Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Yazılım Tavsiyesi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    kapak açıldıktan sonra temizlenecektir heralde. Ayrıca porting yapıldığında ekstra güçte çıkar
    Ancak burada mühim olan uzun vadede problem yaratmaması adına, doğru yakıt ve doğru yağın kullanımıdır.

    OCC güzel mesele ama hiç bir arabama takamadım 3 kere satın almama rağmen Meth basılırsa OCC'ye gerek olmayacaktır ama aklınızda olsun
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      kapak actiktan sonra surekli methanol basicaksaniz gerek olmayabilir occ'e. ama ben olsam ne olur ne olmaz takardim yine de..
      Ben de oyle dusundum de heralde occ takmayacagim. Methanol sart n18 i bilmiyorum ama n14 te sart, hele ki temizlik sonrasi en mantikli yapilacaklardan.. bu arada yazilim konusunda manic in videolari bana gercek disi geliyor guc acisindan. Ya da gercekten oyleyse helal olsun; stock kapak-stock turbo, bolton olarak pompa benzini 287 bg cikiyorsa cok cok iyi, benim gordugum kapak yapilmis jcw ler o gucleri gorebiliyorlar ve pek uzun omurlu olmuyor sanirim forged degilse..heralde aem intake-cooler-meth ivir zivir vs 260bg filan oluyor jcw ler.

      Yorum Yap


        stok kapak oldugunu kim söyledi
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          Aslı onur_s tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Ben de oyle dusundum de heralde occ takmayacagim. Methanol sart n18 i bilmiyorum ama n14 te sart, hele ki temizlik sonrasi en mantikli yapilacaklardan.. bu arada yazilim konusunda manic in videolari bana gercek disi geliyor guc acisindan. Ya da gercekten oyleyse helal olsun; stock kapak-stock turbo, bolton olarak pompa benzini 287 bg cikiyorsa cok cok iyi, benim gordugum kapak yapilmis jcw ler o gucleri gorebiliyorlar ve pek uzun omurlu olmuyor sanirim forged degilse..heralde aem intake-cooler-meth ivir zivir vs 260bg filan oluyor jcw ler.
          en sevdiğim sohbet uhauhasuhasas Teknik konulara bayılıyorum

          Şimdi konu şöyle;

          Yalan yok N18'de benim doanın veya çevremde yükleyenlerden 265'i geçeni görmedim.
          Bir tek bir countryman 285 almıştı eski FIM plaka suan nerde bilmiyorum ama...

          Stok motor stok turbo, kapak işli, meth ve yakıt katkılı 291 hp alan LAM plaka vardı kırmızı aracımız. Mert Sonadın aracı.
          Düzgün kullanımlarda çok uzun ömürlü olur ama soğuk motor bizim mert gibi bakkala bile giderken meth basıp gidersen 7.000 km'de kırıyor

          Seçkin pistonları değişip aynı setupda 300.6 hp almıştı misal. O araç çok fazla düzgün kullanımla, sırf yanlış vites attı, alttan bastı diye blok kırdı ama nerdeyse 25-30 bin km'de..

          Ben kapak işliydi, stok motor JCW turbo ile (cooper S'di aracım tuningkitli) 270'e yakın birşey cıkarttım ama 35 derece havada falan yani takriben denemelerinden de belli olduğu üzere 280 civarındaydı o araçta. 11.000 km kullandım. Gazladım da ve yavaş binmedim hiç kırılmadan motoru açtım yeni projeye geçtim.
          Motoru açtım pistonları değiştirirken, kafası ortadan ikiye bölündü kırılmadan açmış ve motora zarar vermmeiş oldum

          Forged'li şekilde de GTX2871 turbo ile yaklaşık 10.000 km bindim, yeni sahibi 2000 bindi. Kompresyon değerlerini ölçtürdüm ve hala stabildi
          Muhtemelen kırarsa kullanıcı hatalı kırılacak veya blok patlatacak

          Yani 1.6 cc'li bir araçtan ne bekliyorsunuz daha fazla bilmiyorum ama o güçlerde bir mini'ye 10.000 deli gibi gazlanıp kırmıyorsanız, alabileceğiniz en büyük hazzı alırsınız

          ve özet olarak; MANIC'in tüm verileri (APPROVED by me ) gerçektir....

          Hatta biraz daha odaklanırlarsa rekorları da çıkartırdılar.. Ama uğraşmadık, bide para bitti korktuk

          Misal 2.1 bar 7.200 devir dönüp 400+ hp çıkarttık benim eski aracımda, egzantrik şu bu herşey hazırdı. 7.500-7.800 civarı döndürsek 15-20 daha sıkışırdı araya bence
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            en sevdiğim sohbet uhauhasuhasas Teknik konulara bayılıyorum

            Şimdi konu şöyle;

            Yalan yok N18'de benim doanın veya çevremde yükleyenlerden 265'i geçeni görmedim.
            Bir tek bir countryman 285 almıştı eski FIM plaka suan nerde bilmiyorum ama...

            Stok motor stok turbo, kapak işli, meth ve yakıt katkılı 291 hp alan LAM plaka vardı kırmızı aracımız. Mert Sonadın aracı.
            Düzgün kullanımlarda çok uzun ömürlü olur ama soğuk motor bizim mert gibi bakkala bile giderken meth basıp gidersen 7.000 km'de kırıyor

            Seçkin pistonları değişip aynı setupda 300.6 hp almıştı misal. O araç çok fazla düzgün kullanımla, sırf yanlış vites attı, alttan bastı diye blok kırdı ama nerdeyse 25-30 bin km'de..

            Ben kapak işliydi, stok motor JCW turbo ile (cooper S'di aracım tuningkitli) 270'e yakın birşey cıkarttım ama 35 derece havada falan yani takriben denemelerinden de belli olduğu üzere 280 civarındaydı o araçta. 11.000 km kullandım. Gazladım da ve yavaş binmedim hiç kırılmadan motoru açtım yeni projeye geçtim.
            Motoru açtım pistonları değiştirirken, kafası ortadan ikiye bölündü kırılmadan açmış ve motora zarar vermmeiş oldum

            Forged'li şekilde de GTX2871 turbo ile yaklaşık 10.000 km bindim, yeni sahibi 2000 bindi. Kompresyon değerlerini ölçtürdüm ve hala stabildi
            Muhtemelen kırarsa kullanıcı hatalı kırılacak veya blok patlatacak

            Yani 1.6 cc'li bir araçtan ne bekliyorsunuz daha fazla bilmiyorum ama o güçlerde bir mini'ye 10.000 deli gibi gazlanıp kırmıyorsanız, alabileceğiniz en büyük hazzı alırsınız

            ve özet olarak; MANIC'in tüm verileri (APPROVED by me ) gerçektir....

            Hatta biraz daha odaklanırlarsa rekorları da çıkartırdılar.. Ama uğraşmadık, bide para bitti korktuk

            Misal 2.1 bar 7.200 devir dönüp 400+ hp çıkarttık benim eski aracımda, egzantrik şu bu herşey hazırdı. 7.500-7.800 civarı döndürsek 15-20 daha sıkışırdı araya bence
            selam, bende teknik konuyu çok severim, kapaksız muhabbetini öne sürmemin sebebi;


            Kapak açıldı, guide lar, keçeler, lastikler vs değişecek, güzel kurum bağlamış üşenmesem yüklerim resimleri, altta pek bişey çıkmadı çıksaydı forged piston alacaktım. Temizlik Allah'ın emri olmuş, port polish muhabbeti benim için risk olur, istanbulda olsam düşünebilirdim. Belki egzoz manifoldunu ve turbonun manifoldla birleştiği yeri hem temizlik hem camiaya katkım olsun diye bi kaç milim alabilirim o da neye yarar bilinmez. Ben bilinçli kullanırım çok ama yine de bu pcv ye kafayı taktım, araba bile kabul etmiyor o kötü pcv yi sürekli kaçak yapıyor , şu hava filtre borusuna giren pcv den gelen boruyu aşşağı salıcam zaten, öbür emme tarafına gideni ne yapacağız orası meçhul, sökünce direk araba sapıtıyor emmeye bağlı olduğu için, körlesem karter basıncı artıyormuş yağ çubuğu fırlarmış, bilemedim, heralde direk meth takıp devam edicem, şuan dv ve meth kitim eksik, ancak açmışken zincir değişsem mi diye düşünüyorum usta zincirde uzama vs yok iyi, zincir işine girersen palet vs değişecek masraflı olur dedi, sadece zincir değimiyor mu eski vag tsi ımda sadece zincir değişiyordu palet vs değişmeden.
            sonuç olarak gayet saglıklı bi n14 jcw de 265 hp geçmek zor sanırım bu speclerde (aem cai,dv,meth,63 mm turboback,cooler) pompa yakıtı ile. Aklımda yunanlılar, powershop custom ve manic var ama manic' e o parayı vermeyeceğim gibi duruyor çünkü iyi bi yazılımla aynı verim alınabilmesi lazım. Şöyle bi alternatifim de var; sport moduna toluen map yapılabiliyor, yani sps olmadan çift map. Normal modda pompa benzini, sport mod 100 oktan setup vs.
            En son düzenleyen onur_s; 23-05-17, 23:51.

            Yorum Yap


              Var öyle bir setup evet.
              Ama ben daha başka yazılımla mini yürüten görmedim TR'de

              3 farklı firma da denedim, gerçekten verdiği parayı sonuna kadar hakediyor Manic.
              Powershop custom yazılımda atıyor. Yine sport modu devrede çift map gibi biliyorum. Hiç denemedim ama memnun kalanlar var. Manic'le de 1/3 kadar fark var

              Ama toluen çok eski moda.. Artık VP'nin oktan arttırıcısı kullanılıyor 30 litreye 1 litre şeklinde Kimyager veya tinerci olmadan kullanabiliyorsun.

              Manic deme sebebim şu. 2011'den beri sanayiden çıkamaz hale gelmiştim yazılım yüzünden. Manic'i 2014 yılında kullandım. O günden beri yazılımsal bir nedenden ötürü hiç bir arıza yaşamadım.. Yazılımsal problem mini'de arabadan soğutur, tekmeler hale gelirsiniz. O nedenle söylüyorum TCO'ya baktığında Manic bazen ucuza bile gelebiiyor. Sadece tüm setup tam olduktan sonra yaptırılması doğru...
              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

              Yorum Yap


                Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Var öyle bir setup evet.
                Ama ben daha başka yazılımla mini yürüten görmedim TR'de

                3 farklı firma da denedim, gerçekten verdiği parayı sonuna kadar hakediyor Manic.
                Powershop custom yazılımda atıyor. Yine sport modu devrede çift map gibi biliyorum. Hiç denemedim ama memnun kalanlar var. Manic'le de 1/3 kadar fark var

                Ama toluen çok eski moda.. Artık VP'nin oktan arttırıcısı kullanılıyor 30 litreye 1 litre şeklinde Kimyager veya tinerci olmadan kullanabiliyorsun.

                Manic deme sebebim şu. 2011'den beri sanayiden çıkamaz hale gelmiştim yazılım yüzünden. Manic'i 2014 yılında kullandım. O günden beri yazılımsal bir nedenden ötürü hiç bir arıza yaşamadım.. Yazılımsal problem mini'de arabadan soğutur, tekmeler hale gelirsiniz. O nedenle söylüyorum TCO'ya baktığında Manic bazen ucuza bile gelebiiyor. Sadece tüm setup tam olduktan sonra yaptırılması doğru...
                Bende bir de bmwdeki thp motor var, n13 diye geçen, n18 in yerini alan. Stage2 setupa göre artı olarak methanol kit var, farklı marka bi yazılım yaptırmıştım yani minilerde popüler olmayan (rsa marka) , ilkinde aracım stage 2 idi, bi 2 test yazılımı atıldı sonrasında v3 atıldı o şekilde aylarca sıfır sorun bindim, methanol kiti taktırıp güncellettim, v4 de o zaman yapıldı, tek sefer yani, 1 seneye yakındır sıfır sıkıntı ona da biniyorum. Güç olarakta işimi görüyor bana göre gerçek 240 bg, 14 sn yürüyor dbnde. Ama bilmeyen adamlar çok uğraştırır biliyorum, internette çok şakşakçısı olup ancak kaliteli iş yapamayan, yaptıkları arabalar dynoda güç çıkartan ama gerçekte yürümeyen, ya da stock kadar gidip geri düşen vs böyle çok sıkıntılar oluyor haklısınız, benim bi arkadaşımda 175 lik thp motor var, pejo kendisi ancak mini ile aynı, stock kapak stock turbo, aracı ciddi gidiyor(aşşağı yukarı fk2 typer kadar) , jcw az farklı ama o marka bana referans olmuyor değil. İstediğin kadar kaliteli parçalar tak harcama yap kötü yazılım adamı uğraştırıyor o sebepten bi sefer yapılıp iyisi olmalı. Baktık olmuyor manic yaparız ne yapalım çünkü her yazılımcı her arabada iyi değil.

                Yorum Yap


                  Aslı onur_s tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  çünkü her yazılımcı her arabada iyi değil.
                  bu cümlene katılmamak elde değil !

                  MANIC'in işi Mini, başka işi yok bende bunu belirtmek istedim. Ayrıca fiyatlarının çok pahalı olduğunu çok iyi biliyorum yaklaşık o zamanın parası 2 farklı setup için 8.000 TL para ödedim yazılıma RSA'ya nedense hiç bir zaman güvenmedim. Doğrusunuz çok şakşakcısı var ve ciddi komediler yaşadık zamanında O yüzden bir antipatim yok değil..
                  Ozgun'de mesela TR'deki en iyi yazılımcıdır. Ama yürütebildiği sorunsuz MINI 1-2 yi geçmiyor Turbo motorlu olanlarda (r53 hariç yani) Herkesin donanımı farklı, bilgisi farklı, yeteneği farklı... Ben misal Powershop yazılım hiç kullanmadım araçlarımda. Sattıkları MANIC'i aldım hep. Bende custom birşeyler katalım istedim ama malesef MANIC'deki çocuk karıştırmıyor ayarına

                  Bir de Pejo ve Mini tamam aynı motor ama hiç hesap etmediğiniz bir nokta var. Bütün sensörler farklı Bunu son projemde bizzat gördüm. Pejo'yu yapan, MİNİ'yi yapar diye birşey yok. Olsa Antalya'da bunca Peugeot yapıldı, Turbo'lu MINI'yi yürütebilirlerdi, ama basınç bile açamadılar
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    bu cümlene katılmamak elde değil !

                    MANIC'in işi Mini, başka işi yok bende bunu belirtmek istedim. Ayrıca fiyatlarının çok pahalı olduğunu çok iyi biliyorum yaklaşık o zamanın parası 2 farklı setup için 8.000 TL para ödedim yazılıma RSA'ya nedense hiç bir zaman güvenmedim. Doğrusunuz çok şakşakcısı var ve ciddi komediler yaşadık zamanında O yüzden bir antipatim yok değil..
                    Ozgun'de mesela TR'deki en iyi yazılımcıdır. Ama yürütebildiği sorunsuz MINI 1-2 yi geçmiyor Turbo motorlu olanlarda (r53 hariç yani) Herkesin donanımı farklı, bilgisi farklı, yeteneği farklı... Ben misal Powershop yazılım hiç kullanmadım araçlarımda. Sattıkları MANIC'i aldım hep. Bende custom birşeyler katalım istedim ama malesef MANIC'deki çocuk karıştırmıyor ayarına

                    Bir de Pejo ve Mini tamam aynı motor ama hiç hesap etmediğiniz bir nokta var. Bütün sensörler farklı Bunu son projemde bizzat gördüm. Pejo'yu yapan, MİNİ'yi yapar diye birşey yok. Olsa Antalya'da bunca Peugeot yapıldı, Turbo'lu MINI'yi yürütebilirlerdi, ama basınç bile açamadılar
                    Sanırım o minilerden biride benim 1 yılı geçti Özgünden yazdıralı hiçbir sorunum yok.Ne bir arıza ne başka birşey.Sadece gördüğüm 1-2 litre civarı fazla yakıyor diğerlerine göre.

                    Yorum Yap


                      Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı göster



                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Sol yukardaki mavi Samco yu nasıl taktınız ? Orada giriş tarafında plastik değişik bir ağız var düz değil yani , normal silikon hortum kelepçe ile oldu mu oraya sorunsuz ?

                      Yorum Yap


                        Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Sol yukardaki mavi Samco yu nasıl taktınız ? Orada giriş tarafında plastik değişik bir ağız var düz değil yani , normal silikon hortum kelepçe ile oldu mu oraya sorunsuz ?
                        kelepçelisi de mevcut
                        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                        Yorum Yap


                          Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Var öyle bir setup evet.
                          Ama ben daha başka yazılımla mini yürüten görmedim TR'de

                          3 farklı firma da denedim, gerçekten verdiği parayı sonuna kadar hakediyor Manic.
                          Powershop custom yazılımda atıyor. Yine sport modu devrede çift map gibi biliyorum. Hiç denemedim ama memnun kalanlar var. Manic'le de 1/3 kadar fiyat farkı var

                          Ama toluen çok eski moda.. Artık VP'nin oktan arttırıcısı kullanılıyor 30 litreye 1 litre şeklinde Kimyager veya tinerci olmadan kullanabiliyorsun.

                          Manic deme sebebim şu. 2011'den beri sanayiden çıkamaz hale gelmiştim yazılım yüzünden. Manic'i 2014 yılında kullandım. O günden beri yazılımsal bir nedenden ötürü hiç bir arıza yaşamadım.. Yazılımsal problem mini'de arabadan soğutur, tekmeler hale gelirsiniz. O nedenle söylüyorum TCO'ya baktığında Manic bazen ucuza bile gelebiiyor. Sadece tüm setup tam olduktan sonra yaptırılması doğru...
                          Kesinlikle katiliyorum keremin soylediklerine


                          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                          En son düzenleyen Kekuti; 25-05-17, 16:43.
                          34 NAD 99 '06 JCW
                          34 AR 3221 '11 JCW
                          34 EK 391 '09 MCS

                          Yorum Yap


                            Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Sol yukardaki mavi Samco yu nasıl taktınız ? Orada giriş tarafında plastik değişik bir ağız var düz değil yani , normal silikon hortum kelepçe ile oldu mu oraya sorunsuz ?
                            N14 ve n18 lerde bogaza giren tarafin capi degisiyor diye biliyorum. Ben n18 icin olan hortumu almistim, n14 e uymadigi icin cnc de yeni bir aparat yaptirip takmistim.


                            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                            34 NAD 99 '06 JCW
                            34 AR 3221 '11 JCW
                            34 EK 391 '09 MCS

                            Yorum Yap


                              Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              N14 ve n18 lerde bogaza giren tarafin capi degisiyor diye biliyorum. Ben n18 icin olan hortumu almistim, n14 e uymadigi icin cnc de yeni bir aparat yaptirip takmistim.


                              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                              ha n14 resimdeki motor doğru... Benim N18 normal kelepçeli samco hortum alıp takmak istedim ama orada klips gibi bir ağız var olmaz falan dediler orjinali 500 tl 15 cm hortum.. şu parça



                              o kadarcık şeye 500 lira vermek istemedim acaba dedim uydurabilirmiyim normal kelepçeli olarak...

                              Yorum Yap


                                ben 2013 JCW'mde sadece KN kutu ici filtre, Iskender DP + custom egzoz ve yazilim ile 241 hp almistim.
                                Bunun disinda 265 hp'lik yazilim da ertesi gun gelmisti ancak gunluk kullanacagim icin 241'lik olani uyguladik.
                                Yazilim Ingiltere'den MINI Challenge yapan birisinden geldi.
                                Oncesi sonrasi hep Dyno yaptik. sonuclar dogru cikti.
                                www.haktankeskin.com

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X