arabanın tam olarak kac beygır yada kac cıvarlarında olabılcegını acıklarsanız cok sevınırım
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
07 nos 77
Çöküş
X
-
Misafir cevap verdiarkadaşlar bu arac kac beygır ? gecen gun yenı sahıbıyle yarıstıkta arabada bırsey yok dıye laflar dondu
arabanın tam olarak kac beygır yada kac cıvarlarında olabılcegını acıklarsanız cok sevınırım
-
Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBal dok yala tertemiz
Sent from my iPad using Tapatalk HD
eyvallah
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiBal dok yala tertemiz
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Saol kardeşim...Aslı 34tb9544 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah çok güzel bir minik
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiMaşallah çok güzel bir minik
Bir yorum yaz:
-
abartma selçukAslı selcukerdemir35 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTR de gördügüm en hızlı R53 yag gibi gidiyor
daha neleri var ege de yoktur ama
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiTR de gördügüm en hızlı R53 yag gibi gidiyor
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdi07 nos un gerçekten bir NOS takılması kaldı heralde 300 hp oldu araba ali abi
Bir yorum yaz:
-
Ali abide ayhan'in izmir versionu sanki? izmir workshoplari ali abi duzenlesinAslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHadi bide ben resmi tekrarlayim. COK TEMIZ..... Oturmaya gitsek galos verecek Ali... :-) Cok guzel cok....
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Hadi bide ben resmi tekrarlayim. COK TEMIZ..... Oturmaya gitsek galos verecek Ali... :-) Cok guzel cok....Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: