Merhabalar elinde MSD bobin olan var ise yardımıcı olabilirmi teşekkürler.
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
MSD bobin aramaktayım
Çöküş
X
-
Aslı Murat tarafından gönderilmiş Mesajı gösterEğer bir problemden dolayı bobin değişikliği yapacaksanız MSD için özel arayışa girmenize gerek yok. R53'lerin fabrikasyon bobini fazlasıyla yeterli. Bütçeyi aracın farklı bir ihtiyacına ayırmanızı tavsiye ederim.- 34 KS 1309 2014 cooper S
- 34 TM 8031 2006 GP
- 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
- 34 NOS 33 2003 Cooper S
Yorum Yap
-
Aslı Madforester tarafından gönderilmiş Mesajı gösterÖncelikle teşekkürler yok aracım önceden pistte koştuğu için hep motor yüklü motordan radyatörüne kadar hep , üzerinde başka bobin varmış ancak ben aracı alırken orjinallerini takmışlar yazılımıda ona göre entegre edilmiş herhalde şuan orjinalleri takılı ve hafif titreme var Gp ci arkadaşlara ve aracı bilen Gp ci arkadaşlara sordum bobin dediler orjinalleri olduğundan titreme var dediler önceden Üzerinde MSD varmış ve motor stock deil şuan ondan acil MSD bobin aramaktayım yazılımla uğraşmak istemiyorum hazır üzerinde varken
Yorum Yap
-
zamaninda cok tartisilmisti bu konular Yekta arkadasimiz ki BT araci hala iyi yurur halde asagidaki yorumu yapmisti paylasiyim dedim belki isinize yarar
Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkronik olarak 3. pistona giden bobin ucundan sıkıntı çıkartabilir r53 ler neden 3 diye sormayın kimse bilmiyor
sadece kurum bağlamışsa eğer bobin ucu temizleyip takabilirsiniz ama eğer patırdama devam ederse yeni kablo alman iyi olur.. söküp takıldıkça yıpranabiliyor, üstüne o kadar kullanımın ısınıp soğumanın yıpranmasını da ekleyince sıkıntı çıkarabiliyor bujiye oturan yerinde sorun olabiliyor.. çatlak dediğin ne şekilde varmı fotosu? tam olarak nereden? kolay kolay çatlama yapacak birşey değil çünkü..
ilk başta sadece kabloları yenileyip deneyin, sonra eğer sıkıntı devam ederse bobin alın boşa para harcamayın bujileri ve buji tırnak aralıklarını da kontrol edin muhakkak..
msd ye gelince bence hiç gerek yok.. orjinal ateşleme ile sorunsuz yüksek güçlerde kullanılır..
renk olsun dersen alınabilir yoksa orjinalden pahalıya gelecekse, ucuza bulunmadığı sürece lüzumsuz
@kekuti: kanka 3.35 ler yetmiyomu ki? coil on plug olduğu için aslında birçok şeyi uydurabilirsin de.. sıkıntı varsa özgüne de danışabilirsin ama ls1 bobinine de bakılabilir..
direct injection zararları bütün kullananlar enjektör arıyor tfsi larda enjektör limitine takıldı kaldı.. yurtdışında da gördüğüm kadarıyla herkes oem ile yetiniyor
ankara usülü manifolda 5. enjektör takın kanka hahah
Yorum Yap
-
Aslı Madforester tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYorumları göz önüne alıcam teşekkür ederim
Yorum Yap
-
Abi şu yönde karar verdim orjinal bobinleri duracak benim aracın yazılımını özgün yapmış sanırsam ona götüreceğim şuanki haline göre bir yazılım güncellemesi yaptıracağım yakıt ateşleme vs. felan ondan sonra duruma göre hareket edeceğim- 34 KS 1309 2014 cooper S
- 34 TM 8031 2006 GP
- 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
- 34 NOS 33 2003 Cooper S
Yorum Yap
-
Aslı Madforester tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAbi şu yönde karar verdim orjinal bobinleri duracak benim aracın yazılımını özgün yapmış sanırsam ona götüreceğim şuanki haline göre bir yazılım güncellemesi yaptıracağım yakıt ateşleme vs. felan ondan sonra duruma göre hareket edeceğim
Yorum Yap
-
Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAynen güzel olur üzerindeki yazılımın nereden oldğunun bilinmesi artı olmuş sana- 34 KS 1309 2014 cooper S
- 34 TM 8031 2006 GP
- 34 BKS 90 2009 JCW- (DEV20) Project 400+
- 34 NOS 33 2003 Cooper S
Yorum Yap
Yorum Yap