Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sabah ilk marş ve boğuk rolanti

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Sabah ilk marş ve boğuk rolanti

    Havaların soğumasıyla sabahları ilk marşta rolanti çok boğuk oluyor ve hafifte olsa dalgalanma oluyor. Araba sanki benzin boğukluğu ile çalışıyor ki keskin bir şekilde çiğ benzin kokusu alıyorum.
    Bu durum ilk 1-1,5 dk bu şekilde sonrasında düzeliyor tabiki. N14 motor bugün maf sensörünü temizlemek istedim ama internette araştırıp bulduğum yerde değildi kendisi. yurtdışı n14 motorlu araçlarda maf sensörü hava filtresi ile turbo arasında ve filtre kazanının üst kapağına vidalanmış şekilde yani ;



    Bizdeki daha doğrusu bendeki ise şu şekilde ;



    Bizim arabalarımızda maf sensörü yok mu ? Yerine düz palstik boru koyulmuş sanki ? Eski arabalarımda çiğ benzin kokusu ve boğuk çalışma oldumu maf sensörünü temizler sorunu çözerdim şimdi ise ne yapacağımı bilemedim.
    Gaz kelebeğini aradım sanırım emme manifoldu altında, lokma takımını arkadaşa verdiğim için onuda sökemedim.

    sorularım ;

    Maf sensörü nerede (varsa) ?
    Boğaz kelebeği emme manifoldu altında mı ?
    Bahsettiğim boğuk çalışma ve çiğ benzin kokusunu nasıl çözerim ?
    Aşağıdaki sarı ile işaretlediğim kırmızı ok ile gösterilen parçanın girdiği küçük valfin parça koduna nasıl ulaşırım ?


    Teşekkürler

    Deniz

    #2
    muhtemelen termostatinizde problem vardir. boguk calismalarin ardindan bikac gun calistirmayinca araba calismazsa anlayin ki o
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap

    Hazırlanıyor...
    X