Arkadaşlar ben uzun zamandır bakamıyorum foruma kekut haber verdi saolsun biz de geliyoruz tabikisi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
29 Mart Pazar Ataköy Marina Kahvaltı
Çöküş
X
-
abi valla çiçek gibi dönerdiAslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSorma zaten o döner diyet filan bırakmaz adamda

affetmeyi düşünmüyorum
Bir yorum yaz:
-
Sorma zaten o döner diyet filan bırakmaz adamdaAslı Güvenç tarafından gönderilmiş Mesajı gösterDoa'cım ben los angeles 1000. cadde başakşehir'den gelicem.
Birde döner vardı değil mi hardal'da..Ya diyet yapıyorum da
Bir yorum yaz:
-
Doa'cım ben los angeles 1000. cadde başakşehir'den gelicem.Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterLos angelestan gelicek olan var mi? Hzhaha
Birde döner vardı değil mi hardal'da..Ya diyet yapıyorum da
Bir yorum yaz:
-
Gayet güzel olmuş, teşekkürler..Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterVale ile gorusuldu herkes valenin gosterdigi yere kendi cekip vale ucretini odeyerek anahtarini vermeden rahat rahat brunchini yapacak. Valeye vermem ucret de odemem diyen olursa da Atakoy Galleria otoparkina cekip yuruyebilir dileyenler bu da bir opsyon
Diyen olur mu bilmem ama soyliyim dedim.
Pazar'a daha var gerçi lakin umarım havada güzel olur ve keyifli geçer.
Avrupa yakasında buluşma noktası olmaz sanırım, Anadolu'ya mı geçsem ne yapsam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterLos angelestan gelicek olan var mi? Hzhaha
Beverly hillsden gelicem bende haberleşelimde beraber geçeriz
Bir yorum yaz:
-
Yanima kadar gelirsinizde gelmezmiyim.. Yaz benide yaz.. Yuruyerek bile gelirim iste bu bulusmaya
)
Bir yorum yaz:
-
Arkadaslar, Anadolu yakasi icin, Cuma aksamina kadar yer belirlenir. Acele etmeyelim, nasil olsa vakit var daha
Bir yorum yaz:
-
Güzel Carrefour Kozyatağında Speed vardı sanırım onun önünde falan buluşuruz?Aslı erhanaksoz tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBi grup 9:10 gibi carrefour kozyatağında buluşur. ordan 9:30 boğazköprüsü girişinden önceki cepte tam toparlanıp direk geçeriz. Nası fikir abisi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Bi grup 9:10 gibi carrefour kozyatağında buluşur. ordan 9:30 boğazköprüsü girişinden önceki cepte tam toparlanıp direk geçeriz. Nası fikir abisi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
gelirsem ben tuzladan gelicem anadolu yakası buluşma noktası olursa oraya gelirim
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: