Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Arabay uzun sure saglikli ve sifir sikinti yasayarak binmek istiyorsan yazilimyaptirmadan alman gereken 1. Parca intercooler ardindan acilan basinci stabil tutabilmen icin dv alicaksin (orjinal dv zmanla yirtilabiliyor ve basinc peak noktasina ulasip sonra dusurek devam ediyor ) 3 downpipe 4 kutu ici flitre ve ardindan powershop custom 230-235 arasinda cok saglikli bir guc alicaksin tamamiyle yeterli [emoji106]
Arabay uzun sure saglikli ve sifir sikinti yasayarak binmek istiyorsan yazilimyaptirmadan alman gereken 1. Parca intercooler ardindan acilan basinci stabil tutabilmen icin dv alicaksin (orjinal dv zmanla yirtilabiliyor ve basinc peak noktasina ulasip sonra dusurek devam ediyor ) 3 downpipe 4 kutu ici flitre ve ardindan powershop custom 230-235 arasinda cok saglikli bir guc alicaksin tamamiyle yeterli [emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Herkese çok teşekkür ederim bu bilgiler olmaksızın bilinçsizce yapılan işler hep hüsran oluyor bu işlerde helede anlamayan kişilerce yapılan.Şimdi bu tablodan sonra kafam çok rahat.Tekrar çok teşekkür ederim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Son olarak merak ettiğim konu fabrika çıkışı 211 bg görünüyor ama dyno da gerçekten bu değerleri görüp görmediği.Bir arkadaş max 175-180 bg değerlerinin tekerleğe ulaştığından bahsetmişti stock haldeyken.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Son olarak merak ettiğim konu fabrika çıkışı 211 bg görünüyor ama dyno da gerçekten bu değerleri görüp görmediği.Bir arkadaş max 175-180 bg değerlerinin tekerleğe ulaştığından bahsetmişti stock haldeyken.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Birisi krank gücüdür. Fabrikasyon verisi HP olarak belirtik. WHP dedikleri tekere aktardığında ister istemez kayıp olur. Bu kayıp, en çok arkadan itişli araçlarda oluyor diye biliyorum.
Ancak 211 HP olan stok araç, sıfır fabrikadan çıksın, dyno'ya sokulsun max 10hp düşük çıkartmalıdır. (Krank gücünü söylüyorum).
Eğer 170 falan çıkıyorsa, dyno muhtemelen arızayı veya çarpan değerleri farklıdır (düşük ölçer)
Neyse ne Siz yükleyin sonraki verilere hep beraber bakarız
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Birisi krank gücüdür. Fabrikasyon verisi HP olarak belirtik. WHP dedikleri tekere aktardığında ister istemez kayıp olur. Bu kayıp, en çok arkadan itişli araçlarda oluyor diye biliyorum.
Ancak 211 HP olan stok araç, sıfır fabrikadan çıksın, dyno'ya sokulsun max 10hp düşük çıkartmalıdır. (Krank gücünü söylüyorum).
Eğer 170 falan çıkıyorsa, dyno muhtemelen arızayı veya çarpan değerleri farklıdır (düşük ölçer)
Neyse ne Siz yükleyin sonraki verilere hep beraber bakarız
[emoji106] Nisan ayında bitirmiş olurum bir terslik olmazsa.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Doa son birşey daha sormam gerek ürünler takıldıktan sonra yazılım için en doğru güvenilir kişi kimdir İstanbul'da.Bu konuda tavsiyeniz be referansınız çok önemli benim için.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Doa son birşey daha sormam gerek ürünler takıldıktan sonra yazılım için en doğru güvenilir kişi kimdir İstanbul'da.Bu konuda tavsiyeniz be referansınız çok önemli benim için.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
fiyat / performans olarak Powershop Custom map oldukça iyidir. Sizin setup için yeterli ve sağlıklı olacaktır. Ancak daha üst setup düşünülüyorsa Manic nokta atışı olur fakat şuanki euro kuru göz önüne alındığında çok yüksek rakamlar çıkıyor.
Ben bu tarz parçaları sıfır almayı gereksiz buluyorum.. Hani bi fren balatası , disk , lastik vs kullandıkça eskicek ve can önemi olan şeyler tamam kesinlikle orjinal ve sıfır ama downpipe intercooler bov filitre kiti bunları 2. el almak hem cebe fayda hemde aramızda birbirimize giden parçalar olur alan ve satan mutlu.Hemde yarı fiyatı hatta daha aşagı gelir.
Yorum Yap