Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sprint Booster Hk.

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Ben ya basmiyorum yada dibine kadar bastigim icin sorun olmuyo fakat memnun isen zaten sorun yok neticede bi dezavantaj gormedin memnun kaldgimiz kadar kalmadigimiz parca servis herseyi yazalim

    Yorum Yap


      #17
      Aynen Ki diğer kullanıcılar da bilsin

      Yorum Yap


        #18
        Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        ben inatla gidişatın değişmeyeceğini gaz tepkimesinin daha hassas oldugunu düşünüyorum..

        Dün bi arkadasımın aracında denedim, gaz tepkimesi ciddi farkediyor, ama kendi aracıma sport basılıyken denediğimdede mili saniye yavastır belki

        Amaç hp ile alakası yok. yazılımda da normal basınc seviyen 0.8 ken 1.0 bar'a cıkarılır, o da kat iptali yapıldıgında basınc kaybı yaşamaman için oluyor

        zaten çok keyifli motorlar kullanmamıza rağmen 1.6 cc oldugunu unutmamak lazım ki fındık kadar turbo'da kat iptalinin yapılmasının daha sağlıklı oldugu kanaatindeyim. ama offtopic
        kerenimo aslında kat iptali biraz basıncını arttırıyor. Turbonun WG ini bir odanın iki taraftan acık pencereleri gibi düşün. Bi tarafı açıp bir tarafı daraltırsan açık tarafa daha yoğun hava akışı olacaktır ( cereyan etkisi ) . Bu yüzden egzoz sistemleri aşırı beslemede araca normalden fazla güç verir gibi düşün..

        Tabi bunun dezavantajşarı , avantajları var onlar da ayrı bir nokta da tartışılır.
        En son düzenleyen GRKM; 22-05-12, 01:11.

        Yorum Yap


          #19
          Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          kerenimo aslında kat iptali biraz basıncını arttırıyor. Turbonun WG ini bir odanın iki taraftan acık pencereleri gibi düşün. Bi tarafı açıp bir tarafı daraltırsan açık tarafa daha yoğun hava akışı olacaktır ( cereyan etkisi ) . Bu yüzden egzoz sistemleri aşırı beslemede araca normalden fazla güç verir gibi düşün..

          Tabi bunun dezavantajşarı , avantajları var onlar da ayrı bir nokta da tartışılır.
          Görkemim, dengesiz basınç olmayacak mı sonuçta ? kafasına göre onu demeye çalıştım.

          verdiğin örneği tam anlamadım ? Dar kamışlamı kola içsen daha çabuk çekersin yoksa hortumla mı
          dar bir borunun içinden giden havanın yolunu genişletiyorsun, arabayı rahatlatıyorsun ama basınç nasıl artıyor orasını anlamadım ?
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #20
            Bro o dengesizliigin onune gecmek icin wg var .

            Turboyu besleyen egzoz gazinin cabuk tahliyesi ve akiskanlik . Yani o dar pipet yada hortum gibi dusun wg in belli bir toleransi var. Rakima( oksijen yogunluguna ) gore basinci arttirip kisabildigi gibi dis etkenler yani sistemdeki degisiklikler bunu etkilemekte . Kafaniz biraz karismis olabilir ama bi yerlerde grafigim vardi bunla ilgili bulursam paylasicam

            Yorum Yap


              #21
              YAw ne konu açmışım bea nerelere geldi olay

              Yorum Yap


                #22
                hakkaten paylas bisey anlamadım Brocum error verdim ekrana bakıyorum 15 dakkadır

                Bilmedigimden soruyorum orginal turbolarda WG çıkışı mı var yani ?

                hakkaten anlamadım
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #23
                  Var tabi kekutim orjinal turboda da wg var.. İmternal yani dahili wg oluyor basinci sabit tutabimek icin lazim
                  Duz mantik olarak da cikisi rahatlattigin icin giris de rahatliyor backpressure dusuyor egsoz pallerinin donusu rahatliyor ve dogal plarak buda emme tarafina etki ediyor..telden pek duzgun anlatamadim ama aksama detayli konu video vs bulursam paylasayim bende

                  Yorum Yap


                    #24
                    Aslı YEKTA tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Var tabi kekutim orjinal turboda da wg var.. İmternal yani dahili wg oluyor basinci sabit tutabimek icin lazim
                    Duz mantik olarak da cikisi rahatlattigin icin giris de rahatliyor backpressure dusuyor egsoz pallerinin donusu rahatliyor ve dogal plarak buda emme tarafina etki ediyor..telden pek duzgun anlatamadim ama aksama detayli konu video vs bulursam paylasayim bende
                    Senden konulu video bekliyorum atom karınca
                    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                    Yorum Yap


                      #25
                      kesinlikle tavsiye ederim gaz tepkisi müthiş derecede artıyo bariz birsekilde açık kapalı oldugu belli oluyor 3 kademeli olan yeni versiyonları başarılı. yakıt için birsey diyemem artılıp azaldıgı konusunda..

                      Yorum Yap


                        #26
                        Düzgün kullanımda ciddi yakıt katkısı oluyor tecrübeye dayanıklı

                        Aslı selcukerdemir35 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        kesinlikle tavsiye ederim gaz tepkisi müthiş derecede artıyo bariz birsekilde açık kapalı oldugu belli oluyor 3 kademeli olan yeni versiyonları başarılı. yakıt için birsey diyemem artılıp azaldıgı konusunda..

                        Yorum Yap


                          #27
                          Sprint boosterı coopers i ilk aldığım zaman ben de takmıştım. daha önceki golf tsi aracımda kullandığımda çok memnundum ancak cooper s de sport tuşu ile beraber kırmızı olarak açarsanız araç çok fazla dengesizleşiyor ben açıkcası golfteki kadar beğenmedım. sport tuşu kapalıyken güzel ancak sporttaki kadar etkisi var ayrıca direksiyon da sertleşmediğinden basarken sportu açmak daha mantıklı geliyor. Yakıt tasarrufu kısmına gelince ben golfteyken gerçekten de yakıttan tasarruf ediyordum çok az basmaya alıştığım için gaz pedalına sorun olmuyordu. Aslında şuanda da sürekli sport tuşuna basılı kullanıyorum aracımı sport kapalı olsa ne kadar fark eder benzinim bilemiyorum :S

                          Yorum Yap


                            #28
                            Ciddi Oynama Yapıyor

                            Aslı kramp tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Sprint boosterı coopers i ilk aldığım zaman ben de takmıştım. daha önceki golf tsi aracımda kullandığımda çok memnundum ancak cooper s de sport tuşu ile beraber kırmızı olarak açarsanız araç çok fazla dengesizleşiyor ben açıkcası golfteki kadar beğenmedım. sport tuşu kapalıyken güzel ancak sporttaki kadar etkisi var ayrıca direksiyon da sertleşmediğinden basarken sportu açmak daha mantıklı geliyor. Yakıt tasarrufu kısmına gelince ben golfteyken gerçekten de yakıttan tasarruf ediyordum çok az basmaya alıştığım için gaz pedalına sorun olmuyordu. Aslında şuanda da sürekli sport tuşuna basılı kullanıyorum aracımı sport kapalı olsa ne kadar fark eder benzinim bilemiyorum :S

                            Yorum Yap


                              #29
                              ama kapalıyken de hiç zevkli değil :S

                              Yorum Yap


                                #30
                                Aslı kramp tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                ama kapalıyken de hiç zevkli değil :S
                                bu cümleyi imza yapasım var SONUNA KADAR Katılaynen
                                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X