Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Naber yaaa Mayıs 2015

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • DOA29
    yanıtladı
    rally araci gibi olmus

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı MeOnYa tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bu nedir ya biri bana açıklasın



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    intercooler's driving lights XL 😆😆😆😆😆

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Bu nedir ya biri bana açıklasın



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • YEKEN
    yanıtladı
    herkese güzel haftalar, iyi çalışmalar..

    Bir yorum yaz:


  • Swiss Hotelier
    yanıtladı
    Gelcem de gene sadece 20-25 gün kalcam. Sonra gene bangkok a döncem gibi görünüyor

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı Swiss Hotelier tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nasil güzel bir ay olmasın? 16 Mayıs ta mini me kavuşuyorum yeni cicilerini de getiriyorum tabi ki. Uzun süre ayrı kaldık barışma hediyesi olarak
    Ozlediikk gel artik yani


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Swiss Hotelier
    yanıtladı
    Nasil güzel bir ay olmasın? 16 Mayıs ta mini me kavuşuyorum yeni cicilerini de getiriyorum tabi ki. Uzun süre ayrı kaldık barışma hediyesi olarak

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    iyi haftalar herkese ben hala pazari yasiyor olsam da
    Geriden geliosun


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    iyi haftalar herkese ben hala pazari yasiyor olsam da

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Gunaydinlar Guzel bir hafta olsun


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Organizasyon konusunda cesitli dusuncelerimiz var amacimiz seceneklerden en guzelini en iyi sekilde yapmak mayis ayi icerisinde biywrlere kaybolmayin buralarda olun sehir disindaki dostlarimizda istanbula bi bahane bulup gelin bi bakim bahaneside olabilir size bi secenek olsun buda

    34NSC46

    Bir yorum yaz:


  • mcmurat
    yanıtladı
    işçi sınıfının uluslararası birlik, dayanışma ve mücadele günü olan 1 mayısta siz değerli mini kardeşlerlerim byaramını kutlarım ... Yaza merhaba derken bol organizasyonlu olması dileğiyle...

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    3.yilll kutlamamiz geliiyiiirrr...Autoshoooow geliyiiirr...


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • drcapaburro
    yanıtladı
    Mayıs ayı doğduğum ay,seviyorum mayısı.

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Bol organizasyonlu bir ay olur insallah


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X