Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Alinik R53 Cooper S

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • antoni.bogosyan
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bütçe ne peki?
    Aslinda suan ilanda Lacivert bir R53 var sahibine yazdim ama cevap vermedi.. izmirde arac sanirim..

    Bir yorum yaz:


  • antoni.bogosyan
    yanıtladı
    Max 45.000 dusunuyorum, 50.000lere cikarsam esim beni yeni dogacak bebegimizle kapiya koyar

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cok tesekkurker valla 1.5 aya geliyor hayirlisi ile kizimiz[emoji4] gelmeden halletmem lazim yoksa sonra cok zor olacak
    Bütçe ne peki?

    Bir yorum yaz:


  • antoni.bogosyan
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun bu arada bebek için
    Cok tesekkurker valla 1.5 aya geliyor hayirlisi ile kizimiz[emoji4] gelmeden halletmem lazim yoksa sonra cok zor olacak

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
    Hayırlı olsun bu arada bebek için

    Bir yorum yaz:


  • antoni.bogosyan
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Burç r53'ünü satıyor. Kesinlikle düşünülmesi gereken bir araç.
    Gp1 düşünürsen de Ahmet'in SAR plakalı gp'sini şiddetle tavsiye ederim.
    Fiyat olarak okadar yukari cikabilsem Burc un R53 icin suan işten izin alip noterdeydim [emoji1]

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı antoni.bogosyan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
    Burç r53'ünü satıyor. Kesinlikle düşünülmesi gereken bir araç.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4490365/detay/


    Gp1 düşünürsen de Ahmet'in SAR plakalı gp'sini şiddetle tavsiye ederim.

    http://www.miniclubtr.com/forums/sho...-gp-0804/page4
    En son düzenleyen MeOnYa; 09-05-17, 10:16.

    Bir yorum yaz:


  • antoni.bogosyan
    bir konu başlattı Alinik R53 Cooper S

    Alinik R53 Cooper S

    Arkadaslar merhaba yakin zamanda R58 aracimi, bebek yolda oldugu icin F30 ile degistirmek zorunda kaldim[emoji4] esimin aracinida satip yerine garajda yatiracagim sadece haftasonu araci olarak guzel bir R53 dusunuyorum, yardimlariniza ve tavsiyelerinize acigim[emoji4]
Hazırlanıyor...
X