Arkadaslar bu konuda sizlerle r50-53 kasalarda yine kronik rahatsizligimiz iticilerden bahsedecegim
R50-53 kasa minilerimizin one cooper ve s modellerinin üst kapagı aynidir ( motor komple ayni aslinda )
Aracimizin motoru chrysler pt cruiser ile aynidir 16 sibop ve tek egzantrik
Kapagimiz cok verimsizdir bunu da baska bir konuda aciklarim
Özellikle S modellerinde ve performansli kullanan arkadaslarimiz iticilerde buyuk sorunlar yasamaktalar
1. Asamasi motorun ust kapagindan ses gelmesi hidroliknolan iticilerimiz bir sure sonra islevselliklerini kaybetmekte ve dolduramadiklari icin ses yapmaktalar
2. Asama olarak dahada sesli ve ust devirlerde yuksek derecede guc kaybi
3. Asama artik iticilerimiz dolduramaz ve siboplari ayarlayamaz aptal calistirir iyice guc kaybi yasanir
4. Asama hic dolduramadigindan zinciri kirar ve basiniza buyk is aldiniz demektir
Malesef mini iticileri horozlar ile birlikte urettigi icin 1 takim emme ve 1 takim egzost iticiler totalde 1800 veya 1650 TL gibi bir para tutmaktadir
Mini bu iticileri ilk jenerasyonlarda itici uclarini plastik malzemeden uretmisdir fakat zaman icinde cabuk yipranan ve cabuk dagalan bu iticileri 2005 sonu ve 2006 yillarinda urettikleri mini lerde metal olarak uretmislerdir
Olasi bir durumda itici degistiricek olursaniz sakin ve sakin plastik olanlardan tercih ETMEYİNİZ
İnternetten buldugum bir resim sari olan plastik digeri ise metal olan hem subaplar ile arasindaki mesafe daha kisa oldugundan daha verimli ve kesintisiz guc saglamakta
Hepinize keyifli ve guvenli surusler arkadaslar
R50-53 kasa minilerimizin one cooper ve s modellerinin üst kapagı aynidir ( motor komple ayni aslinda )
Aracimizin motoru chrysler pt cruiser ile aynidir 16 sibop ve tek egzantrik
Kapagimiz cok verimsizdir bunu da baska bir konuda aciklarim
Özellikle S modellerinde ve performansli kullanan arkadaslarimiz iticilerde buyuk sorunlar yasamaktalar
1. Asamasi motorun ust kapagindan ses gelmesi hidroliknolan iticilerimiz bir sure sonra islevselliklerini kaybetmekte ve dolduramadiklari icin ses yapmaktalar
2. Asama olarak dahada sesli ve ust devirlerde yuksek derecede guc kaybi
3. Asama artik iticilerimiz dolduramaz ve siboplari ayarlayamaz aptal calistirir iyice guc kaybi yasanir
4. Asama hic dolduramadigindan zinciri kirar ve basiniza buyk is aldiniz demektir
Malesef mini iticileri horozlar ile birlikte urettigi icin 1 takim emme ve 1 takim egzost iticiler totalde 1800 veya 1650 TL gibi bir para tutmaktadir
Mini bu iticileri ilk jenerasyonlarda itici uclarini plastik malzemeden uretmisdir fakat zaman icinde cabuk yipranan ve cabuk dagalan bu iticileri 2005 sonu ve 2006 yillarinda urettikleri mini lerde metal olarak uretmislerdir
Olasi bir durumda itici degistiricek olursaniz sakin ve sakin plastik olanlardan tercih ETMEYİNİZ
İnternetten buldugum bir resim sari olan plastik digeri ise metal olan hem subaplar ile arasindaki mesafe daha kisa oldugundan daha verimli ve kesintisiz guc saglamakta
Hepinize keyifli ve guvenli surusler arkadaslar
Yorum Yap