o zaman bizim araclarımıza yükledıklerımız + racechıp= 300hp olur iyiymiş boşversınler yok öyle bir hayal dunyası
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
RaceChip hakkında fikirler..
Çöküş
X
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTamam sorun deil hangi arac olursa olsun
Yorum Yap
-
EG3
Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKerem'in de yazdığı gibi hangi araba olursa olsun tavsiye etmiyorum. Genelde herkesin tecrubesi olumsuz yonde oldugunu belirtmek istemistim. Evoque aldi saniyorum. Onun icinde bilinen bir firmanin yazilimi tavsiye ederim.
Evoque aldım bu arada, benzinlisinden.. 2 litre, 240 hp deniyor.. Ataklığı fena değil ama özellikle torkunun biraz daha yükselmesi gerekiyor gibi.. O yüzden box/yazılım niyetim var..
Yorum Yap
-
Burak
box her zaman sıkıntı kardeşim malesef her ülkeye anı box benzini havası iklimi farklı sonra dumanlar teklemeler devir saatinde oynamalar sıkınıt yaratabiliyor yani. Diğer açıdan da sökülüp takılabilmesi ve ikinci elde bir değer oluşturması açısından bakıldığında seçim kişiye kalıyor.tabi her box da sorunlu değildir adamlar mühendisler uğraşıyor yapıyor.
Yorum Yap
-
Aslı EG3 tarafından gönderilmiş Mesajı göstergörkem bilinen firma dediğimiz ecufast değil mi? başka bir firma varsa iyi olur öğrenmek.. Herkese açıklamalar için teşekkürler bu arada.. Benim box kullanmaktaki niyetim hem ikinci eli olsun hem de servise götürdüğümde çıkarayım diye idi.. Yazılım yapılınca "servis anlayamıyor" diyoruz ama arabayı sürünce ortaya kabak gibi çıkıyor durum.. İyi niyetli olmayan servis olursa veya turboyla ilgili sıkıntı olursa bela olur gibi.. Ayrıca, borusanda gidip yazılım güncellendiğinde hem yeniden ücretsiz yazılım yapılabiliyor mu sorusu vardı hem de borusanın yüklediği yazılımı bir daha kırma derdi olur mu olmaz mı sorusu vardı..
Evoque aldım bu arada, benzinlisinden.. 2 litre, 240 hp deniyor.. Ataklığı fena değil ama özellikle torkunun biraz daha yükselmesi gerekiyor gibi.. O yüzden box/yazılım niyetim var..
Acikcasi ben hala servisin kabak gibi olayi anladigina inanmiyorum. Garanti hususunda fabrika cikisli halinde olan araclara bile pruz cikarttiklarini dusunursek biraz servisin musterisine yaklasimiyla ilgili bir durum oldugunu soyleyebiliriz.
Kaldi ki aslinda maslakta bu isi yapanlar, ecufast te dahil pek cok yetkili servisin müsteri araclarina yazilim yaziyorlar ve servisler araci garanti dahilinde tutuyorlar. Yetkili servislerin kullandiklari sarf malzemelerinde aracimizi nasil yiprattigi konusuna girersek dipsiz kuyuya ineriz ztn Acik koyduklari yagin ne markasini ne de son kullanma tarihini hic birimiz bilmiyoruz diye baslarsam mesela..
Yorum Yap
-
hayırlı olsun ege
bende box olayına karşıyım.. bunların mantığı bildiğim kadarıyla sadece gelen verileri yanıltmak.. yani orjinal yazılım sensörler üzerinden alınacak verileri yanıltarak, atıyorum dizellerde daha çok mazot vererek, benzinlilerde lambda sensöründen gelen veriyi yanıltıp yine yakıt oranını gelen yanıltılmış veriye göre düzenleyerek vermesi prensibiyle çalışan birşey.. ayrıca çok detaylı bir işlemleride yok, örneğin ateşleme zamanı yani avansa müdahele edemiyorlar diye biliyorum ki mantık çerçevesinde de öyle olması lazım, aracın üzerinde halen orjinal haritalar var ama bir şekilde güç alınıyor? dolayısıyla çok sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum..
tek sıkıntı söküp bakıma gitmek ise eğer, zaten talep halinde bazı yazılım yapan firmalar servis öncesi orjinali atıp sonrasında tekrar modifiyeli olan programı geri yazabiliyorlar.. ki aracına göre en fazla 10dk lık iş..
ayriyetten, servislerde de zaten anlaşılmıyor eğer olası bir alakalı sorun olup da beyin çook detaylı bir incelemeye tabi tutulmadığı sürece..
firma olarak bir tavsiye vermem doğru olmaz ama ecufast i düşünürsen haber ver yardımcı olmaya çalışırım..
Yorum Yap
-
Yekta +10.000
Aslı YEKTA tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhayırlı olsun ege
bende box olayına karşıyım.. bunların mantığı bildiğim kadarıyla sadece gelen verileri yanıltmak.. yani orjinal yazılım sensörler üzerinden alınacak verileri yanıltarak, atıyorum dizellerde daha çok mazot vererek, benzinlilerde lambda sensöründen gelen veriyi yanıltıp yine yakıt oranını gelen yanıltılmış veriye göre düzenleyerek vermesi prensibiyle çalışan birşey.. ayrıca çok detaylı bir işlemleride yok, örneğin ateşleme zamanı yani avansa müdahele edemiyorlar diye biliyorum ki mantık çerçevesinde de öyle olması lazım, aracın üzerinde halen orjinal haritalar var ama bir şekilde güç alınıyor? dolayısıyla çok sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum..
tek sıkıntı söküp bakıma gitmek ise eğer, zaten talep halinde bazı yazılım yapan firmalar servis öncesi orjinali atıp sonrasında tekrar modifiyeli olan programı geri yazabiliyorlar.. ki aracına göre en fazla 10dk lık iş..
ayriyetten, servislerde de zaten anlaşılmıyor eğer olası bir alakalı sorun olup da beyin çook detaylı bir incelemeye tabi tutulmadığı sürece..
firma olarak bir tavsiye vermem doğru olmaz ama ecufast i düşünürsen haber ver yardımcı olmaya çalışırım..
Yorum Yap
-
Tavsiye vermenin sakincasi olacagini sanmiyorum ya iyi urun ve servis onerilir Yekta pampis
Mesela Ecufast'in en yavasi olarak ben Alper ve Dr. Oz' u oneriyorum , tavsiye degil
Tavsiye box yapmamak1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
EG3
Aslı YEKTA tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhayırlı olsun ege
bende box olayına karşıyım.. bunların mantığı bildiğim kadarıyla sadece gelen verileri yanıltmak.. yani orjinal yazılım sensörler üzerinden alınacak verileri yanıltarak, atıyorum dizellerde daha çok mazot vererek, benzinlilerde lambda sensöründen gelen veriyi yanıltıp yine yakıt oranını gelen yanıltılmış veriye göre düzenleyerek vermesi prensibiyle çalışan birşey.. ayrıca çok detaylı bir işlemleride yok, örneğin ateşleme zamanı yani avansa müdahele edemiyorlar diye biliyorum ki mantık çerçevesinde de öyle olması lazım, aracın üzerinde halen orjinal haritalar var ama bir şekilde güç alınıyor? dolayısıyla çok sağlıklı olduğunu da düşünmüyorum..
tek sıkıntı söküp bakıma gitmek ise eğer, zaten talep halinde bazı yazılım yapan firmalar servis öncesi orjinali atıp sonrasında tekrar modifiyeli olan programı geri yazabiliyorlar.. ki aracına göre en fazla 10dk lık iş..
ayriyetten, servislerde de zaten anlaşılmıyor eğer olası bir alakalı sorun olup da beyin çook detaylı bir incelemeye tabi tutulmadığı sürece..
firma olarak bir tavsiye vermem doğru olmaz ama ecufast i düşünürsen haber ver yardımcı olmaya çalışırım..
Yorum Yap
-
Box'a hic girme bn daha once kullandim dizel 407 de 2 hafta icinde oksijen sensorum arizalandi 1 ay sonra mazot pompam arizalandi 30.000 km sonra da triger degisti 17.000 de takmistim 45.000 e kadar bunlar degisti sensorleri yaniltma mantigi parcalari zorluyor gibime geliyor...sigpic
2011 r56 lci Cooper s , jcw v2 body kit , forge dump valve , jcw spark plugs , K&N Air Filter ,m7 Heatshield, Milltek dp+custom ara borular+son susturucu, Eibach pro kit, Alutec Strut Bar, Alta hot side boost tube, Mapped by EcuFast.
Yorum Yap
Yorum Yap