Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Abi nasil geri düşürüyor? Bende çok severim ayağı gazdan çekmeden gazlamayı Araba kafa kaldırıyo öyle olunca Abi ben motoru hic ellemesem mi bilemiyorum soyle her parca duzgun takilinca otomatikte sorun cikarmayacak saglikli kac hp alirim 230 220 ?
Abi bizim miniler kadar giden dünya çapında kaç tane vardır yani Sec,Lam gibi stock turboyla.Carrera videosunu izledimde abi ne gidiyormuş ya nasıl kadran çevirmek o Valla aracım keşke düz olsada bizde yürüsek
Bizim eski 2008 cooper s düz vitesti,Arabaya yazilim yaptiktan sonra stock halinden daha kötü gitti,Turbo kelepçesi patladı ondan sonra top speed denerken.175 lik daha mı sorunlu bizim 184 lüklerden ?
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
N18 stokta çok daha verimli ve hızlı.
Ancak modifiyeye ve yazılım kabulü olarak bakacak olursa, N14 şuan için çok başarılı.
N18 manueller'de şanzımanda powershift yapılamıyor. (Gazdan ayağını çekmeden vites atmak biz apaçiler çok severiz )
Şuanda DOA'nın aracında da bunu nasıl çözeriz diye araştırma yapıyoruz.
Araç çok hızlı ancak her viteste geri düşüyor N18. Yazılımsal mı, karakteristik mi ?
Bunu çözersek o zaman doğru bir kıyaslama yapılabilir. Ancak şuan için N14 verimli
Abi bizim miniler kadar giden dünya çapında kaç tane vardır yani Sec,Lam gibi stock turboyla.Carrera videosunu izledimde abi ne gidiyormuş ya nasıl kadran çevirmek o Valla aracım keşke düz olsada bizde yürüsek
Bizim eski 2008 cooper s düz vitesti,Arabaya yazilim yaptiktan sonra stock halinden daha kötü gitti,Turbo kelepçesi patladı ondan sonra top speed denerken.175 lik daha mı sorunlu bizim 184 lüklerden ?
Arkadaşlar gerekeni yazmış , detaylı açıklama için teşekkürler kekutum
Sitede bir çok aracın setupları yazılı ve ne kadar yürüdüğü belli kobay olmaya gerek yok ama bizim artık kobay olma zamanımız yine geliyor sanırım büyük turbo projesine yakın zamanda başlamalıyız
Kolay gelsin. Kolay işler değil. Maliyetler var doğru ancak yine da başka arabalara bakacak olduğumuzda çok fazla miktarlar gezmiyor.
Şöyle düşünün, tüm parçaları sıfır alıp, işçilik vs 10.000 TL yi bulduğunda
175 hpden 250'leri buluyorsunuz. (Doğru yazılımla)
75 hpyi 30.000TL'ye alamayanlar var
Bazen oluyor kekuti parayla degil sirayla lafini hakli cikartan durumlar var
175 lik 120km de mcs ile forge cooler + forge dv + iskender dp ile stok egsz ile 220hp aldim dynoda 1.3 bar cont basinc ile eski aracim ile. Motor ici bu km ye kadar temizlenmemisti ve bende temizlemedim.
Arkadaslar ayni motorun temiz hali ve duzgun ayarlar ile cok guzel gucler aldilar.
Kolay gelsin. Kolay işler değil. Maliyetler var doğru ancak yine da başka arabalara bakacak olduğumuzda çok fazla miktarlar gezmiyor.
Şöyle düşünün, tüm parçaları sıfır alıp, işçilik vs 10.000 TL yi bulduğunda
175 hpden 250'leri buluyorsunuz. (Doğru yazılımla)
75 hpyi 30.000TL'ye alamayanlar var
75 hpyi 30k ile alamayanlar var lafi banaydi galba hahahahaha
Kolay gelsin. Kolay işler değil. Maliyetler var doğru ancak yine da başka arabalara bakacak olduğumuzda çok fazla miktarlar gezmiyor.
Şöyle düşünün, tüm parçaları sıfır alıp, işçilik vs 10.000 TL yi bulduğunda
175 hpden 250'leri buluyorsunuz. (Doğru yazılımla)
75 hpyi 30.000TL'ye alamayanlar var
sızın profesynel yptıklrınız benım yaptıgım amatörluklerın yanında cok cokk cuzi seyler tabıkı ıns dedıgın rakamları gorucem bende bırkac aya
Kolay gelsin. Kolay işler değil. Maliyetler var doğru ancak yine da başka arabalara bakacak olduğumuzda çok fazla miktarlar gezmiyor.
Şöyle düşünün, tüm parçaları sıfır alıp, işçilik vs 10.000 TL yi bulduğunda
175 hpden 250'leri buluyorsunuz. (Doğru yazılımla)
75 hpyi 30.000TL'ye alamayanlar var
Bir yorum yaz: