Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

H&R coilover hakkinda

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    H&R coilover hakkinda

    Herkese selam,
    R53 icin 2. El h&r marka coilover buldum. Almadan once aklima takilan birkac seyi danismak istedim.
    En onemli sorum bu coiloverlari ileride r56 alirsam r56 da kullanabilirmiyim?
    Diger sorum alacagim coiloverlar 2. El nelere dikkat etmem gerekli? Ilk coiloverlarim olacak

    Simdiden tesekkurler.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Aslı Kfadam tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Herkese selam,
    R53 icin 2. El h&r marka coilover buldum. Almadan once aklima takilan birkac seyi danismak istedim.
    En onemli sorum bu coiloverlari ileride r56 alirsam r56 da kullanabilirmiyim?
    Diger sorum alacagim coiloverlar 2. El nelere dikkat etmem gerekli? Ilk coiloverlarim olacak

    Simdiden tesekkurler.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bu konuda Aren yardimci olabilir ama bildigim kadariyla r53 coilini r56da kullanamazsiniz.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      Merhaba ,
      H&R cioloverinızı R56 alınca topmounth'ıyla oynayarak takabilirsiniz ne kadar sağlıklı bu konuda yorum yapmiyacağım , iyi ya da kötü ,

      gel gelelim H&R coilover'a , sadece yükseklik ayarlı benim tercih ettiğim bir ürün değildir yükseklik ayarlı coiloverlar , neden daha çok stance kafaları deriz kendi aramızda görsel olarak arabayı alçaltsa yeterli diyorsanız tabi ki tercih edin ama ben bırakın yüksekliği aradığım özellikler arasında bağamsız yükseklik ayarı arıyorum neden ? ,

      sonuçta siz aracınızı alçaltırken yay tansyonu ile oynuyorsunuz yani ne kadar çok aracı alçaltırsanız o kadar tansyonunu kısmış oluyorsunuz yayın , bu durumda araba sekmeye başlılyor ,

      virajlarda , viyadüklerde , yolda sekme çok riskli savrulmalar olacaktır vs bunu da kullandıkça anlayacaksınız , benim için aldığım coil overlarda bağamsız yükseklik ayarı yani yay tansyonuna isteye bağlı müdahale ederek amortisörün gövdesinden yüksekliğini ayarlamayı tercih ederim sertlik ve yumuşaklık özelliği olmalı , camber ayarı da olursa çok daha eğlenceli olacaktır özellikle RWD araçlarda önce camber verip arkaları düzlediğinizde kafadan kaymaları engeller ve daha stabil drift yapabilirsiniz vs vs ,

      uzun lafın kısası , bütceniz nedir ? , aldığınız üründen ne bekliyorsunuz ? alacağınız ürün sizi maddi ve sürüş karakterinizi karşılıyorsa alın derim

      Yorum Yap


        #4
        H&R coilover hakkinda

        Acikcasi amacim araci istedigim goruntuye kavusturmak icin biraz dusurmek. Yay almak riskli oldugu icin ne kadar dusurecegini vs bilemiyorum ayarlayamiyorum bu yuzden coilover a yoneldim. Butce olarak cok yuksek miktarlar dusunmuyorum 1500 civari benim icin sinir.

        Bu arada coiloverda yukseklik ve sertlik ayarli yaziyor. Suanki halinden daha performansli olmayacaksa sirf dusurmek icin bu ise girmem. Tavsiye edebilceginiz marka vs varmidir.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Yorum Yap


          #5
          Aslı Kfadam tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Acikcasi amacim araci istedigim goruntuye kavusturmak icin biraz dusurmek. Yay almak riskli oldugu icin ne kadar dusurecegini vs bilemiyorum ayarlayamiyorum bu yuzden coilover a yoneldim. Butce olarak cok yuksek miktarlar dusunmuyorum 1500 civari benim icin sinir.

          Bu arada coiloverda yukseklik ve sertlik ayarli yaziyor. Suanki halinden daha performansli olmayacaksa sirf dusurmek icin bu ise girmem. Tavsiye edebilceginiz marka vs varmidir.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          yine de bir kontrol edin sertliği var mı ya da zaten görüntü istyorsanız sizin için fark etmeyecektir alın neticede sizin isteğinizi karşılayacaktır

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Nimotech tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            yine de bir kontrol edin sertliği var mı ya da zaten görüntü istyorsanız sizin için fark etmeyecektir alın neticede sizin isteğinizi karşılayacaktır
            Peki yol tutus olarakda eskisine gore farkedilir derecede iyi olacaktir diyebilirmiyiz


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Yorum Yap


              #7
              Aslı Kfadam tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Peki yol tutus olarakda eskisine gore farkedilir derecede iyi olacaktir diyebilirmiyiz


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              tartışmasız , tabi ki çok daha iyi olacaktır , nacizane tavsiyem R53 kullanıyorsanız hafif bir jant alın oem jantları 17 18 kg arasında çok ağar ve direksyona gereksiz bir yük biniyor ve pompayı da zorluyor güzel ve hafif bir jant alırsanız oz ya da enkei R56 aldığınızdada taşırsınız sadece bir önderi

              Yorum Yap


                #8
                Tesekkurler tavsiyeler icin. Bir sonraki hedef jant olsun o halde.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Yorum Yap


                  #9
                  Aslı Nimotech tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  tartışmasız , tabi ki çok daha iyi olacaktır , nacizane tavsiyem R53 kullanıyorsanız hafif bir jant alın oem jantları 17 18 kg arasında çok ağar ve direksyona gereksiz bir yük biniyor ve pompayı da zorluyor güzel ve hafif bir jant alırsanız oz ya da enkei R56 aldığınızdada taşırsınız sadece bir önderi


                  R53 var bende coilover düşünüyorum ne marka model özellikte almalıyım basmaktan ziyade araç savurması ve ani hareketlerde savurma vs sıkıntı yaşamak istemiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum


                  Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                  Yorum Yap

                  Hazırlanıyor...
                  X