Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 DC 6375 // Black S

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Hayırlı olsun

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Gunesin bile aydinlatamadigi efsane #blackout bugun satilmistir.. Konu kilit lutfen

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Kanka sana yollıcam bu gün fotoğrafları spokeların, telefon değiştim fotoğraflar gitti pc den atıcam tekrar. Sana jcw'den daha estetik conicol spoke veriyoruz napıcaksın herkeste ki jcw jantı

    Bir yorum yaz:


  • clv2lGl
    yanıtladı
    Ya da Holosko + bir miktar para karsiligi ile verebilirim

    Bir yorum yaz:


  • clv2lGl
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Siyah spokelari, Burc'un OZlarla takas mi etsek.. reddedemeyecegi bir teklif ile
    Hahahahaha ) bana jcw jant bulursaniz seve seve veririm )))

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Siyah spokelari, Burc'un OZlarla takas mi etsek.. reddedemeyecegi bir teklif ile

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Siyah Spoke kötü olur ya şişman kollu jant sevmiyorum ben hiç. Hemde çok sıradan duruyor o jantlar ile araba. Bakalım talip çıkmazsa zaten yatmaya devam eder spokelar...

    SM-N9000Q üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free

    Bir yorum yaz:


  • tutku
    yanıtladı
    Abi bence de siyah spokelar daha iyi olur. Hatta aracin jantlar orjken bi resmi var oyle de cok iyi

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Valla itiraf edeyim ben senin arabayı 2007 falan sandım canli gordugumde, tek sebebi de jantlar Genel olarak arac gayet guzel hatta simsiyah olmasi cok asil ve şık duruyor ama bu jantlar MINI'ni cok eski gosteriyor bence, hem cok şık bir model degil hem gozumuz cok alisti diye dusunuyorum ben

    Şimdi 2011 LCi ve simsiyah haliyle farkli bir jantla cok hosuma gitti dusununce

    Kazasiz belasiz kullan hazir satmaktan vazgecip biniyorken jantlara bir guzellik yapma zamanidir bence
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Evet arka sis çevresinde ki nikelajları kaplatınca bazen makyajsız r56 gibi gelebiliyor göze Önden de fazlasıyla fark ederdin çünkü hava kanalları kırmızı

    Advanları henüz ilana koymadım fakat onları da koyacağım sanırım, orijinal jantlar işime geliyor bunları taktım takalı yatıyor jantlar ha bu gün ha yarın satarım dursun orjinalleri takarım diyordum fakat satarsam, değecek bir jant alacağım zaten 5 favori var, teklifte bile bulanan yok malum sitede, nerde bu jant isteyenler

    Belki de karıştırdım cadde de gördüğümü seninle, gazlamadık aslında da, ışıklar yeşile dönünce o birden gaza geldi öyle Bende artık baya az geziyorum zaten hele akşammış geceymiş hiç çıkarmıyorum hafta sonu

    Advanlarda, Conical Spoke'larda aklında o zaman, uğur getireceğine inanıyorum saatta alalım güzel bir jant
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bence Spoke'lar kalmalı
    Aslı orcun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    mat siyah spoke derim bro bi düşün.

    Evet Benim sehpam kesinlikle durmali

    Bir yorum yaz:


  • orcun
    yanıtladı
    mat siyah spoke derim bro bi düşün.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Jantlari gorebildim ilk posttaki fotolardan. Konik degilde normal spoke jant istiyor ben (: benim aracta agresif durur gibime geliyor bu jantlar

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Advanlar şuan itibariyle satılıktır. Tertemiz gun Metal jant, ilk gelen alır

    Bir yorum yaz:


  • Tarik
    yanıtladı
    34 DC 6375 // Black S

    Bence de spokelar guzel Advanlari iteleyelim biz


    Bu arada artik legalim ben kapilardaki filmleri soktum (en ondeki duruyor, diger camlarin da etiket kisimlarina stikir falan yapistirdim soran polise orijinal abi V isaretine bak dicem iceriden uzanmaya usenmezsen diyorum, oluyo ), plakayi da takicam, egzoz da kumandali olacak artik daha cok inerim şehre (Kavacik'ta oturunca..)

    Daha cok denk gelme sansimiz olur
    En son düzenleyen Tarik; 08-10-13, 18:54.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Bence Spoke'lar kalmalı

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Evet arka sis çevresinde ki nikelajları kaplatınca bazen makyajsız r56 gibi gelebiliyor göze Önden de fazlasıyla fark ederdin çünkü hava kanalları kırmızı

    Advanları henüz ilana koymadım fakat onları da koyacağım sanırım, orijinal jantlar işime geliyor bunları taktım takalı yatıyor jantlar ha bu gün ha yarın satarım dursun orjinalleri takarım diyordum fakat satarsam, değecek bir jant alacağım zaten 5 favori var, teklifte bile bulanan yok malum sitede, nerde bu jant isteyenler

    Belki de karıştırdım cadde de gördüğümü seninle, gazlamadık aslında da, ışıklar yeşile dönünce o birden gaza geldi öyle Bende artık baya az geziyorum zaten hele akşammış geceymiş hiç çıkarmıyorum hafta sonu

    Advanlarda, Conical Spoke'larda aklında o zaman, uğur getireceğine inanıyorum saatta alalım güzel bir jant

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X