Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
bende de var bobin ve buji kabloları bir faydası yok gibime geliyo, ama kaputu açınca güzel görünüyo kırmızı renk iridyum bujiye girme derim ngk bkr7 buji iyidir. silkeleme içinde benzin filtresi ve gaz kelebegi diye düşünüyorum..
buyuk ihtimal benzin filtresidir cunku koltuk filan sokuluyor hic bir servis ugrasmıyor problem ondan olmasa dahi temizlet Gokhanım Onurcanda da olmustu aynı problem.
Ben olsam o paraya baska bisey alirim daha faydali.... Yurtdisinda cok guclu arabalar var ama kimse kulanmiyor MSD yada kablu R53 te bi artisi yok. Bozuksa bile yine orjinal al derim. Sadece buji yeterli ilk olarak bujileri degstirin bence.
buyuk ihtimal benzin filtresidir cunku koltuk filan sokuluyor hic bir servis ugrasmıyor problem ondan olmasa dahi temizlet Gokhanım Onurcanda da olmustu aynı problem.
baskan oda değişti acaba benzın pompası olma durumu nedır ama oylede olsa sureklı yapmazmı bu seferde?
bende MSD ateşleme ve Nology kablolar var uzmandan almıştım oldukça mutluyum. BKR7 bujilerimide aldım. Tabiki çoğu kişi çok gereği yok desede illaki bir + sı vardır diye düşünenlerdenim ben
[LEFT][CENTER]'06 Mini Cooper S 245.2 HP@Dyno Dynamics W/ 97 Octane Pump Fuel [/CENTER][/LEFT]
[LEFT][CENTER]May the supercharger be with you[/CENTER][/LEFT]
ben bu pzt turbo buyultme işine giriyorum herşey bittikten sonra ayar yapılırken o an kı duruma göre bobın değiştirip değiştirmemeye karar vereceğiz eğer gereklıyse de öncelikli bmw 3.35twın turbo'nun bobınını ıkıncı ıhtımalde m3 bobını takacağım.Ama dediğim gibi bır sıkıntı çıkmazsa orjınallerı kullanmaya devam edeceğim
Ukalaligimi mazur gor kardesim ama kaputu biraz kesmeniz gerek turbo koymak icin, hadi onu gectim.. Bobine gelene kadar once kol piston hazirla normal 1.3 basincta bile bobin yetmiyor ama ona gelene kadar motor ici yapmalisin uzulmemek icin
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
335 bobin cok pahali bisey degil 170 tl falan.. Suanki specler devam etse bile bobin takmanizi oneririm
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Nihat GT28 e dondugun zaman turbo keremin dedigi gibi sigmiyo genlesme tankini geri cekip filtreyi kafaya koyman gerek motor icinde degisiklikler sart ayrica basinc acabilmen icin internalleri guclendirmen lazim malum serce parmak kalinliginda kollar
Sanziman sogutucu yapmalisin yoksa tork kisman gerekiyo yani gt28 li iyi bi spec yapmak 20000 tl gibi bir paraya mal oluyo ama A dan Z ye sorunsuz binebilmen icin kazasiz belasiz kullanman dilegi ile
Yorum Yap