Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Hahahhaha bende Stock gp var deneriz görürsün farkı
çok isterim. JET'le deneyememiştim, görmek istiyordum kendimi. Muhtemelen 3-4 boy rahat geçerdi beni ama, yinede GP ile çok denemek isterim.
Ama ayarı yapmadan kullanmayı bile düşünmüyorum Tek eksiğim boost tube kaldı. Onu da alayım, ayarı güncelleyelim. Kafamız rahat olsun müsait güzel bir havada çıkalım sana da uygunsa.
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
çok isterim. JET'le deneyememiştim, görmek istiyordum kendimi. Muhtemelen 3-4 boy rahat geçerdi beni ama, yinede GP ile çok denemek isterim.
Ama ayarı yapmadan kullanmayı bile düşünmüyorum Tek eksiğim boost tube kaldı. Onu da alayım, ayarı güncelleyelim. Kafamız rahat olsun müsait güzel bir havada çıkalım sana da uygunsa.
Tamamdir istediğin zaman hadi inşallah yaparsın be istediğin gibi olur
kırık olan kısmı resımlerım. hafiften yapıstırdım. bujılerı kontrol ettim hafta sonu normallerde bu hafta sonuda kablo ve bobını deneyıp sıkıntıyıcı cözmeye calısayım.ozman satandart ateslemde kalalım gerek yoksa ateslemeye vercegımız para ıle baska bisey alırız
Kirik varsa istedginizi yapin plastik kaynatik istersen cimento doktur yine kaciriyo
Yuksek isida preslendigi icin kirldiktan sonra atesleme kacirmaya pirlama ve patirdatma yaratacaktir vakit kaybetmeyin
Zaten Yekta panpam literaturlere gecicek sekilde aciklamari yazmis
Yorum Yap