Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
34 DC 6375 // Black S
Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
-
Gunesin bile aydinlatamadigi efsane #blackout bugun satilmistir.. Konu kilit lutfen
Bir yorum yaz:
-
Kanka sana yollıcam bu gün fotoğrafları spokeların, telefon değiştim fotoğraflar gitti pc den atıcam tekrar. Sana jcw'den daha estetik conicol spoke veriyoruz napıcaksın herkeste ki jcw jantı
Bir yorum yaz:
-
HahahahahaAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSiyah spokelari, Burc'un OZlarla takas mi etsek.. reddedemeyecegi bir teklif ile
) bana jcw jant bulursaniz seve seve veririm
)))
Bir yorum yaz:
-
Siyah spokelari, Burc'un OZlarla takas mi etsek.. reddedemeyecegi bir teklif ile
Bir yorum yaz:
-
Abi bence de siyah spokelar daha iyi olur. Hatta aracin jantlar orjken bi resmi var oyle de cok iyi
Bir yorum yaz:
-
Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı gösterValla itiraf edeyim ben senin arabayı 2007 falan sandım canli gordugumde, tek sebebi de jantlar Genel olarak arac gayet guzel hatta simsiyah olmasi cok asil ve şık duruyor ama bu jantlar MINI'ni cok eski gosteriyor bence, hem cok şık bir model degil hem gozumuz cok alisti diye dusunuyorum ben
Şimdi 2011 LCi ve simsiyah haliyle farkli bir jantla cok hosuma gitti dusununce
Kazasiz belasiz kullan
hazir satmaktan vazgecip biniyorken jantlara bir guzellik yapma zamanidir benceAslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı gösterEvet arka sis çevresinde ki nikelajları kaplatınca bazen makyajsız r56 gibi gelebiliyor göze
Önden de fazlasıyla fark ederdin çünkü hava kanalları kırmızı 
Advanları henüz ilana koymadım fakat onları da koyacağım sanırım, orijinal jantlar işime geliyor bunları taktım takalı yatıyor jantlar ha bu gün ha yarın satarım dursun orjinalleri takarım diyordum fakat satarsam, değecek bir jant alacağım zaten
5 favori var, teklifte bile bulanan yok malum sitede, nerde bu jant isteyenler
Belki de karıştırdım cadde de gördüğümü seninle, gazlamadık aslında da, ışıklar yeşile dönünce o birden gaza geldi öyle
Bende artık baya az geziyorum zaten hele akşammış geceymiş hiç çıkarmıyorum hafta sonu
Advanlarda, Conical Spoke'larda aklında o zaman, uğur getireceğine inanıyorum saatta alalım güzel bir jant
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBence Spoke'lar kalmalı
Aslı orcun tarafından gönderilmiş Mesajı göstermat siyah spoke derim bro bi düşün.
Evet Benim sehpam kesinlikle durmali
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiJantlari gorebildim ilk posttaki fotolardan. Konik degilde normal spoke jant istiyor ben (: benim aracta agresif durur gibime geliyor bu jantlar
Bir yorum yaz:
-
Advanlar şuan itibariyle satılıktır. Tertemiz gun Metal jant, ilk gelen alır
Bir yorum yaz:
-
34 DC 6375 // Black S
Bence de spokelar guzel
Advanlari iteleyelim biz 
Bu arada artik legalim ben kapilardaki filmleri soktum (en ondeki duruyor, diger camlarin da etiket kisimlarina stikir falan yapistirdim soran polise orijinal abi V isaretine bak dicem iceriden uzanmaya usenmezsen diyorum, oluyo
), plakayi da takicam, egzoz da kumandali olacak artik daha cok inerim şehre
(Kavacik'ta oturunca..)
Daha cok denk gelme sansimiz olur
En son düzenleyen Tarik; 08-10-13, 18:54.
Bir yorum yaz:
-
Evet arka sis çevresinde ki nikelajları kaplatınca bazen makyajsız r56 gibi gelebiliyor göze
Önden de fazlasıyla fark ederdin çünkü hava kanalları kırmızı 
Advanları henüz ilana koymadım fakat onları da koyacağım sanırım, orijinal jantlar işime geliyor bunları taktım takalı yatıyor jantlar ha bu gün ha yarın satarım dursun orjinalleri takarım diyordum fakat satarsam, değecek bir jant alacağım zaten
5 favori var, teklifte bile bulanan yok malum sitede, nerde bu jant isteyenler
Belki de karıştırdım cadde de gördüğümü seninle, gazlamadık aslında da, ışıklar yeşile dönünce o birden gaza geldi öyle
Bende artık baya az geziyorum zaten hele akşammış geceymiş hiç çıkarmıyorum hafta sonu
Advanlarda, Conical Spoke'larda aklında o zaman, uğur getireceğine inanıyorum saatta alalım güzel bir jant
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: