Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

-=- Down pipe - turbo valve - jant lastik seçimi ? -=-

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    -=- Down pipe - turbo valve - jant lastik seçimi ? -=-

    Arkadaslar selamlar sevgiler.....

    Geldik hepimizin çok sevdiği şeyleri yapmaya biliyorsunuz 2008 - R56 araca sahibim jantları dahil hiçbir modifikasyon yok üzerinde...

    Normalde yaza doğru satmayı düşünüyordum ama vazgeçtim.

    Bazı şeyler yapmaya karar verdim bana yardımcı olursanız çok iyi olacak...

    ----------

    1- Öncelikle piano black 17 Inc John works jant (replika) ve ince yanak 4 mevsim lastik almayı düşünüyorum.

    İNCE YANAK 4 MEVSİM LASTİK MARKASI SEÇİMİ ? (ekonomik olması lazım)

    ----------

    2- araca egzost yapmayı düşünüyorum. iskender usta diye düşündüm siz ne dersiniz ?

    DOWN PIPE ? + EGZOST UCU FİYAT NEDİR ? kimde en uyguna yapılır iyi işçilik lazım.

    ----------

    3- Turbo valve düşünüyorum. (blowoff demiştim ama yeni moda turbo valve miş sanırım yusuf ustanın dediği o valve daha iyiymiş.?)


    şimdi valve takarsam açık hava filtresi yapmalımıyım ?

    VALVE FİYATI NEDİR ?

    ----------

    4- Sunroff bakımı yaptırmam lazım. bildiğiniz biryer varmıdır ? varsa ;

    BAKIM FİYATI HAKKINDA BİLGİNİZ. ?


    ----------

    BUDA BENİM MİNİK


    rOWPvOf.jpg
    • [FONT=verdana] 34 KK 9226 / 2008 R56 cooper S[/FONT]


    [FONT=tahoma]Http://www.koraykefal.com[/FONT]

    #2
    selamlar, oncelikle hayirli olsun,

    Replika janti guvenliginiz icin kesinlikle araciniza takmayin

    down pipe icin Iskender eksozdan fiyat alabilirsiniz ncak down pipe ile birlikte yazilim da yapmaniz gerekecektir Power Shop Baycu bu konuda size yardimci olacaktir,

    Yusuf ustanin dedigi dump valvedir, yazilimli aracin olmazsa olmazidir cunku uzerindeki orjinal valve yuksek basinclarda yirtiliyor, sunroof icin yine AYN size yardimci olacaktir, forge dump valve Power Shopdan alabilirsiniz guncel fiyarini ne yazik ki bilemiyorum.

    Prensip olarak biz araclarimizi gelistirirken genelde alttan yukariya dogru ilerliyoruz yani once al takim amortisor ve yaylar veya coilover daha sonra frenler ve ardindan guclendirme islemlerine geciyoruz.

    AYN Yusuf usta size en iyi sekilde yardimci olacaktir.

    Guvenli surusler dilerim.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      selamlar, oncelikle hayirli olsun,

      Replika janti guvenliginiz icin kesinlikle araciniza takmayin

      down pipe icin Iskender eksozdan fiyat alabilirsiniz ncak down pipe ile birlikte yazilim da yapmaniz gerekecektir Power Shop Baycu bu konuda size yardimci olacaktir,

      Yusuf ustanin dedigi dump valvedir, yazilimli aracin olmazsa olmazidir cunku uzerindeki orjinal valve yuksek basinclarda yirtiliyor, sunroof icin yine AYN size yardimci olacaktir, forge dump valve Power Shopdan alabilirsiniz guncel fiyarini ne yazik ki bilemiyorum.

      Prensip olarak biz araclarimizi gelistirirken genelde alttan yukariya dogru ilerliyoruz yani once al takim amortisor ve yaylar veya coilover daha sonra frenler ve ardindan guclendirme islemlerine geciyoruz.

      AYN Yusuf usta size en iyi sekilde yardimci olacaktir.

      Guvenli surusler dilerim.

      açıkcası o kadar para veremeyeceğim orjinal jantlara.. o yüzden replika takıcam.

      aslında amacım down pipe değil(dp yaparsam yazılım zorunlumu ?) güzel bir egzost sesi ve popcorn almak ama.. dp takanlar genelde performans için takıyor benim performansla çok işim yok... tamamen tribüncüyüm

      valve ide sesi için takmak istiyorum. tıslasın pıslasın diye.

      coil over ve amortisör yapmak istemiyorum ben biraz tersten baslama taraftarıyım.
      En son düzenleyen koraykefal; 02-01-18, 23:50.
      • [FONT=verdana] 34 KK 9226 / 2008 R56 cooper S[/FONT]


      [FONT=tahoma]Http://www.koraykefal.com[/FONT]

      Yorum Yap


        #4
        Aslı koraykefal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        açıkcası o kadar para veremeyeceğim orjinal jantlara.. o yüzden replika takıcam.

        aslında amacım down pipe değil(dp yaparsam yazılım zorunlumu ?) güzel bir egzost sesi ve popcorn almak ama.. dp takanlar genelde performans için takıyor benim performansla çok işim yok... tamamen tribüncüyüm

        valve ide sesi için takmak istiyorum. tıslasın pıslasın diye.

        coil over ve amortisör yapmak istemiyorum ben biraz tersten baslama taraftarıyım.
        dp takınca arıza ışığı yanmasın istiyorsan yazılım şart , yoksa yapmasanda olur patırdama için şart

        bende iskender dp var forge sesli dv var yazılımla oldukça keyifli

        Yorum Yap


          #5
          Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          selamlar, oncelikle hayirli olsun,

          Replika janti guvenliginiz icin kesinlikle araciniza takmayin

          down pipe icin Iskender eksozdan fiyat alabilirsiniz ncak down pipe ile birlikte yazilim da yapmaniz gerekecektir Power Shop Baycu bu konuda size yardimci olacaktir,

          Yusuf ustanin dedigi dump valvedir, yazilimli aracin olmazsa olmazidir cunku uzerindeki orjinal valve yuksek basinclarda yirtiliyor, sunroof icin yine AYN size yardimci olacaktir, forge dump valve Power Shopdan alabilirsiniz guncel fiyarini ne yazik ki bilemiyorum.

          Prensip olarak biz araclarimizi gelistirirken genelde alttan yukariya dogru ilerliyoruz yani once al takim amortisor ve yaylar veya coilover daha sonra frenler ve ardindan guclendirme islemlerine geciyoruz.

          AYN Yusuf usta size en iyi sekilde yardimci olacaktir.

          Guvenli surusler dilerim.
          kelimesi kelimesine katıllıyorum bunlara.. Özelliklede replika jant konusuna. forumda daha önce paylaşılmış bir video vardı replika ile orj jant arasındaki farkı anlatan. Fiyatından kaçmayın ve orjinal bir jant takımı alın en kötü 2.el temiz kaynaksız vs bulmaya bakın. Sonuçta canımızı emanet ediyoruz.
          34 NAD 99 '06 JCW
          34 AR 3221 '11 JCW
          34 EK 391 '09 MCS

          Yorum Yap


            #6
            ben de replika jant kısmına takıldım. arabanıza az biraz yüklenecek gibisiniz. Zaten normalde de güzel giden bir araca ufak tefek modifikasyonlardan sonra replika bir jantla yola çıkmak çok doğru değil. Cevremden bir arkadaşımın jantları düz yolda 60-70'le giderken kırıldı. sonra kontrol sıfır tabi, bir oraya bir buraya çarparak durdu. araba haftalarca parça bekledi.

            geri kalan herşey için Alen admin'in dediklerine de katılıyorum. İçiniz rahat şekilde verilen adreslerde halledebilirsiniz.

            Kazasız belasız, güle güle kullanın
            www.haktankeskin.com

            Yorum Yap


              #7
              Bende paranız varsa replika önermiyorum ama ben önceki arabamda da replika kullandım 2 yıldır cooperımda da replika jcw jant kullanıyorum ne bir yamulma ne çatlak 2 yıldır hiçbir sorun yaşamadım 1-2 kez çok saglam çukura girmeme rağmen aha kırıldı dememe ragmen çok memnunum.. Orjinallerden de 4 kg falan hafif.. Ha ben çok yüksek hız yapmıyorum rolling yapmıyorum arabayı yormadan normal günlük kullanıyorum... ama paranız varsa tabiki orjinal yani

              Sunroof konusunda ayn yardımcı olur hemen 3-5 sokak yukarıda iyi bir sunroofçu var tarif ederler.

              Yorum Yap


                #8
                Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Bende paranız varsa replika önermiyorum ama ben önceki arabamda da replika kullandım 2 yıldır cooperımda da replika jcw jant kullanıyorum ne bir yamulma ne çatlak 2 yıldır hiçbir sorun yaşamadım 1-2 kez çok saglam çukura girmeme rağmen aha kırıldı dememe ragmen çok memnunum.. Orjinallerden de 4 kg falan hafif.. Ha ben çok yüksek hız yapmıyorum rolling yapmıyorum arabayı yormadan normal günlük kullanıyorum... ama paranız varsa tabiki orjinal yani

                Sunroof konusunda ayn yardımcı olur hemen 3-5 sokak yukarıda iyi bir sunroofçu var tarif ederler.
                hız yapmıyorsan niye cooper s aldın acaba merak ettim
                • [FONT=verdana] 34 KK 9226 / 2008 R56 cooper S[/FONT]


                [FONT=tahoma]Http://www.koraykefal.com[/FONT]

                Yorum Yap


                  #9
                  benimde hızla işim yok günlük kullanıyorum

                  buna rağmen dp komple eksoz yazılım vs yaptım hatta yazılım sonrası tam gaza doğru duzgun oturamadım bile

                  amaç kullanırken keyif almak

                  Yorum Yap


                    #10
                    Aslı onursumer tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    benimde hızla işim yok günlük kullanıyorum

                    buna rağmen dp komple eksoz yazılım vs yaptım hatta yazılım sonrası tam gaza doğru duzgun oturamadım bile

                    amaç kullanırken keyif almak
                    tabi haklısın önemli olan keyif almak hız yapmak değil. nasıl hosuna gidiyorsa... dikkat et bu aralar çok ceza yapıstırıyorlarmıs egzostlara.
                    • [FONT=verdana] 34 KK 9226 / 2008 R56 cooper S[/FONT]


                    [FONT=tahoma]Http://www.koraykefal.com[/FONT]

                    Yorum Yap


                      #11
                      Aslı koraykefal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      hız yapmıyorsan niye cooper s aldın acaba merak ettim
                      Adam dövmiceksen niye vucut çalışıyorsun gibi oldu bu biraz Arabanın gücünü yaşamak için yüksek hız yapamaya gerek yok ki ? Toyota corolla ile de 200 km üstüne çıkarsın marifet değil yani.. Ara ara sıkıştırmak yetiyor bana oda sadece cumartesi gece e5 den dönerken onun dısında kullanmıyorum pek zaten.

                      Yorum Yap

                      Hazırlanıyor...
                      X