Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Etkili Servis Ayna Rezilliği

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Etkili Servis Ayna Rezilliği

    Herkese merhabalar, öncelikle bu başlığı açmamın sebebi hem servisin hem de borusanın garanti sisteminin satış sonrasında müşteriyi mağdur etmek için elinden gelen herşeyi yaptığını sizlerle paylaşmaktır.

    Olayı kısaca özetlemem gerekirse 2016 F55 kullanıyorum. Aracımın bütün bakımları vb Ataşehir Etkili serviste yapıldı. Fakat servise bundan önce 4 defa gittiğim bir problemime hala çözüm bulamadır. Sorun aslında oldukça basit aynalarım kapanırken ve ya açılırken gıcırtı yapıyor. Bu şikayet ile ilgili serviste 4 defa yağlama temizleme vs yapıldı ve "geçici" olarak sorun çözüldü. En son olarak ben bu parçanın değişmesi gerektiğini ilettim servise ve kendileri aracın aynalarının ses yaparken ki videolarını resimlerini garanti birimine ilettiler. Daha sonra aynaları her zaman ki gibi yağlayıp kendilerince temizletip sorunu çözmeye çalıştılar tekrar. Bu süreçte servisten bana geri dönüş yapılmadı ben aradığımda da sürekli sesin gelip gelmediğini sordular bende onlara sesin geldiğini bu parçanın değişmesi için daha ne gerektiğini sordum. Fakat hep aynı cevabı aldım ara ara ses kesildiği için garanti birimi tekrar video ve fotoğraf isteniyor dendi. Full time çalışan biriyim bununla ilgili gerekli video ve fotoğrafları zaten servis tarafından iletilmiş olmasına rağmen hala dalga geçercesine bir gelin tekrar çekelim vb cümlelerle insanları oyalıyorlar.

    Etkili servis ataşehir buna benzer bir sorun daha yaşatmıştı bana o yüzden şaşırmıyorum. Kaput şeritlerimde oluşan kabarmalar ve kopmalar için garantiye başvurdum ve her zaman ki gibi kabul etmemeye çalıştılar kullanıcı hatası dediler. Ben de onlara bu şeritlerin hangi şartlarda garanti kapsamına girdiğini sorduğumda bana vericek bir cevapları asla olmadı. Çeşitli exper baskısı sonucu şeritler değişti fakat yine aynı şekilde kabarma ve kopmalar oluştu yine aynı kavgayı vericekmişim gibi duruyor.

    Ek olarak aracımın bluetooth bağlantı sorunu var 5 binişimin 3ünde bağlanmıyor bununla ilgili servise gittiğimde telefonunuz güncel değildir ehe ehe gibi tepkiler. Biz baktık bişey yok ya gibi alaycı dönüşler aldım. Bu aracın bluetoothunda bir problem olduğu kesin alt sınıf bir hyundai vb araclarda anında bağlanan bluetooth benim mini cooper ımda neden bağlanamasın ? Soketinin değişmesi ya da başka bir parçanın değişmesi gerektiği aşikar fakat onuda hiçbir şekilde yapmadılar sorun devam ediyor.

    Bu nedenle servis tercih ederken bu yazdıklarımı göz önünde bulundurabilirsiniz. Benim başıma gelenleri yaşamayın diye aydınlatmak istedim. Sonuç olarak büyük heveslerle aldığım aracımın aynaları gıcırdıyor kaput filmi yavaş yavaş sökülüyor ve bluetooth canı isteyince bağlanmıyor.


    Edit: Az önce dayanamayıp telefon edip süreci sorduğumda borusan teknik servisin ayna değişimine onay vermediğini öğrendim. Bunun nedenini sorduğumda da herhangi bir cevapları olmadığını söylediler. 4 kez düzeltilmemiş bir sorun gıcırdayan aynalar ve değişimi onaylamayan teknik departman valla helal olsun.
    En son düzenleyen Key23; 20-10-17, 12:48.

    #2
    Etkili Servis Atasehir aslinda memnuniyet konusunda 1.lik kazanmis bir bayidir. Calisanlar uzun yillardir BMW Group'ta calisan cok deneyimli insanlardir. Elde olmayan zorunlu olunan bazi surecler var belki de bu sureclere takildiklari icin boyle olmustur.

    Kaput seritleri icin not dusmek isterim; garanti kapsaminda kabul edilmemesi cok dogal yikamacilarin yakin tazyik yapmalari nedeniyle oluyor ve yirtilmalar kabarmalar gorunuyor. Burada kullanicinin gittigi yikamaciya bunu atlmadan belirtmesi gerekiyor onemli bir nokta.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    IT'S TIME

    Yorum Yap


      #3
      bir dost tavsiyesi, ayna vs ile ilgili de olsa her gittiğinizde iş emri açtırın. "bir bakalim", "yagladik", "hallettik" gibi cevaplar sizin icin sureci uzatir.
      iş emri açtırmadığınız her seferde zaman kaybiniz olur. tekrar tekrar aynı süreci yaşatabilirler.
      www.haktankeskin.com

      Yorum Yap


        #4
        Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        bir dost tavsiyesi, ayna vs ile ilgili de olsa her gittiğinizde iş emri açtırın. "bir bakalim", "yagladik", "hallettik" gibi cevaplar sizin icin sureci uzatir.
        iş emri açtırmadığınız her seferde zaman kaybiniz olur. tekrar tekrar aynı süreci yaşatabilirler.
        kesinlikle katılıyorum. iş emri açıldığından emin olun.
        34 NAD 99 '06 JCW
        34 AR 3221 '11 JCW
        34 EK 391 '09 MCS

        Yorum Yap


          #5
          Her gittiğimde bununla ilgili iş emri açıldı zaten her defasında da temizledik bi bakalım şeklinde devam etti durum. Bu arada 30 iş gününe yaklaştık hala telefon bekliyorum .

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Key23 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Her gittiğimde bununla ilgili iş emri açıldı zaten her defasında da temizledik bi bakalım şeklinde devam etti durum. Bu arada 30 iş gününe yaklaştık hala telefon bekliyorum .
            Bildigim kadariyla 3. kez ayni sikayetten giderseniz parca degisimine gidilmesi talebinizi yerine getirmek zorundalar.
            Ayna icin arabayi degistirirler mi bilemem tabi
            www.haktankeskin.com

            Yorum Yap


              #7
              Aslı HAKTAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Bildigim kadariyla 3. kez ayni sikayetten giderseniz parca degisimine gidilmesi talebinizi yerine getirmek zorundalar.
              Ayna icin arabayi degistirirler mi bilemem tabi
              Sen onu da becerirsin bence ))
              LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

              sigpic

              www.MINIClubTR.com

              Instagram

              Yorum Yap


                #8
                Aslı Key23 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Herkese merhabalar, öncelikle bu başlığı açmamın sebebi hem servisin hem de borusanın garanti sisteminin satış sonrasında müşteriyi mağdur etmek için elinden gelen herşeyi yaptığını sizlerle paylaşmaktır.

                Olayı kısaca özetlemem gerekirse 2016 F55 kullanıyorum. Aracımın bütün bakımları vb Ataşehir Etkili serviste yapıldı. Fakat servise bundan önce 4 defa gittiğim bir problemime hala çözüm bulamadır. Sorun aslında oldukça basit aynalarım kapanırken ve ya açılırken gıcırtı yapıyor. Bu şikayet ile ilgili serviste 4 defa yağlama temizleme vs yapıldı ve "geçici" olarak sorun çözüldü. En son olarak ben bu parçanın değişmesi gerektiğini ilettim servise ve kendileri aracın aynalarının ses yaparken ki videolarını resimlerini garanti birimine ilettiler. Daha sonra aynaları her zaman ki gibi yağlayıp kendilerince temizletip sorunu çözmeye çalıştılar tekrar. Bu süreçte servisten bana geri dönüş yapılmadı ben aradığımda da sürekli sesin gelip gelmediğini sordular bende onlara sesin geldiğini bu parçanın değişmesi için daha ne gerektiğini sordum. Fakat hep aynı cevabı aldım ara ara ses kesildiği için garanti birimi tekrar video ve fotoğraf isteniyor dendi. Full time çalışan biriyim bununla ilgili gerekli video ve fotoğrafları zaten servis tarafından iletilmiş olmasına rağmen hala dalga geçercesine bir gelin tekrar çekelim vb cümlelerle insanları oyalıyorlar.

                Etkili servis ataşehir buna benzer bir sorun daha yaşatmıştı bana o yüzden şaşırmıyorum. Kaput şeritlerimde oluşan kabarmalar ve kopmalar için garantiye başvurdum ve her zaman ki gibi kabul etmemeye çalıştılar kullanıcı hatası dediler. Ben de onlara bu şeritlerin hangi şartlarda garanti kapsamına girdiğini sorduğumda bana vericek bir cevapları asla olmadı. Çeşitli exper baskısı sonucu şeritler değişti fakat yine aynı şekilde kabarma ve kopmalar oluştu yine aynı kavgayı vericekmişim gibi duruyor.

                Ek olarak aracımın bluetooth bağlantı sorunu var 5 binişimin 3ünde bağlanmıyor bununla ilgili servise gittiğimde telefonunuz güncel değildir ehe ehe gibi tepkiler. Biz baktık bişey yok ya gibi alaycı dönüşler aldım. Bu aracın bluetoothunda bir problem olduğu kesin alt sınıf bir hyundai vb araclarda anında bağlanan bluetooth benim mini cooper ımda neden bağlanamasın ? Soketinin değişmesi ya da başka bir parçanın değişmesi gerektiği aşikar fakat onuda hiçbir şekilde yapmadılar sorun devam ediyor.

                Bu nedenle servis tercih ederken bu yazdıklarımı göz önünde bulundurabilirsiniz. Benim başıma gelenleri yaşamayın diye aydınlatmak istedim. Sonuç olarak büyük heveslerle aldığım aracımın aynaları gıcırdıyor kaput filmi yavaş yavaş sökülüyor ve bluetooth canı isteyince bağlanmıyor.


                Edit: Az önce dayanamayıp telefon edip süreci sorduğumda borusan teknik servisin ayna değişimine onay vermediğini öğrendim. Bunun nedenini sorduğumda da herhangi bir cevapları olmadığını söylediler. 4 kez düzeltilmemiş bir sorun gıcırdayan aynalar ve değişimi onaylamayan teknik departman valla helal olsun.
                Geçmiş olsun Aynalardaki gıcırtı malzemdeki hatadandır mutlaka ve yağlansada belli bir süre sonra yağ kaybolacağından tekrar aynı problemi yaşatacaktır bu gibi durumlarla uğraşmanın ne derece sinir bozucu olduğunu çok iyi biliyorum Allah sabır ve kolaylık versin bende işin peşini amaannn diyerek bırakmayın ve sonuca ulaşana kadar devam edin hatta kaymakamlıklarda tüketici hakları için bir bölüm var orayada başvurup hakkınızı arayabilirsiniz .
                IS IT LOVE?

                www.MINIClubTR.com

                sigpic

                Yorum Yap


                  #9
                  Yaşadığınız sorunu BMW AG grubuna iletmek daha hızlı bir sonuç verebilir. Sonuçta borusan oto yapılması gereken işleme karar veriyor yetkili servislerde.
                  34 NAD 99 '06 JCW
                  34 AR 3221 '11 JCW
                  34 EK 391 '09 MCS

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı Key23 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Herkese merhabalar, öncelikle bu başlığı açmamın sebebi hem servisin hem de borusanın garanti sisteminin satış sonrasında müşteriyi mağdur etmek için elinden gelen herşeyi yaptığını sizlerle paylaşmaktır.

                    Olayı kısaca özetlemem gerekirse 2016 F55 kullanıyorum. Aracımın bütün bakımları vb Ataşehir Etkili serviste yapıldı. Fakat servise bundan önce 4 defa gittiğim bir problemime hala çözüm bulamadır. Sorun aslında oldukça basit aynalarım kapanırken ve ya açılırken gıcırtı yapıyor. Bu şikayet ile ilgili serviste 4 defa yağlama temizleme vs yapıldı ve "geçici" olarak sorun çözüldü. En son olarak ben bu parçanın değişmesi gerektiğini ilettim servise ve kendileri aracın aynalarının ses yaparken ki videolarını resimlerini garanti birimine ilettiler. Daha sonra aynaları her zaman ki gibi yağlayıp kendilerince temizletip sorunu çözmeye çalıştılar tekrar. Bu süreçte servisten bana geri dönüş yapılmadı ben aradığımda da sürekli sesin gelip gelmediğini sordular bende onlara sesin geldiğini bu parçanın değişmesi için daha ne gerektiğini sordum. Fakat hep aynı cevabı aldım ara ara ses kesildiği için garanti birimi tekrar video ve fotoğraf isteniyor dendi. Full time çalışan biriyim bununla ilgili gerekli video ve fotoğrafları zaten servis tarafından iletilmiş olmasına rağmen hala dalga geçercesine bir gelin tekrar çekelim vb cümlelerle insanları oyalıyorlar.

                    Etkili servis ataşehir buna benzer bir sorun daha yaşatmıştı bana o yüzden şaşırmıyorum. Kaput şeritlerimde oluşan kabarmalar ve kopmalar için garantiye başvurdum ve her zaman ki gibi kabul etmemeye çalıştılar kullanıcı hatası dediler. Ben de onlara bu şeritlerin hangi şartlarda garanti kapsamına girdiğini sorduğumda bana vericek bir cevapları asla olmadı. Çeşitli exper baskısı sonucu şeritler değişti fakat yine aynı şekilde kabarma ve kopmalar oluştu yine aynı kavgayı vericekmişim gibi duruyor.

                    Ek olarak aracımın bluetooth bağlantı sorunu var 5 binişimin 3ünde bağlanmıyor bununla ilgili servise gittiğimde telefonunuz güncel değildir ehe ehe gibi tepkiler. Biz baktık bişey yok ya gibi alaycı dönüşler aldım. Bu aracın bluetoothunda bir problem olduğu kesin alt sınıf bir hyundai vb araclarda anında bağlanan bluetooth benim mini cooper ımda neden bağlanamasın ? Soketinin değişmesi ya da başka bir parçanın değişmesi gerektiği aşikar fakat onuda hiçbir şekilde yapmadılar sorun devam ediyor.

                    Bu nedenle servis tercih ederken bu yazdıklarımı göz önünde bulundurabilirsiniz. Benim başıma gelenleri yaşamayın diye aydınlatmak istedim. Sonuç olarak büyük heveslerle aldığım aracımın aynaları gıcırdıyor kaput filmi yavaş yavaş sökülüyor ve bluetooth canı isteyince bağlanmıyor.


                    Edit: Az önce dayanamayıp telefon edip süreci sorduğumda borusan teknik servisin ayna değişimine onay vermediğini öğrendim. Bunun nedenini sorduğumda da herhangi bir cevapları olmadığını söylediler. 4 kez düzeltilmemiş bir sorun gıcırdayan aynalar ve değişimi onaylamayan teknik departman valla helal olsun.
                    son durum nedir?
                    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                    sigpic

                    www.MINIClubTR.com

                    Instagram

                    Yorum Yap


                      #11
                      Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      son durum nedir?
                      Herhangi bir gelişme yok. Dava açacağımı belirttim kendilerine bu nedenle bundan önce servislerinde açılmış iş emirlerimin toplu olarak tarafıma mail atılmasını istedim ve bu mailde ek olarak neden garanti kapsamında aynaların değişiminin reddedildiğine dair yazılı detaylı açıklama istedim. 10 gün oldu bunları isteyeli fakat hala bir geri dönüş alamadım. Bu hafta içerisinde avukatıma gerekli talimatları verip mahkemeye başvuracağım.

                      Yorum Yap


                        #12
                        EDIT: Servisten şikayetimi içeren 3 adet iş emrinin pdf dosyalarını aldım fakat reddetmenin yazılı açıklamasını paylaşmadılar. Ancak mahkeme kararı ile verebileceklerini söylediler. Bununla ilgili yasal süreç başlatacağım detayları paylaşıcam tekrar burdan.

                        Yorum Yap


                          #13
                          Aslı Key23 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          EDIT: Servisten şikayetimi içeren 3 adet iş emrinin pdf dosyalarını aldım fakat reddetmenin yazılı açıklamasını paylaşmadılar. Ancak mahkeme kararı ile verebileceklerini söylediler. Bununla ilgili yasal süreç başlatacağım detayları paylaşıcam tekrar burdan.
                          Hayırlısı olsun yasal yollara başvurmaktan geri durmayın bi sürü para verilip alıyoruz basit şeyleri uzatmadan halletmeleri gerekirdi
                          IS IT LOVE?

                          www.MINIClubTR.com

                          sigpic

                          Yorum Yap


                            #14
                            Benim aynalarımda kapanırken ciyykkkk ediyor normalde etmemesimi lazımdı ? Bende doğal sanıyorum o sesi

                            Yorum Yap


                              #15
                              Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Benim aynalarımda kapanırken ciyykkkk ediyor normalde etmemesimi lazımdı ? Bende doğal sanıyorum o sesi
                              benim aynalar otomatik değil sıkıntım yok
                              • [FONT=verdana] 34 KK 9226 / 2008 R56 cooper S[/FONT]


                              [FONT=tahoma]Http://www.koraykefal.com[/FONT]

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X