Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

K03 vs. K03S ? Farkliliklar

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    K03 vs. K03S ? Farkliliklar

    Cogu kisi merak ediyordur, pek arastirmaya vaktim olmadi insallah bugun dugunden sonra sakin kafa makalelere bakacagim..

    Arkadaslar bilindigi uzere ; k03 ile k03s cooper s ve works turbolari olarak ikiye ayriliyr.

    Bu turbolar arasindaki farklar tam olarak nedir bilen varmi ? Benim bildigim standart 50mm palli k03, k03s'de 55 mm mevcut ? Exhaust manifold da farkli tipte, peki k03 e jcw manifold yarar zarar olarak ne saglar ?

    Tartisalim gorelim Dandik Mod Gorky senden tam verim bekliyorum bu sefer
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD


    #2
    Bide bu hybrid turbo muhabbet nedir ? Elektriklemi calisiyor
    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

    Yorum Yap


      #3
      k03s aslında bi nevi hybrid bi turbodur canım emme tarafı k04 egsoz tarafı ise yine k03 tür..
      tam ölçülerini bilemiyorum ama orjinal egsoz manifolduna k03 söküp k03s takılabilir teoride mümkün yani sorunsuz takmak.. sadece emme tarafına yeni borulama vs yapmak gerekli.. gerçi özgünün dediğine göre, çok detaylı araştıramadım, k03 ve S lerinde birbirinde farklı birçok tipleri varmış proje varsa eğer iyice araştırmak lazım
      güç eğrileri olarak k03s, k03 ten biraz daha yüksek limitli biraz daha fazla üfleyebilecek bir turbo, k04 e göre de daha erken dolacaktır yani yapımından da anlaşılacağı gibi k03 ile k04 ün ara basamak karakterinde bir turbo..

      Yorum Yap


        #4
        Tesekkur ederim pampis dugunde gorusurmuyuz ordanisin ?
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          Geliyoruz panpa evin dibi zaten gorusuruz konsuruz orda da

          Yorum Yap


            #6
            Simdi canim kardesim BW in kompresor haritalarina baktiginda peak gucun daha basarili geldigini acikca gorebilirsin.

            Senin ihtiyacin olan zamaninda niyetlendigim upgrade kiti bu :

            http://www.agpturbo.com/borg-warner-...-mini-upgrade/

            Bu kit r56 icin en efektif olani diyebilirim. Daha fazlasi icin K04 le K03 un hybrid i yapilabiliyor ki maliyeti takdir edersin ki biraz fazla olabilir.

            Bkz :

            oem vs hybrid

            http://www.northamericanmotoring.com...td-dynojet.jpg

            http://www.northamericanmotoring.com...r-img_1814.jpg

            http://www.northamericanmotoring.com...r-img_1820.jpg

            NAM da yazisini takip ettigim bir cocuk var.

            Ozetle en altin kural kapak yapisini guclendirip turbonun ufledigi havayi efektif olarak yanma odasina iletmek herseydfen onemli.

            http://www.northamericanmotoring.com...1-post286.html

            Ama ben ariza yapmadikca 20bin deki arabanin kapagini acar miydim sorusu gundeme gelebilir.

            Daha aklina takilan birsey olursa uzerine konusuruz

            Yorum Yap


              #7
              Alta nin billet turbo olarak satista olan turbo su k03 mu S mi yada ?
              sigpic

              Yorum Yap


                #8
                Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Ama ben ariza yapmadikca 20bin deki arabanin kapagini acar miydim sorusu gundeme gelebilir.

                Daha aklina takilan birsey olursa uzerine konusuruz
                kim dedi ? yok öyle bişey

                @ayhan : K03s'in pal büyütülmüş versiyonu sanırım. 55mm + 5 mm total 60mm paller var içinde
                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #9
                  bu upgrade kit bolt on kit midir yani baskaca degisiklik yapmaya gerek olmadan k03 yerine takabilir miyiz?
                  LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                  sigpic

                  www.MINIClubTR.com

                  Instagram

                  Yorum Yap


                    #10
                    Bilgilerinize;ben jcw tunıng kıt içinden çıkan manıfoldu taktırdım,özgünle konuşmalarımızda daha çok avans açabılırız bu sayede vs. demişti.Turbo takılacaksa da gt28 serısını öneririm ama motor içine girmek gerekiyor,benım yurt dışından getirip taktığım ve kısa süre içerisinde söktüğüm turbo sıngledı,yanı geç doluyordu ne takarsak takalım twınscroll öneririm.3500devirde hıssedılmeye başlıyordum zaten döndüğümğz devır bandı da bellı,o yüzden dırek orjınal twınscroll turbomu taktım.Orjınal turboya istenırse içindekı paller değiştirilip büyültebılıyorsunuz ama ne kadar verımlı oluyor net bır bılgım yok

                    Yorum Yap


                      #11
                      Şahsi görüşüm harcanacak emek ve para bakımından, jcw'ye geçmek çok daha mantıklı olacaktır, arabandan vazgeçmeyeceğin içinde bence tam ayarındasın kanka

                      Yorum Yap


                        #12
                        Nihatcim, bnm araba otomatik 28 takarsam ilk gazla sanzimanı arka arabaya saplarım bir sıkımlık arac deil, daily drive olabilecek bir arac hazirlama pesindeyim.. ki Mevcut halide yetiyor eksikler olmasina ragmen ama iste Turk insani doyumsuzmu olur derler ne derler bilemedim suanda dynodinamics'te meth'li komple egsoz filtreli DSG Gti kadar guc veriyor ancak aktarma kaybım ciddi anlamda fazla. Bu nedenle araçta sağlık sorunu yaratmayacak sekilde neler yapabiliriz diye düşünüyorum.

                        @ dodo : oncelikle hosgeldin kanka goremiyorduk seni bayadir. Jcw ye gecmeme gerek yok manuel olsa zaten k03s dusunmezdım. baska bir planim daha var, mevcutu satmadan baska bir arac alabilirim yine 56 aama 2010 veya 2009 kesin manuel

                        Obd'den ecu atilamiyor makyajliya, sende biliosun
                        En son düzenleyen Kekuti; 03-12-12, 18:27. Sebep: edit
                        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                        Yorum Yap


                          #13
                          bence jcw turbosuda zamanla yetersiz gelcektir yapılan masrafa göre sonuç olarak jcw lerde aman aman olmuyor yada ülkemizde yok

                          k04 düşünebilir belki max 300 hp bir mini otomatikte olsa gayet güzel olur ve şanzımanda dayanır saırım 300 hp barajını aşmadan

                          Yorum Yap


                            #14
                            Hoşbulduk kanka, burası aklımdan gitmiş, daha aktif olacağım inşallah özümüz Mini nede olsa
                            Şu an senin arabanın daha ileri seviyesi, otomatik olduğu için önünde büyük engel, şanzıman tat vermeyecek sana, araba hızlandıkça geçişlerin yavaşlığı daha çok rahatsız edecek.
                            Az km'li sunroofsuz düz güzel ve ucuz bir arabaya ihtiyaç var ozaman, 100kg'da hafifletsek tadından yenmez
                            Obd'den yazılım atılıyor 175'e ama keşke 175'lik makinalarda 184'lük ve 211 kadar verimli olsa
                            Beyaz Gt28'li aracı biliyorsunuz, motor içi yapılı olmasına rağmen güçler aslında benim beklentilerimin altında.

                            Yorum Yap


                              #15
                              Aslı DoDo tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Beyaz Gt28'li aracı biliyorsunuz, motor içi yapılı olmasına rağmen güçler aslında benim beklentilerimin altında.
                              bana 32 boy attı ulan nasıl beklenti o ahahhahahahahaah
                              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X