Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 mmr 58

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Swiss Hotelier
    yanıtladı
    10 gün daha beklesen komple lci body kiti de verebilirdim ama hayırlısı olsun artık

    Bir yorum yaz:


  • Swiss Hotelier
    yanıtladı
    Egsozun var mı? Yoksa orjinal r56 veya borla verebilirim

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Bugun Aracıma Takmak Istedıgım 2008 Coopers Arka Tamponu Aldım Renk Uymasada Boyatıcaz Artık Ölcülerı Uyar Dıe Tahmın Edıyorum Daha Sonra Egzoz Montajı Bunları Hepsını Kafamda Yaptırcak Bıkac Var Yınede Temız Yapabılcegm Bi Yer Fikri Olan Biri Varsa Yardımcı Olursa Sevınırım


    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aynı panjurdu hediye edecegim hayırlı olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bende fazla cooper s pancuru var hediye edebeilirim hayırlı olsun aracınız
    Bugun Taktım Panjuru Boyle Daha İyi Oldu Yinede Cok Tesekur Ederım

    Eklenen Dosyalar
    En son düzenleyen Rosto47; 29-12-13, 00:45.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Rosto47 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tesekurler Önceki Hali Gösterıssız Demek Istemıstım. Bugun Panjuru Degıstırıcem Bı Aksilik Olmazsa Basma Fikri Bıraz Zor Gıbı Uzun Yolda Unıye Gıdıyorum Yanıma 3 Kısı Alıyorm Sıkıntı Yasarım
    Bende fazla cooper s pancuru var hediye edebeilirim hayırlı olsun aracınız

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Tesekurler Saolun

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Kazasiz belasiz ins..

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    hosgeldiniz keyifli forumlar! (:
    Aracinizda hayirli ugurlu olsun! kazasiz belasiz keyifli surusler!

    Bir yorum yaz:


  • djfnix
    yanıtladı
    Maşallak kazasız belasız binin.

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı Rosto47 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aynen Kardesım Vazgectım Baskasına Verdım Kısmetse Sadece Arka Tampon Yapıcam
    saglık olsun gonlunce olur umarım

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maşallah güzel araç.. tamponlardan vazgeçtin sanırım?
    Aynen Kardesım Vazgectım Baskasına Verdım Kısmetse Sadece Arka Tampon Yapıcam

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    maşallah güzel araç.. tamponlardan vazgeçtin sanırım?

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Hosgeldin, kazasiz surusler

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..

    Bir yorum yaz:


  • Rosto47
    yanıtladı
    Tesekurler Önceki Hali Gösterıssız Demek Istemıstım. Bugun Panjuru Degıstırıcem Bı Aksilik Olmazsa Basma Fikri Bıraz Zor Gıbı Uzun Yolda Unıye Gıdıyorum Yanıma 3 Kısı Alıyorm Sıkıntı Yasarım

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X