Herkese merhabalar, öncelikle bu başlığı açmamın sebebi hem servisin hem de borusanın garanti sisteminin satış sonrasında müşteriyi mağdur etmek için elinden gelen herşeyi yaptığını sizlerle paylaşmaktır.
Olayı kısaca özetlemem gerekirse 2016 F55 kullanıyorum. Aracımın bütün bakımları vb Ataşehir Etkili serviste yapıldı. Fakat servise bundan önce 4 defa gittiğim bir problemime hala çözüm bulamadır. Sorun aslında oldukça basit aynalarım kapanırken ve ya açılırken gıcırtı yapıyor. Bu şikayet ile ilgili serviste 4 defa yağlama temizleme vs yapıldı ve "geçici" olarak sorun çözüldü. En son olarak ben bu parçanın değişmesi gerektiğini ilettim servise ve kendileri aracın aynalarının ses yaparken ki videolarını resimlerini garanti birimine ilettiler. Daha sonra aynaları her zaman ki gibi yağlayıp kendilerince temizletip sorunu çözmeye çalıştılar tekrar. Bu süreçte servisten bana geri dönüş yapılmadı ben aradığımda da sürekli sesin gelip gelmediğini sordular bende onlara sesin geldiğini bu parçanın değişmesi için daha ne gerektiğini sordum. Fakat hep aynı cevabı aldım ara ara ses kesildiği için garanti birimi tekrar video ve fotoğraf isteniyor dendi. Full time çalışan biriyim bununla ilgili gerekli video ve fotoğrafları zaten servis tarafından iletilmiş olmasına rağmen hala dalga geçercesine bir gelin tekrar çekelim vb cümlelerle insanları oyalıyorlar.
Etkili servis ataşehir buna benzer bir sorun daha yaşatmıştı bana o yüzden şaşırmıyorum. Kaput şeritlerimde oluşan kabarmalar ve kopmalar için garantiye başvurdum ve her zaman ki gibi kabul etmemeye çalıştılar kullanıcı hatası dediler. Ben de onlara bu şeritlerin hangi şartlarda garanti kapsamına girdiğini sorduğumda bana vericek bir cevapları asla olmadı. Çeşitli exper baskısı sonucu şeritler değişti fakat yine aynı şekilde kabarma ve kopmalar oluştu yine aynı kavgayı vericekmişim gibi duruyor.
Ek olarak aracımın bluetooth bağlantı sorunu var 5 binişimin 3ünde bağlanmıyor bununla ilgili servise gittiğimde telefonunuz güncel değildir ehe ehe gibi tepkiler. Biz baktık bişey yok ya gibi alaycı dönüşler aldım. Bu aracın bluetoothunda bir problem olduğu kesin alt sınıf bir hyundai vb araclarda anında bağlanan bluetooth benim mini cooper ımda neden bağlanamasın ? Soketinin değişmesi ya da başka bir parçanın değişmesi gerektiği aşikar fakat onuda hiçbir şekilde yapmadılar sorun devam ediyor.
Bu nedenle servis tercih ederken bu yazdıklarımı göz önünde bulundurabilirsiniz. Benim başıma gelenleri yaşamayın diye aydınlatmak istedim. Sonuç olarak büyük heveslerle aldığım aracımın aynaları gıcırdıyor kaput filmi yavaş yavaş sökülüyor ve bluetooth canı isteyince bağlanmıyor.
Edit: Az önce dayanamayıp telefon edip süreci sorduğumda borusan teknik servisin ayna değişimine onay vermediğini öğrendim. Bunun nedenini sorduğumda da herhangi bir cevapları olmadığını söylediler. 4 kez düzeltilmemiş bir sorun gıcırdayan aynalar ve değişimi onaylamayan teknik departman valla helal olsun.
Olayı kısaca özetlemem gerekirse 2016 F55 kullanıyorum. Aracımın bütün bakımları vb Ataşehir Etkili serviste yapıldı. Fakat servise bundan önce 4 defa gittiğim bir problemime hala çözüm bulamadır. Sorun aslında oldukça basit aynalarım kapanırken ve ya açılırken gıcırtı yapıyor. Bu şikayet ile ilgili serviste 4 defa yağlama temizleme vs yapıldı ve "geçici" olarak sorun çözüldü. En son olarak ben bu parçanın değişmesi gerektiğini ilettim servise ve kendileri aracın aynalarının ses yaparken ki videolarını resimlerini garanti birimine ilettiler. Daha sonra aynaları her zaman ki gibi yağlayıp kendilerince temizletip sorunu çözmeye çalıştılar tekrar. Bu süreçte servisten bana geri dönüş yapılmadı ben aradığımda da sürekli sesin gelip gelmediğini sordular bende onlara sesin geldiğini bu parçanın değişmesi için daha ne gerektiğini sordum. Fakat hep aynı cevabı aldım ara ara ses kesildiği için garanti birimi tekrar video ve fotoğraf isteniyor dendi. Full time çalışan biriyim bununla ilgili gerekli video ve fotoğrafları zaten servis tarafından iletilmiş olmasına rağmen hala dalga geçercesine bir gelin tekrar çekelim vb cümlelerle insanları oyalıyorlar.
Etkili servis ataşehir buna benzer bir sorun daha yaşatmıştı bana o yüzden şaşırmıyorum. Kaput şeritlerimde oluşan kabarmalar ve kopmalar için garantiye başvurdum ve her zaman ki gibi kabul etmemeye çalıştılar kullanıcı hatası dediler. Ben de onlara bu şeritlerin hangi şartlarda garanti kapsamına girdiğini sorduğumda bana vericek bir cevapları asla olmadı. Çeşitli exper baskısı sonucu şeritler değişti fakat yine aynı şekilde kabarma ve kopmalar oluştu yine aynı kavgayı vericekmişim gibi duruyor.
Ek olarak aracımın bluetooth bağlantı sorunu var 5 binişimin 3ünde bağlanmıyor bununla ilgili servise gittiğimde telefonunuz güncel değildir ehe ehe gibi tepkiler. Biz baktık bişey yok ya gibi alaycı dönüşler aldım. Bu aracın bluetoothunda bir problem olduğu kesin alt sınıf bir hyundai vb araclarda anında bağlanan bluetooth benim mini cooper ımda neden bağlanamasın ? Soketinin değişmesi ya da başka bir parçanın değişmesi gerektiği aşikar fakat onuda hiçbir şekilde yapmadılar sorun devam ediyor.
Bu nedenle servis tercih ederken bu yazdıklarımı göz önünde bulundurabilirsiniz. Benim başıma gelenleri yaşamayın diye aydınlatmak istedim. Sonuç olarak büyük heveslerle aldığım aracımın aynaları gıcırdıyor kaput filmi yavaş yavaş sökülüyor ve bluetooth canı isteyince bağlanmıyor.
Edit: Az önce dayanamayıp telefon edip süreci sorduğumda borusan teknik servisin ayna değişimine onay vermediğini öğrendim. Bunun nedenini sorduğumda da herhangi bir cevapları olmadığını söylediler. 4 kez düzeltilmemiş bir sorun gıcırdayan aynalar ve değişimi onaylamayan teknik departman valla helal olsun.
Yorum Yap