Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
bu da benim kız :)
Çöküş
X
-
aynen, normal anahtarla kullanirken kaydettiginiz radyo frekanslari da yedek anahtarla kullaninca cikmaz ornegin. iki farkli kullanici olabilir diye bu sekilde ayarlanmis sanirim.
-
Wuhuuuuuuu superwoman seniAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMerhaba,
elbette hayir suan devir gostergesi modunda
Ayarlar -> merkezi gosterge -> standart gorunum -> ortam aydinlatmasini secip duzeltebilirsiniz.
Anahtarlariniz hafizaya sahiptir master anahtarda kaydettiginiz radio kanallari, isik gostergeleri kayitlidir, yedek anahari kullanirken de onlar sifirlanir duzeltirseniz yeniden eskiye doner
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Çok teşekkür ederimmmAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMerhaba,
elbette hayir suan devir gostergesi modunda
Ayarlar -> merkezi gosterge -> standart gorunum -> ortam aydinlatmasini secip duzeltebilirsiniz.
Anahtarlariniz hafizaya sahiptir master anahtarda kaydettiginiz radio kanallari, isik gostergeleri kayitlidir, yedek anahari kullanirken de onlar sifirlanir duzeltirseniz yeniden eskiye doner
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Merhaba,Aslı EkinKerimoglu tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaşlar yedek anahtarla çalıştırdığımda aracı ekranın yanındaki ışıklar bu şekilde yanıyor. Servise götürmeli miyim? Bunun nedeni nedir?
[ATTACH]7051[/ATTACH]
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
elbette hayir suan devir gostergesi modunda
Ayarlar -> merkezi gosterge -> standart gorunum -> ortam aydinlatmasini secip duzeltebilirsiniz.
Anahtarlariniz hafizaya sahiptir master anahtarda kaydettiginiz radio kanallari, isik gostergeleri kayitlidir, yedek anahari kullanirken de onlar sifirlanir duzeltirseniz yeniden eskiye doner
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Arkadaşlar yedek anahtarla çalıştırdığımda aracı ekranın yanındaki ışıklar bu şekilde yanıyor. Servise götürmeli miyim? Bunun nedeni nedir?
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiEklenen Dosyalar
Bir yorum yaz:
-
Hoş buldumAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHoşgeldiniz aramıza; gözüm çok alışmaya başladı F56lara...
Start stop düğmesine ben de bayılıyorum...
Kazasız belasız...
Sent from my iPhone using Tapatalk
çok teşekkür ederimm
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHarika duruyor
F56larda en sevdigim sey start stop dugmesi sanirim cok guzel oldu bu sekilde
sevmedigim tek yani cam tuslarinin yer degistirmesi ve kadranin ortadan kalkip direksiyon ustunr yerlesmesiAslı MUSTANG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHoşgeldiniz aramıza; gözüm çok alışmaya başladı F56lara...
Start stop düğmesine ben de bayılıyorum...
Kazasız belasız...
Sent from my iPhone using Tapatalk
bi ona alisamadim..
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Hoşgeldiniz aramıza; gözüm çok alışmaya başladı F56lara...
Start stop düğmesine ben de bayılıyorum...
Kazasız belasız...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Harika duruyor
F56larda en sevdigim sey start stop dugmesi sanirim cok guzel oldu bu sekilde
Bir yorum yaz:
-
Teşekkür ederimmAslı Corydoras tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKazasız,belasız,tacizsiz sürüşler
Jantlar benimde baya hoşuma gitti maşallah diyelim.
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Kazasız,belasız,tacizsiz sürüşler
Jantlar benimde baya hoşuma gitti maşallah diyelim.
Bir yorum yaz:
-
İnşallahAslı NTCooperS tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah, kazasız belasız keyif ile binmek nasip olsun
teşekkür ederim 
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederimmAslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBen bu ici seviyorum ya.. Gule gule kullanin, guzel gunlerde
HK @ iPadAir via Tapatalk
Sent from my SM-G850FQ using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Ben bu ici seviyorum ya.. Gule gule kullanin, guzel gunlerde
HK @ iPadAir via Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: