Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

bir kaç uzmanlık sorusu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    şimdi benim aracım 31000 de ilk servisine 17 binde borusan istinyede gitmiş, bundan sonraki servisi kaç binde olmalı, yağın ömrü nedir ? 10 bindemi değiştirmem lazım? o arada sensörlerden ikaz ışığı yanarsa mı gideyim? bide bu disk işi kafamı kurcalıyor, disklerini değiştiren varmı hiç?

    Yorum Yap


      #17
      Aslı bbaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      artık bu sefer bunlarla idare edicem, ben ordayken bir arkadaşta mini cooper getirdi bi tane oda ebc balata getirmiş yanında gelirken, keşke bunları servise gitmeden önce paylaşsaydınız, neyse bir dahaki sefere artık bende ebc balatalarımı alır öyle giderim servise motor yağınıda sordum tavisye edilen bu dedi, çok sıkıntı çıkarmaz heralde bir dahakine dediğin gibimobil 1 alırım, zaten bu arıza ışıklarının ve servis sensörlerinin nasıl sıfırlandığınıda öğrendim, bir dahaki servise kendi parçalarımı alıp, kendi ustamda hallledebilirim!
      O EBC balata getiren MINI bendim büyük ihtimalle Cumartesi günü mü geldiniz Mavi'ye?

      Balatalar Textar'dır, ben de arkaya onlardan taktırdım. İnternette 110 lira görünüyor 80 yazdırdım, işçilik biraz tuttu ama başka yere gitme imkanım yoktu işten gelip arabayı bırakıp gidip gelip tekrar aldım işe döndüm falan Sizin 200 lira ön balata fiyatı ucuz da değil çok da değil. Memnun kalırsınız.

      Disk aşınması tamamen kullanıma bağlı, 50binde bitirecek konuma getirebilirsiniz, araç otomatik olduğu için normale göre daha fazla aşınır.

      Yağı dert etmeyin, standart aracınızda Castrol veya Mobil fark etmez, ikisi de kesinlikle bir fark hissettirmeyecektir. Motul'a 2 katı para vermenize de gerek yok. Benim aracım yüklü olduğu ve çok ısındığı için Motul kullanıyorum.

      Balata değiştirirken disklerin taşlanması iyi olurdu bu arada ama elzem değil.

      Bijon kilidi bagajda olması lazımdı, bulamadınız da mı sıkıntı yarattı? Aracınız üzerinde kilitli bijon durması daha iyi olur aslında.

      Aslı bbaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      şimdi benim aracım 31000 de ilk servisine 17 binde borusan istinyede gitmiş, bundan sonraki servisi kaç binde olmalı, yağın ömrü nedir ? 10 bindemi değiştirmem lazım? o arada sensörlerden ikaz ışığı yanarsa mı gideyim? bide bu disk işi kafamı kurcalıyor, disklerini değiştiren varmı hiç?
      45binde normal bakım ama siz ülkemiz yakıt ve hava şartlarını düşünerek en geç 10bin km'de bir periyodik bakıma girin. 20binde bir de yakıt filtrenizi değiştirin. Her bakımda farkı ayağınızda hissedeceksiniz zaten.

      Yorum Yap


        #18
        evet tarık sendin, aracın fotografından tanıdım seni, orda tanışamadık ama hayırlısı burda tanışmış olduk, kilitli bijon bagajda mevcuttu evet ama ucu bozulmuştu, arkadakiler sökülebildi ama öndekiler yaklaşık yarım saat uraştırdı murç çekiç falan işin içine girdi, bizde değiştirdik tamamını, sen yokken arabanada baya baktım, orjinal bir parça bırakmamışsın maşallah, fren disklerinde oldukça yakışıklıydı bu arada, kazasız belasız kullanman dileğiyle....

        Yorum Yap

        Hazırlanıyor...
        X