Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 mmr 58

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Masallah cidden cok sevdim aracinizi, son haliyle baya şık olmuş
    Güle güle kullanın
    Cok Tesekurler Dahasıda Gelıcek İns

    Bir yorum yaz:


  • Tarik
    yanıtladı
    Masallah cidden cok sevdim aracinizi, son haliyle baya şık olmuş

    Güle güle kullanın

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Guzel olmus eline saglik. Araba beni yere bas diye bagiriyo ama


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Tesekurler İnan Basmak Cok Istıyorum Ama Uzun Yolda Uniye Gıdıyorum Sureklı Araba Kalabalık Oluyor Sıkıntıya Sokar Beni

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı 4eva tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cok iyi olmus, gule gule kullan. Arkaya serit neden cektirmedin?

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
    Tesekurler Arka Seritte Kararsızım Ama Yapıcam Sanırım Onuda

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Cok guzel olmus jantlarinida ayri b3geniyorum masallah

    34NSC46
    Cok Tesekurler Saol

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı Talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Guzel olmus gule gule kullan

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Tesekurler Saol

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Cok iyi olmus, gule gule kullan. Arkaya serit neden cektirmedin?

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Guzel olmus eline saglik. Araba beni yere bas diye bagiriyo ama


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Cok guzel olmus jantlarinida ayri b3geniyorum masallah

    34NSC46

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Guzel olmus gule gule kullan

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Guncellll
    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    İyide siz DOA'nın tamponları almamışmıydınız ?
    Evet Doa Dan Aldıgım Tamponları Arkadasıma Verdım Yanlız. Ben Sadece Arka Tampon Dusunuyordm Smdılık

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı Swiss Hotelier tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    10 gün daha beklesen komple lci body kiti de verebilirdim ama hayırlısı olsun artık
    Valla Sende Kendıne Henuz Bulamadıgın Icın Net Bısey Dıyemeyınce Bulmusken Alıym Dedım Saglık Olsun Dıyelım

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı Swiss Hotelier tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Egsozun var mı? Yoksa orjinal r56 veya borla verebilirim
    Egsozum Yok Henuz Ama Bı Kac Tanıdıgım Yer Var Dusundgm .Sendekıler Icın Özelden Yazarsan Bana Bi Sevınırım Fıyat Konusuda Konsrz

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Rosto47 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bugun Aracıma Takmak Istedıgım 2008 Coopers Arka Tamponu Aldım Renk Uymasada Boyatıcaz Artık Ölcülerı Uyar Dıe Tahmın Edıyorum Daha Sonra Egzoz Montajı Bunları Hepsını Kafamda Yaptırcak Bıkac Var Yınede Temız Yapabılcegm Bi Yer Fikri Olan Biri Varsa Yardımcı Olursa Sevınırım


    [ATTACH]3251[/ATTACH]
    İyide siz DOA'nın tamponları almamışmıydınız ?

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X