Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 jcw yükleme

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    bu arada Mustafa bey, bu forumun yeni kurulduğuna aldanmayın..
    Çok önemli projelere imza atmış ve çok daha bilgili kişiler var. ancak bazı konuları yüz yüze konuşmak tüm cemaat tartışmak daha mantıklı, bunlar benim düşüncem. ama bana katılacak çok kişi vardır tahmin ediyorum r56 konusunda
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #17
      Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      görmediğin bayaa var Arenim o zaman öyle bir iddaam yok, çok ugrastık hep beraber.. ama şunu söyliim, manuel olsaydım işte o zmn işler çok farklı olucaktı.. Artık biraz görsele dönüşecek işler
      Kanka gördüğüm dedim zaten üzerindeki parçalarla iyisin doğru parçalar doğru yerlerde olmak böyle birşey birde şu aklımızdaki son parçaları koysan aslında kapağa girsek aaah aaaah S2K sevdam olmasa şu an Canın R56 alınır şaka arabası yapılırda bende harç bitti yapı paydos ilerde yine klasik olunca bir R53 alırım toplarım

      Yorum Yap


        #18
        Ecufast izmir bayiisini ziyaret edebilirsiniz. Sizi gayet aydinlatacaklardir.

        Iletisim bilgisi :

        Ege Tuning Project

        Adres : 1511 sokak no3 alsancak izmir

        Telefonlar :
        Mustafa Birsesli: 05554042525
        Cenk Tanrıverdi: 05557212117

        Msn Adresi : [email protected]
        Mail Adresi : [email protected]

        Yorum Yap


          #19
          Görkem'im ben aydınlatamadımmı hahahahaha

          kanka yanlız Alper dışında yazılım atamaz diye biliyorum makyajlıya, JCW'de nasıl bilmiyorum makyajlıda beyin değişmemiş olabilir.. Ama cooperS LCI olsaydı, Istanbul yolları taştan oluyor sanırım
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #20
            Teşekkür arkadaşlar gayet açıklayıcı oldu. Peki kerem intercooler ve dump valve takmak gerekirmi?
            sigpic[FONT=Arial Black][/FONT]

            Yorum Yap


              #21
              Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Teşekkür arkadaşlar gayet açıklayıcı oldu. Peki kerem intercooler ve dump valve takmak gerekirmi?
              abi stock turbo'da Alptug'da kullanmadı, Görkemde kullanmadı ben de kullanmadım ama nasipse kullanıcam

              bir aciliyeti yok Intercooler için, ancak dumpvalve ihtiyac duyuyorsun bir kaç bin km sonra.. Ben 13.000km dumpvalvesiz kullandım, aklıma sıçayım dedim kendimce

              stok valve yırtılıyor, forge dv taktım, gidiş dışında devir ve ivmelenmeden kayıp olmadığını anlayabiliyorum. Şuan boost' saatimide taktım. Gayet normal gidiyor herşey. Verimli bir parça.. Ama şunu belirteyim. 0.8-0.9 bar standartta basıyor JCW'ler.. Eğer 1 - 1.1 bar ayar yaptıracaksan çok sıkıntı olmuyor. ilk aşamada gerek olmaz sanırım ama sonrasında mutlaka yatırımı bu parçaya yapmak gerek.
              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

              Yorum Yap


                #22
                Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                abi stock turbo'da Alptug'da kullanmadı, Görkemde kullanmadı ben de kullanmadım ama nasipse kullanıcam

                bir aciliyeti yok Intercooler için, ancak dumpvalve ihtiyac duyuyorsun bir kaç bin km sonra.. Ben 13.000km dumpvalvesiz kullandım, aklıma sıçayım dedim kendimce

                stok valve yırtılıyor, forge dv taktım, gidiş dışında devir ve ivmelenmeden kayıp olmadığını anlayabiliyorum. Şuan boost' saatimide taktım. Gayet normal gidiyor herşey. Verimli bir parça.. Ama şunu belirteyim. 0.8-0.9 bar standartta basıyor JCW'ler.. Eğer 1 - 1.1 bar ayar yaptıracaksan çok sıkıntı olmuyor. ilk aşamada gerek olmaz sanırım ama sonrasında mutlaka yatırımı bu parçaya yapmak gerek.
                edit : bu arada ben intercooler'ı hakkaten görüntü olması açısından alıcam biraz kümes teli aldımda bir heves..
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #23
                  ben ilk sayfadan girmisim konuya eline saglik cicegim gayet net hersey

                  Yorum Yap


                    #24
                    hedef değer nedir(hp olarak) ?
                    sigpic

                    Yorum Yap

                    Hazırlanıyor...
                    X