Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
gt28 değilmiş Aren, konu açar Nihat zannediyorum bu konu hakkında İlk proje konusu olsun MiniClubTR'nin
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
bende MSD ateşleme ve Nology kablolar var uzmandan almıştım oldukça mutluyum. BKR7 bujilerimide aldım. Tabiki çoğu kişi çok gereği yok desede illaki bir + sı vardır diye düşünenlerdenim ben
ben bu pzt turbo buyultme işine giriyorum herşey bittikten sonra ayar yapılırken o an kı duruma göre bobın değiştirip değiştirmemeye karar vereceğiz eğer gereklıyse de öncelikli bmw 3.35twın turbo'nun bobınını ıkıncı ıhtımalde m3 bobını takacağım.Ama dediğim gibi bır sıkıntı çıkmazsa orjınallerı kullanmaya devam edeceğim
Nihat GT28 e dondugun zaman turbo keremin dedigi gibi sigmiyo genlesme tankini geri cekip filtreyi kafaya koyman gerek motor icinde degisiklikler sart ayrica basinc acabilmen icin internalleri guclendirmen lazim malum serce parmak kalinliginda kollar
Sanziman sogutucu yapmalisin yoksa tork kisman gerekiyo yani gt28 li iyi bi spec yapmak 20000 tl gibi bir paraya mal oluyo ama A dan Z ye sorunsuz binebilmen icin kazasiz belasiz kullanman dilegi ile
evet hepsinde çok haklısın ama ben gt28 yapmıyorum zaten kardeş,o çok sıkıntı oluyor motor içi falan gereklı dediğin gibi sonuçta ben cadde versıyonu takılıyorum gt28le pek sağlıklı cadde kullanımı olmuyor hele kı tr şartlarında
kekutı sen kullanmışsın herhalde alp2 söyledı kardeş,şu 3.35 bobının parça kodu nedır bılıyor musun ? kestane kebap acele cvp yada bir bilen arkadaş varsa yanlış parça almış olmayalım dıye soruyorum
valla 1 tane 335 bobini var Nihatcım. yanlış almış olacağını sanmıyorum
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Nihat sanirim bu hybrid turbo dedikleri urunu almis Arenimo.. Hala anlamadim ne demek su hybrid ama
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=275 arkadaşlar aldığım turbo lınkte tıklarsanız başından sonuna bizim şu ankı orjınal turbo ıle farkını tek tek açıklıyor,bu turbo da motor içine gerek kalmadan kullanabılıyoruz.Sitenın diğer sayfalarını da incelersenız yapılmış araçları ve dyno verılerını göreceksınız ama yakıt oktan farkını göze alıp ona göre alacağım hp hesabını yapmak gerekır.
Yorum Yap