Hangi köpruden gidilecek? Anadolu yakası nerde buluşacak?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
29 Mart Pazar Ataköy Marina Kahvaltı
Çöküş
X
-
Tamamdır kardeşim adres verAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterErhanım benide alsana bee
Pinti Doa arabayı vermio 

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
İstersen ben de alabilirim.Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterErhanım benide alsana bee
Pinti Doa arabayı vermio 
Anadolu yakasi bulusma noktasi kopru girisi de olabilir
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Aslı erhanaksoz tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBen bostancıdan gelicem ortak bi nokta belirleyelim buluşup gidelim. Geçen buluşmada kozyatağı carrefour cepte buluşmuştuk?
Erhanım benide alsana bee
Pinti Doa arabayı vermio
Bir yorum yaz:
-
Ben bostancıdan gelicem ortak bi nokta belirleyelim buluşup gidelim. Geçen buluşmada kozyatağı carrefour cepte buluşmuştuk?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bir aksilik olmazsa oradayım gelemezsem tekrar önceden belirtirim. Anadolu yakasından gidecekler buluşup birlikte gidilecekse haber verilirse sevinirim.
Bir yorum yaz:
-
tüm şartları zorlayacağım abi.orda olmak istiyorumAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSensiz olmaz kardesim otobus tutar geri geri gelir yine aliriz adami
Bir yorum yaz:
-
10 numara olmus,teşekkürler Alen abiAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVale ile gorusuldu herkes valenin gosterdigi yere kendi cekip vale ucretini odeyerek anahtarini vermeden rahat rahat brunchini yapacak. Valeye vermem ucret de odemem diyen olursa da Atakoy Galleria otoparkina cekip yuruyebilir dileyenler bu da bir opsyon
Diyen olur mu bilmem ama soyliyim dedim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Güzel çözüm.Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVale ile gorusuldu herkes valenin gosterdigi yere kendi cekip vale ucretini odeyerek anahtarini vermeden rahat rahat brunchini yapacak. Valeye vermem ucret de odemem diyen olursa da Atakoy Galleria otoparkina cekip yuruyebilir dileyenler bu da bir opsyon
Diyen olur mu bilmem ama soyliyim dedim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Sensiz olmaz kardesim otobus tutar geri geri gelir yine aliriz adamiAslı piscocuk tarafından gönderilmiş Mesajı gösterarkadaşlar benim durum biraz muallakta şuan için.gelirsem ez az 3 kişi gelirim.haftasonuna doğru netleşir.
gelemezsemde şimdiden kusura bakmayın
Bir yorum yaz:
-
Vale ile gorusuldu herkes valenin gosterdigi yere kendi cekip vale ucretini odeyerek anahtarini vermeden rahat rahat brunchini yapacak. Valeye vermem ucret de odemem diyen olursa da Atakoy Galleria otoparkina cekip yuruyebilir dileyenler bu da bir opsyon
Diyen olur mu bilmem ama soyliyim dedim.
Bir yorum yaz:
-
arkadaşlar benim durum biraz muallakta şuan için.gelirsem ez az 3 kişi gelirim.haftasonuna doğru netleşir.
gelemezsemde şimdiden kusura bakmayın
Bir yorum yaz:
-
yok la diger taraftan kopyaladim oyle kalmis hahahaAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoa gp'yi bana mı kitledin
Seve seve 
abi aynen o saat degisikligi karisikliga sebep olcak tahminen zatenAslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDogacim ben hala tentative durumdayim. Bir de saatler ileri aliniyormus 28inde. Gece feneri kacta sondurdugumle alakali gelebilecegiz.
ben yokum diye agliyor gokyuzuAslı Nimotech tarafından gönderilmiş Mesajı gösterhava yine yağışlı

sensiz olmaz kralAslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKanka gelmeye çalışıcam
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: