Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Dyno grafikleri bizimle paylaş

Çöküş
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #61
    Karnesi basarili arkadaslara tebrikler, digerleri de uzulmesin bi dahaki donem duzelir ama unutmuyoruz kontrolsuz guc guc degildir adrenalini bol kazasiz belasiz surusler hepinize. "Daha dun ozgurun burnunun dibinde bagdat caddesinde porche kontrolunu kaybedip kaldirimdaki yayayi feci sekilde yaraladi umarim durumu iyidir lutfen cok dikkat edin"


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    34 NL 2551 "KUBİ"

    Yorum Yap


      #62
      Aslı Minikubi tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Karnesi basarili arkadaslara tebrikler, digerleri de uzulmesin bi dahaki donem duzelir ama unutmuyoruz kontrolsuz guc guc degildir adrenalini bol kazasiz belasiz surusler hepinize. "Daha dun ozgurun burnunun dibinde bagdat caddesinde porche kontrolunu kaybedip kaldirimdaki yayayi feci sekilde yaraladi umarim durumu iyidir lutfen cok dikkat edin"


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Aynen öyle zaten aramızda şehir içi trafikte bu şekilde kullanan arkadas oldugunu zannetmiyorum, bu arada ben karnemi koydum ama henüz düzeltmeler yapılması gerekiyor bu karne ara karne diyelim
      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

      sigpic

      www.MINIClubTR.com

      Instagram

      Yorum Yap


        #63


        Evet Baycuya buradan da tesekkur etmek istiyorum. Gercekten mukemmel bir grafigım oldu, otomatik vites bir all4 ancak bu kadar olur
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #64


          Bu da diğer bir Bayçu eseri, bu sefer Alen'inkine nazaran, beygiri biraz azaltıp düşük devirlerdeki torku yükseltmeyi düşündük. İkisini aynı anda yapmak isteyince şanzıman beyni izin vermiyor ve gücü kısıyor. Bir de Antalya'da binileceğini düşünerek turbo peak basıncını 1,18 barda tuttuk. Güvenli değerlerle stock bir araç için (ya da stage 1) elde edilecek max. veriler bunlar, daha fazlası da otomatik bir araba için bence gereksiz. Manuel olsaydı araçlar, rahatlıkla daha yüksek güçler elde edilebilirdi. Şu an stock JCW'den daha seri bir araç olduğunu söyleyebilirim. (Dyno sheetlere bakarak)

          Sonuç:218,5 HP, 301 Nm
          Eklenen Dosyalar
          07 EMN 99 - BLAZING RED '13 COUNTRYMAN S ALL4 - PRESENT
          07 FGF 46 - ROYAL GREY '11 COUNTRYMAN S ALL4 - SOLD


          DONANIM:
          19'' R134 JCW WHEELS - 225/40 R19 MICHELIN PILOT SUPER SPORT - MILLTEK CAT-BACK+DOWN PIPE - PIPECROSS FOAM FILTER - PACEMAN JCW FRONT LIP - POWERSHOP ECU REMAP - JCW PLUGS
          FORGE RECIRCULATION VALVE - BLACK RACING STRIPES - LED SIGNALS - LED DRL'S - LED INTERIOR LIGHTS ...

          www.seyahatgunlugum.com

          sigpic

          Yorum Yap


            #65
            Güle güle kullanın güzel ve sorunsuz oldu...Herkesin emeğine sağlık #gaddarbaycu

            Yorum Yap


              #66
              Ben de eski grafigimi burda paylasayim:

              Konusu:
              http://www.miniclubtr.com/forums/sho...ll=1#post65291

              Grafik:
              Eklenen Dosyalar
              www.haktankeskin.com

              Yorum Yap


                #67
                Aslı oktayolcen tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                [ATTACH]4262[/ATTACH]

                Bu da diğer bir Bayçu eseri, bu sefer Alen'inkine nazaran, beygiri biraz azaltıp düşük devirlerdeki torku yükseltmeyi düşündük. İkisini aynı anda yapmak isteyince şanzıman beyni izin vermiyor ve gücü kısıyor. Bir de Antalya'da binileceğini düşünerek turbo peak basıncını 1,18 barda tuttuk. Güvenli değerlerle stock bir araç için (ya da stage 1) elde edilecek max. veriler bunlar, daha fazlası da otomatik bir araba için bence gereksiz. Manuel olsaydı araçlar, rahatlıkla daha yüksek güçler elde edilebilirdi. Şu an stock JCW'den daha seri bir araç olduğunu söyleyebilirim. (Dyno sheetlere bakarak)

                Sonuç:218,5 HP, 301 Nm
                Güzel güç olmuş, sorunsuz kullanmanızı dilerim. Güle güle kullanın..

                Ama basınç değerleri normalden bile düşük gibi ?
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #68
                  Arkadaşlar oto test merkezinde dyno ya girmiştim hem HP düşük çıkmıştı birde dyno grafiğinde 3-4bin devir arası kesik çizgi vardı. Şimdi dikkat ediyorum 3.000-4.000rpm arası aracı bişey tutuyo sanki sonra açılıp fırlıyo. Bunun sebebi ne olabilir.

                  Yorum Yap


                    #69
                    Aslı morpheus tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Arkadaşlar oto test merkezinde dyno ya girmiştim hem HP düşük çıkmıştı birde dyno grafiğinde 3-4bin devir arası kesik çizgi vardı. Şimdi dikkat ediyorum 3.000-4.000rpm arası aracı bişey tutuyo sanki sonra açılıp fırlıyo. Bunun sebebi ne olabilir.
                    Turbo olmasın ?
                    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                    Yorum Yap


                      #70
                      Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      Turbo olmasın ?
                      Shahhash )) Kerem yaaa )
                      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                      sigpic

                      www.MINIClubTR.com

                      Instagram

                      Yorum Yap


                        #71
                        Aslı morpheus tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Arkadaşlar oto test merkezinde dyno ya girmiştim hem HP düşük çıkmıştı birde dyno grafiğinde 3-4bin devir arası kesik çizgi vardı. Şimdi dikkat ediyorum 3.000-4.000rpm arası aracı bişey tutuyo sanki sonra açılıp fırlıyo. Bunun sebebi ne olabilir.
                        Normal degil cidden o devirler arasi guc almasi lazim arabanin.
                        doayen!

                        1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                        2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                        3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                        4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                        5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                        6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                        7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                        8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                        Yorum Yap


                          #72
                          Aslı morpheus tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Arkadaşlar oto test merkezinde dyno ya girmiştim hem HP düşük çıkmıştı birde dyno grafiğinde 3-4bin devir arası kesik çizgi vardı. Şimdi dikkat ediyorum 3.000-4.000rpm arası aracı bişey tutuyo sanki sonra açılıp fırlıyo. Bunun sebebi ne olabilir.
                          Dyno grafiğini ekleyebilirseniz daha kolay yorum yapabilirim.

                          Tahminim şu, 4 veya 5. viteste gaza oturulduğu için, alttan basıldığı taktirde Turbo 3000 civarına kadar devreye girmez. Bu da o bantta enteresan bir çizgi oluşturur.
                          Eğer 4000 bandı üzerinde eğriniz düz ve düşüş yok ise, sıkıntı yok. Esas üstte problem var mı ona bakmak lazım
                          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                          Yorum Yap

                          Hazırlanıyor...
                          X