Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini R60 S Yay Tavsiyesi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Mini R60 S Yay Tavsiyesi

    Herkese selamlar. Foruma yeni katılıyorum. Cihan DEMİREL.

    Samsun'da yaşıyoruz ve şehir içi yollar çok düzgün olmadığı için arabanın pek keyfi kalmıyor her kasisten geçtiğimde veya ufak çukura düştüğümde içim cız ediyor.

    Çok isteyerek aldım ve araçtan çok memnunum. Fakat arabanın bu kadar sert oluşuna çözüm bulmak istiyorum.

    Burada Oto Çamlıbel yetkili serviste konudan bahsettim yol tutuşundan dolayı sert amortisörler kullanıldığını söyledi ama yaylar hakkında detay vermedi. Yay takma fikrine de olumlu bakmadı daha çok sertleşir gibi anlattı.

    İstediğim mevcudun üstünden konfora yönelik bir işlem. Neler yapılabilir?

    Arabanın üstündekinden iyi midir bilemiyorum en yumuşak yayın Eibach olduğunu söylüyorlar.

    Arabanın sekmesi çok problem değil zaten standart Turbo Fan 18" jantları var sadece biraz daha esnemesini istiyorum. Bu konuda tavsiyesi olan yardımcı olabilirse çok memnun olurum. İyi günler.
    En son düzenleyen Kekuti; 09-01-17, 15:39.

    #2
    selam, aracinizin uzerindeki lastikler runflat mi? eger oyleyse bu lastikleri cikarip normal lastige gecerseniz fark edilir bir degisim olacaktir aracin konforunda. spor yay vs takarsaniz aracinizi daha da sertlestirirsiniz..
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      #3
      Rft mi birdaha asla rft lastikten normal lastiğe geçiş yapan son üye benimdir herhalde. Rft pişmanlıktır birdaha asla diyip önce lastiklerden kurtulun derim tabi eğer rft iseler.


      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

      Yorum Yap


        #4
        Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        selam, aracinizin uzerindeki lastikler runflat mi? eger oyleyse bu lastikleri cikarip normal lastige gecerseniz fark edilir bir degisim olacaktir aracin konforunda. spor yay vs takarsaniz aracinizi daha da sertlestirirsiniz..
        Aslı Deniz tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Rft mi birdaha asla rft lastikten normal lastiğe geçiş yapan son üye benimdir herhalde. Rft pişmanlıktır birdaha asla diyip önce lastiklerden kurtulun derim tabi eğer rft iseler.


        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

        rft değil. michelin pilot sport 3 var ama hikaye. lastik o kadar tesir etmiyor esnek değil araba. kısaca tabiren "bu modeller böyle" yani.

        Yorum Yap


          #5
          Orjinal amortisör kesinlikle sert, ama runflat atıp, takabileceğiniz en yumuşak lastiği takmışsınız
          Eğer buna rağmen hissiyatınız değişmediyse, yumuşaklık ayarlı bir coilover tercih edin.

          Yay daha da sertleştirecek diye düşünüyorum.
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Orjinal amortisör kesinlikle sert, ama runflat atıp, takabileceğiniz en yumuşak lastiği takmışsınız
            Eğer buna rağmen hissiyatınız değişmediyse, yumuşaklık ayarlı bir coilover tercih edin.

            Yay daha da sertleştirecek diye düşünüyorum.
            coilover lar riskli ve maliyetli düz yolda giderken kafayı yere bırakan çok arabalar gördüm. samsun şartlarına göre değil demekki benim aracım. araba asfalttan inince birlikte üzülüyoruz çünkü

            Yorum Yap


              #7
              Aslı painlessly tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              coilover lar riskli ve maliyetli düz yolda giderken kafayı yere bırakan çok arabalar gördüm. samsun şartlarına göre değil demekki benim aracım. araba asfalttan inince birlikte üzülüyoruz çünkü
              Valla 4 aracımda da kullandım.
              Daha kafası düşmedi.

              Muhtemelen custom yapılan, amortisör yay press veya kestirme işlemli araçları görmüşsünüzdür.
              KW, D2, H&R, Ohlins kullandım, hiç bir problem yaşamadım.
              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

              Yorum Yap


                #8
                muhtemelen gordugunuz ornekler el yapimi vs urunlerdir. markali coilover kullanirsaniz (ki bence sizin isteginiz icin dogru cozum bu degil, genel bilgi olarak yaziyorum) bu tarz problemler yasama ihtimaliniz, orjinal amortisorle yasama ihtimaliniz kadardir. butun marka coiloverlari farkli arabalarimda kullanmis biri olarak yaziyorum
                doayen!

                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Valla 4 aracımda da kullandım.
                  Daha kafası düşmedi.

                  Muhtemelen custom yapılan, amortisör yay press veya kestirme işlemli araçları görmüşsünüzdür.
                  KW, D2, H&R, Ohlins kullandım, hiç bir problem yaşamadım.
                  öyle de olabilir. samsunda rocco ve civic piyasası çok fırtınalı olduğundan coilover ların orijinal olmaması muhtemel dediğiniz gibi

                  Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  muhtemelen gordugunuz ornekler el yapimi vs urunlerdir. markali coilover kullanirsaniz (ki bence sizin isteginiz icin dogru cozum bu degil, genel bilgi olarak yaziyorum) bu tarz problemler yasama ihtimaliniz, orjinal amortisorle yasama ihtimaliniz kadardir. butun marka coiloverlari farkli arabalarimda kullanmis biri olarak yaziyorum

                  bu araca biraz esneklik kazandırmanın hiç bir türlü yolu yok yani abi

                  Yorum Yap


                    #10
                    en minici arkadaslarimdan bile countryman alinca cok sert oldugu yorumunu aliyorum.. henuz bir cm sahibi olamadim bi olsam cozum arayisina gidicem hahaha
                    doayen!

                    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                    Yorum Yap


                      #11
                      R56 dan daha sert bir mini yoktur bence r60 test sürüşüne çıkmıştım be gayet yumuşaktı. R56 resmen böbrek taşı döküyor


                      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                      Yorum Yap


                        #12
                        R60 4 çeker en sert mini olabilir

                        4 çeker farkından kaynaklıdır
                        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                        Yorum Yap

                        Hazırlanıyor...
                        X