak sanayide AYN ye gittim , sonuçta parçaların gelmesine biraz vakit var ne yapalım aracı Yusuf ve Ahmet ustalar tekrar yıkadılar







    Bende AYN auto nun Kango ya atladım Hulki kardeşim ile birlikte aracı bir güzel bağladık ve Hulki kardeşimin evine doğru yola koyulduk AYN 'nin hemen arkası Mashattan da oturduğu için beni kırmadı ve Haluk 'un aracını otoparka çektik







    Parçaları getirmesi için rica ettiğim arkadaşım paris'te olduğu için ve bu sabaha karşı 6 da gelip saat 10 da benimle saat 10 da maslakta Batıkan AK ada çok teşekkür ediyorum

    Yaklaşık 30 dakika önce parçalarımızın büyük kısmının havalesini yaptık ve parçaları USA içinde toparlamaya başladık muhtemelen %90 yarın paraçalarımız Floridada olur sadece egzantrikten biraz şüpheliyim crower biraz ağar çalışıyor heralde önümüzdeki hafta parçalarımız yola çıkar

    Sipariş geçtiğimiz parçalarımız

    AEM wideband
    AEM EGT
    ALTA 2,li pod
    MSD Coil pack
    Oem ana yatak
    oem Kol yatak
    K&N xstrem filtre
    Ferrea yay
    Ferrea oversized valves
    Ferrea valve locks
    77,50 CP piston
    Crower egzantrik

    İskender Long Tube Headrs
    İskender Cat back
    İskender Filtre boruları
    AYN auto amyand filtre kiti
    Ayn auto headt shield


    Yağ filtresi conta takımı oem pompa vs. Hürmaktan tedarik edildi

    [CENTER]Çalışılan Garajlar [/CENTER]

    AYN auto
    Hızlı Rektifiye
    PPR Motorsport
    İskender Egzost
    ECU FAST
    HÜRMAK


    Hayırlısı diyoruz Allah uatndırmasın kanka umarım bittiğinde istediğin gibi bir proje olur

    Şu an için sadece motor setup ımız bunlar

    Daha sonra yürüyen aktarma ve meth. bağlanacaktır projeyi takipte kalın yeni gelişmeler oldukça buradan Haluk paylaşacaktır ben konuyu başlatayım gerisi kolay
    En son düzenleyen ARENIMO; 21-02-13, 03:00.
Hazırlanıyor...
X