Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Alinik R53 Cooper S
Çöküş
X
-
Aslinda suan ilanda Lacivert bir R53 var sahibine yazdim ama cevap vermedi.. izmirde arac sanirim..
-
Max 45.000 dusunuyorum, 50.000lere cikarsam esim beni yeni dogacak bebegimizle kapiya koyar
Bir yorum yaz:
-
Bütçe ne peki?Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCok tesekkurker valla 1.5 aya geliyor hayirlisi ile kizimiz[emoji4] gelmeden halletmem lazim yoksa sonra cok zor olacak
Bir yorum yaz:
-
Cok tesekkurker valla 1.5 aya geliyor hayirlisi ile kizimiz[emoji4] gelmeden halletmem lazim yoksa sonra cok zor olacakAslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun bu arada bebek için
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun bu arada bebek içinAslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
Bir yorum yaz:
-
Fiyat olarak okadar yukari cikabilsem Burc un R53 icin suan işten izin alip noterdeydim [emoji1]Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBurç r53'ünü satıyor. Kesinlikle düşünülmesi gereken bir araç.
Gp1 düşünürsen de Ahmet'in SAR plakalı gp'sini şiddetle tavsiye ederim.
Bir yorum yaz:
-
Burç r53'ünü satıyor. Kesinlikle düşünülmesi gereken bir araç.Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4490365/detay/
Gp1 düşünürsen de Ahmet'in SAR plakalı gp'sini şiddetle tavsiye ederim.
http://www.miniclubtr.com/forums/sho...-gp-0804/page4En son düzenleyen MeOnYa; 09-05-17, 10:16.
Bir yorum yaz:
-
Alinik R53 Cooper S
Arkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]Etiketler: Hiçbiri

Bir yorum yaz: